Gå til innhold

Tarjeii

Medlemmer
  • Innholdsteller

    683
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Tarjeii

  1. http://open.spotify.com/user/tarjeii/playlist/2uHzju4NHkDQOk5lGU586c for treninger du er ekstra seig Rimelig bra tempo
  2. Din BMI er 27. (fettprosent på 9)
  3. Digger gutta i benkvideoen. Du burde øve litt på hvor du ser. Når du løfter mark, skal du late du som om du holder en tennisball under haka, altså se på gulvet litt forran deg. På bøyen skal du se oppover. Begge deler hjelper meg mye mtp riktig løftebane og balanse + mindre spenn i nakken under mark. Test det ut, så ser du hva du synes
  4. Nesten bare PC, går i dark souls 2 for tiden. Kjøper Wii u når det nye zelda kommer!
  5. Tarjeii

    favorittmat

    Prøv det Du kan kjøpe det på de fleste matbutikker
  6. Tarjeii

    favorittmat

    Bytt ut karri med gastromat, så er vi enig
  7. Tarjeii

    favorittmat

    Fiskeboller i hvit saus med reker :happy:
  8. Jeg trener 90 % av øktene mine på tom mage, aldri hatt noen problemer med energien. Så lenge jeg har god musikk og kaffe. Tror det her ligger mye på psyken og hva kroppen er vant med.
  9. Som Babel sier, cable-cross er min favoritt for å skvise ut det siste av brystet. Kjører vanlig cable-cross først, for så å kjøre smalere cable-cross etterpå, startpunkt ved lårene og presses opp til 90 grader frem. Kjenner det godt i underside bryst.
  10. Har vært der ett par ganger, men ikke vært på noen gym. Om du trener som meg, med styrke 5-6 ganger i uke. Så har kroppen godt av en ukes pause. Ta deg noen løpetur og la kroppen din hvile, god ferie Om du skal trene der nede, ga ett lite googlesøk opp dette: better bodies gym
  11. Jeg bruker å spise noe så stusselig som en boks med tunfisk, ris, mais og chili pesto. Smaker ganske godt og tar maks 10 min å fikse.
  12. Neh, du trenger ikke det, men det blir litt dyrere om ikke. Det er vanskelig å beregne BMR uten å vite hvor mye av kroppen din som består av muskler, da det er dette som er med på å øke din forbrenning. Det er sikkert noen andre måter, men er ingen ekspert på området desverre.
  13. Ta en inbody-test, de har det hos elixia, div fysioterapauter og lignende. Der måler de muskelmasse og det meste av det kroppen din inneholder som gir en god pekepinn for hva ditt daglige inntak burde ligge på. Nå er det ikke inbody 100 %, men det er mye mer korrekt enn BMR kalkulatorer. Prisene ligger på rundt 350,- til 500,- kr
  14. Tarjeii

    2 splitt

    Hvordan ser disse dagene dine ut? Det er ingen fasit på hvor mange øvelser som fungerer opptimalt for deg, det må du nesten føle deg frem til. Du kan fint trene en to split to/tre ganger per uke, men viktig å høre på kroppen din. Så du ikke pådrar deg belastningskader.
  15. Sheiko er ett rimelig sykt program for styrkeøkning i de tre(to) store, kjørt det to ganger. Marken har holdt seg på det samme, men benk og bøy har økt betraktelig. Pass på skulderen din, da det veldig stort volum på benk. Om ikke kjører jeg X-strengt nå, akuratt startet så har ikke noen formening om det enda, men kan være verdt en titt.
  16. Har en erfaring med at mennesker som sier de spiser mye, men har alt for god forbrenning. I veldig få tilfeller faktisk har det, har du prøvd å loggføre ditt daglige inntak? Og husk at gainer ikke er en måltidserstatter, kun som ett suplement. Enig med rudboy her ang, programmet ditt. Start med ett ferdig oppsatt program først, evt kjøp deg en pt time og få han til å lage ett til deg.
  17. Du kan også få testet løpestil og fotblad på noen g-max butikker. De har det i Skien ihvertfal
  18. Har hatt skuldertrøbbel pga benk og sheiko før, så vet hvordan det er. Har du testet å bytte helt over til manualbenk? Varmer alltid godt opp med div rotasjonsøvelser for skuldrene først. Med 1 år, kun manualbenk kan jeg nå kjøre maks på vanlig benk igjen. Bare ett lite tips
  19. Jo, men ville byttet ut med militærpress eller vanlig skulderpress. Jeg får ihvertfal bedre kontakt med de enn med en hånds.
  20. Kanskje du skal vurdere å legge til militærpress eller en annen skulderpress øvelse?
  21. Bury Them Bones Mye diverse kos, endel dubstep. Pump Mye rap og house
  22. 90 [ATTACH]86439[/ATTACH]
  23. 227 i puls og du trente styrke?
×
×
  • Opprett ny...