Gå til innhold

Lima82

Medlemmer
  • Innholdsteller

    725
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Lima82

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 04. juli 1982

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Takk for mange gode råd og vink, jenter!! Jeg tar med meg denne visdommen på neste treningsøkt.. Og tar enda lettere vekter neste gang og unngår magetrening helt. Tipper jeg prøver å holde meg til to til tre økter i uka, og heller glede meg til å øke mengden og intensiteten når bebijenta er ute av magen.. Det viktigste er vel litt aktivitet! Når d er sagt så stopper mye seg av seg selv fordi jeg spyr hvis d blir for anstrengende enten d er på trening eller hverdagen...
  2. Jeg får bare prøve meg frem.. Er heldigvis mange forskjellige øvelser per muskel jeg kan gjøre:) Men virker litt som øvelser med mye bruk av mage som stabilisering (core) som er "verst"..
  3. Takk!! Og i like måte.. Hvor langt på vei er du?
  4. Nei, har time hos jordmor den 30... Høre med henne da!!
  5. Føles nesten som en konstant kynne gjennom hele økta... Men jeg får prøve litt til, d er jo ikke vondt bare kjedelig!!
  6. Jeg er gravid uke 21 og har akkurat startet opp igjen med styrketreninga. Vært veldig plaget med kvalme, ekstrem kvalme og oppkast. Gikk ned fire kg men har nå lagt de på meg igjen og er nå tilbake på startvekt. Jeg trente mye før svangerskap, både vekter og løp. Løping orker jeg ikke dessverre men går i skog og mark. Jeg plages med MYE kynnere når jeg trener md vekter, enda jeg ik er i nærheten av hva jeg hva jeg trener med til vanlig. Gått ned på kg på vektene og trener egentlig kun i comforsone.. Men de he..... kynnera kommer uansett. What to do? Fortsette å trene med god
  7. Bra, da fortsetter jeg som før... Men magetrening som situps, osv kan kuttes ut nå? TAKK!!
  8. Fant en fin artikkel som Cathrine skrev, men er fortsatt usikker... Jeg har trent aktiv styrke siden jan-12,men starta så smått i okt11. I tillegg til at jeg er glad i å løpe.. Veldig glad i å løpe!! Jeg fant ut at j var gravid forrige uke, jippi for det men må fikk jg ca 217 spørsmål rundt det. På lørdag våkna jeg opp md en fantastisk kvalme, men fullførte sentrumsløpet på overkant av 53 min selv md en brekning/oppkastpause på rundt 7km Jeg hadde ganske høy puls under løpet, mye høyere enn vanlig. Trent i dag og, men merker at kroppen er tung og pulsen ligger høyere enn vanli
  9. Lima82

    lang påskeferie!

    Takk for det Joda, treninga går nok fint.. men maten? Det er den [email protected]£∞§@ maten som er verst... !! Kan liksom ikke leve på yoghurt og egg
  10. Lima82

    lang påskeferie!

    Haff... jeg hadde en så fin periode för jul med trening og mat. Lungebetennelse og en lang periode med sykdom etter jul gjorde at jeg gikk masse ned i vekt, ca 6 kg. Jeg trente ingenting. Nå har jeg hatt en knapp mnd med lyst og pågangsmot til å trene, og satser nå mot sentrumslöpet i slutten av april. Men, etter 14 veeeldig late treningsdager i påsken, og faktisk en del mat/godis så kjenner jeg at jeg er klar til å få igjen "beefcake"kroppen jeg hadde för jul. Noen tips til hvordan jeg kan starte?
  11. *ler* Bra dette virker mer eller mindre normalt Men vi er jo lite kvinnelige med disse blåmerkene syns jeg...
  12. nei, ikke noe annet enn at det virker vanlig å få det. Jeg får fortsatt blåmerker etter treningsökter som er ganske töffe, spesielt ved marklöft
  13. Unngå vena cava syndrom - Og det er?
  14. hvordan kan man trene som gravid? Som vanlig? hva med løping? Er det bare å lytte til kroppen og ta ukene som det kommer kanskje? Jeg trener vel relativt tungt nå, (tresplit / 5x5 ) og lurer strengt tatt på om en kan det under svangerskapet også.. Leste en artikkel i dagbladet i går tror jeg, om ei som stilte i konkurranse fem mnd etter fødsel, så da må det kunne gå an å trene nogenlunde som normalt selv med bebi i magen?
  15. Haha.... ja, der sa du noe!! Bjørgen er jo så damete og fjong!!
×
×
  • Opprett ny...