Gå til innhold

Dagens Glade


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er de verdt pengene? Har gått og lurt på å kjøpe dem i snart ett år. 

Trådløs eller kablet?

Jeg ble forelska i dem! Jeg forsvinner helt inn i lyden, og kobler helt vekk fra omverdenen. Stod i butikken leeenge og hørte - ble helt paralysert, og fikk gåsehud over hvor bra lyden var :roflmao: Men så tenkte jeg at de var alt for dyre, og dro. Måtte tilbake til butikken etter noen timer og ha de med hjem ;) 

Prøvde urbanite XL også (siden de visst nok skal være bedre til EDM/bass), og noen andre hodetelefoner i samme prisklasse. Likte momentum best. Behagelig bass. 

Et annet pluss er at de er veldig behagelige å ha på. Har bare hatt dem i en time nå, så kan ikke si noe om de blir ubehagelige etter noen timer, men tviler på det. Har lest at de ikke blir det. ^^

Mine er kablet!

Skal sies at jeg ikke har så mye annet å sammenligne med (har brukt koss i alle år, lol). Men dette er veldig bra greier :) 

TL;DR: Tviler på at du vil angre om du kjøper dem :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble forelska i dem! Jeg forsvinner helt inn i lyden, og kobler helt vekk fra omverdenen. Stod i butikken leeenge og hørte - ble helt paralysert, og fikk gåsehud over hvor bra lyden var :roflmao: Men så tenkte jeg at de var alt for dyre, og dro. Måtte tilbake til butikken etter noen timer og ha de med hjem ;) 

Prøvde urbanite XL også (siden de visst nok skal være bedre til EDM/bass), og noen andre hodetelefoner i samme prisklasse. Likte momentum best. Behagelig bass. 

Et annet pluss er at de er veldig behagelige å ha på. Har bare hatt dem i en time nå, så kan ikke si noe om de blir ubehagelige etter noen timer, men tviler på det. Har lest at de ikke blir det. ^^

Mine er kablet!

Skal sies at jeg ikke har så mye annet å sammenligne med (har brukt koss i alle år, lol). Men dette er veldig bra greier :) 

TL;DR: Tviler på at du vil angre om du kjøper dem :D 

Ja, jeg blir også helt satt ut over lyden hver gang jeg prøver et par Momentum-telefoner. Jeg vil ha trådløs jeg da, så da blir det jo 4 høvdinger - noe som sitter langt inne å bruke. Må nok innom og prøve dem litt mer. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir også helt satt ut over lyden hver gang jeg prøver et par Momentum-telefoner. Jeg vil ha trådløs jeg da, så da blir det jo 4 høvdinger - noe som sitter langt inne å bruke. Må nok innom og prøve dem litt mer. :D

For meg er det ingen tvil: Kjøp dem som en forsinket julegave til deg selv! God investering :D Fire høvdinger er ikke ille når du tenker på hvor mange timer musikk du hører på i løpet av de årene du bruker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Gjennomført ukas siste økt, kjørt "bring sally up"-squat challenge, sett håndballkamp og fått sponsorpakke med sååå mye digg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt Sennheiser Momentum 2 (around ear) :D:wub:

Har on-ear versjonen av dem selv, og må si meg veldig fornøyd med lyden. Sykt digg bass med edm/deephouse etc, men ikke så ille at de ødelegger andre sjangere heller :joyful:

Etter å ha brukt dem en stund, er det eneste jeg angrer på at jeg ikke kjøpte around ear..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har on-ear versjonen av dem selv, og må si meg veldig fornøyd med lyden. Sykt digg bass med edm/deephouse etc, men ikke så ille at de ødelegger andre sjangere heller :joyful:

Etter å ha brukt dem en stund, er det eneste jeg angrer på at jeg ikke kjøpte around ear..

Helt enig! Høres ut som de fungerer til det meste :D 

Around ear er helt konge! <3 Prøv å selge de du har? :roflmao:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

Hadde et tungt sett på slutten av økten min i går, og coach var så snill at han ville telle for meg - det gikk over all forventning og jeg fikk høre at "Utenom xxx er du nok den eneste jenta i Norge som klarer det!"

86reps med 22kg! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Høres ut som de fungerer til det meste :D 

Around ear er helt konge! <3 Prøv å selge de du har? :roflmao:

men dette headsettet er ikke noe dere bruker på gymmet? 

jeg vurderer sterkt å kjøpe Monster iSport freedom, men er redd meg blir seende ut som en teletubby :D 

da denne er sweat proof osv :p

 

Endret av Sexylubben83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...