Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Last opp en av disse bildene på TF eller IFORM sine sider, så vil det ta 5 minutter før folk kommer med roid kommentarer,æsj og

"det der er for mye".

images?q=tbn:ANd9GcTSYQPJbak-D4QIYjvejsoP9xdc86lTnH0YPj7fv4CqP3HoU5ngoQ8l9q_RJw

Greg Plitt<3

Hadde ikke sagt nei til en slik kar, men igjen, hadde nok hatt litt dårlig selvbilde ved siden av en slik kar ja :p Gitt 120% på trening, det er vertfall sikkert :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Graviditet er ingen grunn til å la kroppen forfalle. Det er altfor mange som bruker den unnskyldningen. Jeg har født to barn, og kroppen min ser veldig mye bedre ut i dag enn det den gjorde da jeg ble gravid første gangen for 4 år siden. Kroppsammensetning avgjøres like fullt av kosthold og trening selvom det har bodd barn i livmoren vår.

Helt enig!!!

Jeg ser bedre ut nå enn før jeg fødte barn. Jeg var tynn som en strek før graviditetene men nå har jeg fått former;) Jeg la på meg altfor mange kg hvert svangerskap (30kg), men jeg veier faktisk det samme som jeg gjorde før graviditetene. Looking better now ;) MEDmuskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er visst lagt til her før, men jeg syntes hun er ganske fin; Kim Dolan Leto.

Bilde 1 og 2 er photoshop'et til de grader ( :thumbsdown: ), men jeg tror nok utgangspunktet er ganske så bra likevel ;)

post-36-14440834401393_thumb.jpg

post-36-14440834402246_thumb.jpg

post-36-1444083440196_thumb.jpg

Ser "normal" ut i sivil, muskuløs/markert ("fit") i bikini og en god kroppsbeherskelse og balanse - perfecto! I tillegg er hun 42 år og har barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...