Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Ja, jeg blir også helt satt ut over lyden hver gang jeg prøver et par Momentum-telefoner. Jeg vil ha trådløs jeg da, så da blir det jo 4 høvdinger - noe som sitter langt inne å bruke. Må nok innom og prøve dem litt mer. :D

God timing, for nå er de endelig på lager igjen etter at Sennheiser har hatt leveringsproblemer i månedsvis grunnet noe kluss med blåtann-modulen. Så da må det jo nesten bare være sjebnen. Ville absolutt tatt det som et tegn. Skrevet i stjernene osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God timing, for nå er de endelig på lager igjen etter at Sennheiser har hatt leveringsproblemer i månedsvis grunnet noe kluss med blåtann-modulen. Så da må det jo nesten bare være sjebnen. Ville absolutt tatt det som et tegn. Skrevet i stjernene osv. 

Ja… Eller kommer de med Momentum 3 wireless i løpet av 2016, mon tro? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

8minutter snatch med 22kg i dag - 102 reps!! Foran skjemaet, coach er fornøyd, jeg er fornøyd og vi satser på høye tall i proff-VM :D

 

Dessuten kjørte jeg 3reps x 6 på 90kg i markløft etter verdens tyngste kuleøkt! Og jeg gjør jo aldri mark en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

var i Geilo i helgen, og BEGGE unga kjørte slalom uten sæla i barnebakken, hu eldste på 7 år er skeptisk av natur, men han minste på 4 snart 5 skulle jo ikke være noe dårligere enn store søster, så etter en fadese tur i bakken på fredag (for han minste) så tok han en tur med mor og sele, for så å bare ta heis med en voksen for å å kjøre ned selv :)

Geilo var en fin plass, men Tor ødela en hel del for oss, da de store heisene stenge pga vind når unga var lei og de voksne kunne få kjøre litt aleine :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
9 timer siden, Aurelius skrev:

Kult!:D Kor då? For hva?:D

For et selskap som lager hårfarge til frisørsalonger! :) Så da er det farge på torsdag, og visning lørdag+søndag. (': 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. januar 2016 at 8.42, Dag skrev:

God timing, for nå er de endelig på lager igjen etter at Sennheiser har hatt leveringsproblemer i månedsvis grunnet noe kluss med blåtann-modulen. Så da må det jo nesten bare være sjebnen. Ville absolutt tatt det som et tegn. Skrevet i stjernene osv. 

Jeg kjøpte dem i dag. Sitter med dem på i skrivende stund. Hodet mitt er pakket i myk bomull og øregangen min antastes varsomt og kjærlig – et helt utrolig sett hodetelefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...