Jump to content

Lilla

Members
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

About Lilla

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 10/08/1990

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hvor lenge kan man ha ovnsbakt torsk og grønnsaker i matboks i kjøleskap? Har mye rester fra middagen og tenkte å ha på jobb noen dager.
  2. Hvilket headset anbefaler dere for trening? Gjerne trådløst, men ikke for mer enn ca 800,-. Helst hvitt.
  3. Dere som er så negative og aldri kunne vært vegan burde satt dere inn i det og sett at det er utrolig mye god mat man kan spise De spiser ikke bare gress liksom..
  4. Dere som konkurrerer i bikini med silikon, har dere over eller under muskel? Hvor lenge måtte dere være uten trening og vente med trening av overkropp etter operasjon?
  5. Kroatia? Skal være fantastisk å dykke der Hvar og Dubrovnik feks
  6. Dette kan jeg ikke nok om, så jeg vet ikke? Trodde ikke laks var noe man kunne spise mye av for å gå ned i vekt? Min venninne som konkurrerte i bikini fikk ikke spise rød fisk av coachen sin, selv om det var en litt mer ekstrem diet enn min. Så jeg kan spise laks/ørret med god samvittighet? Har alltid tenkt fett er fett jeg.
  7. Jeg er blitt så utrolig matlei. Orker ikke tenke på kylling eller kalkun lengre. Hvilke andre "kjøtt" produkt er like grei å spise med mye protein, lite fett ol? Spiser litt hvit fisk, men sliter med å krydre det slik at det ikke blir kjedelig. Laks/ørret elsker jeg, men da må jeg så ned i porsjonsstørrelsene etter matplanen(Silje marielas fat attack2014), at jeg ikke blir særlig mett. Rød fisk inneholder vel mye mer fett også. Jeg skal ned i fettprosent. Den er på 28%. Er 23 år, 169cm og 67kg om det har noe å si.
  8. Første gang jeg prøvde, så var bare 20kg. Skal spørre en PT, men var dessverre ingen der i går. Men kan teknikken være riktig selv om ryggen blir vond? Om teknikken er riktig, men forsatt "tålelig" vondt i ryggen under øvelsen, skal jeg bare forsette da?
  9. Hvis jeg får vondt i ryggen under markløft, gjør jeg det feil da? Sluttet etter to små sett, da jeg var usikker på teknikken, og ikke ville forsette med feil.
  10. Kjønn: Kvinne Alder: 23 Høyde: 169 Vekt: 65 Kaloriinntak: 1500-1800 Treningsmengde: Fjelltur annen hver dag, styrke to-tre ganger i uken. Går du opp, ned, eller holder du vekten? Nettopp begynt å logge matinntak, og spiser mindre kalorier, men håper på ned. Har du spisedager/frimåltid? Nei, ikke forløbig. Mål: Mindre fettprosent. Er idag på 27,8% ifølge In Body analyse. Og etter fettet er borte, bygge muskler.
  11. Men jeg er sjeldent tørst, og kan noen dager oppdage på kvelden at jeg har drukket to små glass(2dl ca) vann. Det er jo alt for lite? Men det er greit siden jeg ikke er tørst? Synes det er vanskelig å huske å drikke, men begynt å fra flaske med meg litt mer nå. Blir flinkere da
  12. Ok. Har prøvd Lifesum, en app som regner ut hvor mye kcal man skal ha etter nåværende vekt og mål, og man legger inn hva man spiser ol. Den sier jeg skal ha 1356 kcal hver dag. Har hittil idag fått i meg 1045. Men ut ifra hva jeg har lest her inne, så er vel dette veldig lite? Har ikke trent idag, så den gir meg vel mer kcal ved en dag ved trening. Man logger den også.
  13. For å være ærlig, så synes jeg størrelse har noe å si. Jeg har tidligere vært borti gjennomsnittlige, men i det siste vært borti en over gjennomsnittet. Kan godt hende det hadde med brukeren å gjøre altså, men den siste var absolutt en "høydare"! Og nei, jeg er ikke vid haha.
  14. Betyr det at jeg bør begynne å måle hva jeg spiser for å se hvor mye kalorier det er osv? Har aldri gjort det før
×
×
  • Create New...