Gå til innhold

Oddii

Medlemmer
  • Innholdsteller

    89
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Oddii

  1. [ATTACH]111083[/ATTACH] Helt klart i mine øyne den absolutt ideelle fysikken. Ikke for lite, ikke for stort.
  2. Takk for svar. Bør kanskje mase litt ja, er ikke så flink til slikt. Har ikke gått igjennom det med legen. Jeg ringt bare til legesenteret og fikk vite at det ikke feila den noe av de i resepsjonen. Skulle ikke stolt på det
  3. Hei folkens. Sommern 2011 stupa jeg fra 5-metern, noe som gjorde at hånda ble kasta bakover. Har slitt me skuldra sia da. Nå når jeg har kommet skikkelig godt igang med treninga igjen, forverrer det seg bare. Hvis jeg løfter litt for tungt eller tar mange reps kjennes det ut som om musklene ikke tar tak og at skuldra går ut av ledd. Har akkurat tatt MR, men de fant ikke noe feil med skuldra. Noen som har vært borti det samme, og evt. veit hva som feiler den? Er veldig glad for all respons. Styrketrening er det jeg verdsetter mest, men skuldra ødelegger alt for meg
  4. Ble klemt ut i januar 1994, året det var OL i Lillehammer :happy: Ikke rart jeg er sporty
  5. Hvis det er veldig lenge siden du har trent, er det vel greit å begynne rolig. Har vært borti det samme selv
  6. Jeg har trent styrke i 2 år nå. Har hatt en pause fra treningen i et halvt år. Prøver finne et brukbart program som vil øke muskelmassen og styrken.
  7. Jeg har fått et 12-ukers treningsprogram av en venn kalt Shortcut to Size: http://www.bodybuilding.com/fun/docs/2011/shortcut-to-size-e-book.pdf Er det noen som har prøvd dette programmet, eller som vil/ikke vil anbefale dette programmet? Om det er noen som mener de har et bedre program å anbefale for økt muskelmasse og styrke, ville det vært fint å fått sett disse.
  8. Sjekk ut loggboka mi! Kom med gode tips, råd og kommentarer ;)http://forum.fitnessbloggen.no/threads/min-vei-mot-forbedring.15308/

  9. Sist uke spiste jeg ca. 8 burgere + øl og annen dritt. Dårlig samvittighet
  10. Oddii

    Utstyr

    Hva mener du med styrkeløftutstyr? Tenker du på hansker og belter eller noe annet?
  11. Blir vel til at jeg begynner å tøye uta ja Var litt redd for at musklene ble mindre markerte om jeg tøyer de ut, hehe
  12. Jeg lurer på om dere tøyer ut musklene etter styrketrening? Jeg har hørt at det er lurt å tøye musklene for å forebygge skader og at bevegeligheten blir bedre. Hvis jeg tøyer ut etter trening, kan det gjøre en forskjell på hvordan musklene kommer til å ut, eller ha noe å si på styrken?
  13. Jeg har denne, og synes at den er helt grei. Jeg synes Million og Jean Paul er gode parfymer også
  14. Selveste bodybuildernes konge, Arnold Schwarzenegger, har sagt at han har presset seg så har at han har spydd. Tror ikke det er skadelig. Er ofte uvel og kvalm etter trening jeg også. Føler det er viktig å gi alt når du først trener
  15. Må bli noe slik om jeg må velge! :cool:
  16. Oddii

    Jack3d

    I går var første treninga mi med Jack3d. Jeg tok 1 scoop før jeg dro på trening. Fikk sykt med energi og fokus. Det eneste jeg kjente av bivirkninger var litt prikking i fjeset og føtter, men det var bare digg. Så lenge jeg ikke får andre bivirkinger så kommer jeg vel til å fortsette med det :thumbsup: Blir kanskje litt dyrt i lengden for en fattig student da
  17. Oddii

    Jack3d

    Jeg har akkurat kjøpt inn en boks nå Er det noe jeg ikke bør spise eller drikke når jeg tar Jack3d?
  18. Det går faktisk ann å teste seg selv i en undersøkelse ved UiB. Her får du svar på om du er treningsnarkoman. https://www.survey-xact.dk/servlet/com.pls.morpheus.web.pages.CoreRespondentCollectLinkAnonymous?uuid=89ac7c15-ea90-4ca2-b3b8-e30ab33cb6b2&media=web-collect-normal
  19. Når du venter på bussen, og bruker skolesekken som manualer
  20. Hadde ikke vært feil å sett slik ut
  21. Kostholdet mitt er ikke veldig bra. Tror at jeg får i meg nok karbohydrater, men vil også tro at jeg trenger tilskuddene når jeg trener 3 ganger i uka. Omega-3 og zma er bra å ta uten trening har jeg hørt.
  22. Oddii

    Jack3d

    Høres ut som et sykt produkt. Godt med litt ekstra svetting og energi, så det blir vel til at jeg kjøper det i dag :cool: Skal gi tilbakemelding på hvordan det påvirker meg.
  23. Jeg har gått på kreatin monohydrat i ca. et halvt år. I starten hadde jeg også hodepine og mageknipe, men etter at jeg begynte å drikke gjevnlig gjennom hele dagen gikk det over. Jeg restituerer fortere, og i starten av inntaket økte styrken ganske raskt. Jeg vil anbefale kreatin. Visste ikke at kreatin gjør muskulaturen mindre markert da:huh:
×
×
  • Opprett ny...