Gå til innhold

Post den ideelle fysikken


tf

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hva med disse? mr olympia bikini :)

Fy flate, sjekk "puppene" på hun helt til høyre!! Har de vokst sammen?? :eek::sick:

Ang Kim Kardashian, så er det riktig at hun er fullstendig IQ-sperra, men siden jeg aldri kommer til å møte henne, og boikotter tv-program og intervjuer, så spiller det ingen rolle. Dama er sykt deilig, og jeg skal da bare se på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, sjekk "puppene" på hun helt til høyre!! Har de vokst sammen?? :eek::sick:

Ang Kim Kardashian, så er det riktig at hun er fullstendig IQ-sperra, men siden jeg aldri kommer til å møte henne, og boikotter tv-program og intervjuer, så spiller det ingen rolle. Dama er sykt deilig, og jeg skal da bare se på! ;)

hehe, litt uheldig der:)

sikkert ikke like deilig mårra tryne:p hun er fryketlig:P egentlig kjent for ingenting, om man ser borti ifra hvordan hun ble kjent:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, når ble denne tråden om til "Post den ideele fysikken for deg og blir fortalt at andre ikke liker den" -tråden?

Jeg forstår hvordan det kan bli tolket sånn, men det er i hvert fall ikke intensjonen fra min side. Alle har forskjellig smak, og det er ikke noe galt med hva andre ønsker :) Det som var fra min side var litt diskusjonen rundt "den ideelle fysikken", men som sagt - når du nevner det ser jeg helt klart hvordan det kan tolkes. Kanskje jeg må starte en tråd som heter "diskuter den ideelle fysikken" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med Stig. Slike tråder leder alltid til en meningsløs "debatt" om hva som er fint eller ikke. Når jeg legger ut et bilde om hva jeg synes er eksempler på den ideelle fysikken så er jeg ikke interessert i å høre om hva andre mener. For ikke å fylle siden med tekst (svada) så poster jeg den ideelle bodyfitness fysikken (per def); Nicole Wilkins:

186130.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig med Stig. Slike tråder leder alltid til en meningsløs "debatt" om hva som er fint eller ikke. Når jeg legger ut et bilde om hva jeg synes er eksempler på den ideelle fysikken så er jeg ikke interessert i å høre om hva andre mener. For ikke å fylle siden med tekst (svada) så poster jeg den ideelle bodyfitness fysikken (per def); Nicole Wilkins:

186130.jpg

pent når de ikke er så jævlig rippet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Banan Arne
Michelle Levesque er så rå :p

Det der er perfekt!!

Hakket finere en bikinidamene ;) [ATTACH]6433[/ATTACH][ATTACH=full]6433[/ATTACH]

Det der var ekkelt. Men for all del, smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pent når de ikke er så jævlig rippet:)

Hun er nok i bedre form enn de fleste jentene som stiller i BF i Norge. Grunnen til at du ikke tror det er fordi hun ikke strammer.

Det der er perfekt!!

Det der var ekkelt. Men for all del, smak og behag.

Less svada. More pictures!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...