Gå til innhold

Oddii

Medlemmer
  • Innholdsteller

    89
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Oddii

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 28. jan. 1994

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. [ATTACH]111083[/ATTACH] Helt klart i mine øyne den absolutt ideelle fysikken. Ikke for lite, ikke for stort.
  2. Hei :) Er du fortsatt inne, eller har du bare slutta å skrive? :)

    1. Oddii

      Oddii

      Heisann :D Er innom sida stadig vekk. Har ikke prioritert tid til å skrive innlegg i de siste månedene, men kommer seg igjen det. Har bare tatt en pause fra trening og logging, men nå som ferien er i gang og jeg kommer i gang med treningen igjen, skal vi se det blir innlegg igjen fra meg også. Synes det er flott at du tar kontakt, det setter jeg pris på;) Du må stå på du også, og ikke gå i langvarig-pause-fella selv.

    2. Forsvarsdama5.0

      Forsvarsdama5.0

      Bra at du kommer igang igjen da :) Takk for tipset, skal prøve! :) Blir sånn at jeg trener, og logger (papir), men ofte skriver jeg bare at jeg har trent og at det oppdateres senere, hehe. :)

    3. Oddii

      Oddii

      Høres greit ut å skrive på papir egentlig, går kjapt også det. skal prøve å gjøre d fremover, takker for tipset ;)

  3. Takk for svar. Bør kanskje mase litt ja, er ikke så flink til slikt. Har ikke gått igjennom det med legen. Jeg ringt bare til legesenteret og fikk vite at det ikke feila den noe av de i resepsjonen. Skulle ikke stolt på det
  4. Hei folkens. Sommern 2011 stupa jeg fra 5-metern, noe som gjorde at hånda ble kasta bakover. Har slitt me skuldra sia da. Nå når jeg har kommet skikkelig godt igang med treninga igjen, forverrer det seg bare. Hvis jeg løfter litt for tungt eller tar mange reps kjennes det ut som om musklene ikke tar tak og at skuldra går ut av ledd. Har akkurat tatt MR, men de fant ikke noe feil med skuldra. Noen som har vært borti det samme, og evt. veit hva som feiler den? Er veldig glad for all respons. Styrketrening er det jeg verdsetter mest, men skuldra ødelegger alt for meg
  5. Ble klemt ut i januar 1994, året det var OL i Lillehammer :happy: Ikke rart jeg er sporty
  6. Hvis det er veldig lenge siden du har trent, er det vel greit å begynne rolig. Har vært borti det samme selv
  7. Jeg har trent styrke i 2 år nå. Har hatt en pause fra treningen i et halvt år. Prøver finne et brukbart program som vil øke muskelmassen og styrken.
  8. Jeg har fått et 12-ukers treningsprogram av en venn kalt Shortcut to Size: http://www.bodybuilding.com/fun/docs/2011/shortcut-to-size-e-book.pdf Er det noen som har prøvd dette programmet, eller som vil/ikke vil anbefale dette programmet? Om det er noen som mener de har et bedre program å anbefale for økt muskelmasse og styrke, ville det vært fint å fått sett disse.
  9. Sjekk ut loggboka mi! Kom med gode tips, råd og kommentarer ;)http://forum.fitnessbloggen.no/threads/min-vei-mot-forbedring.15308/

  10. Sist uke spiste jeg ca. 8 burgere + øl og annen dritt. Dårlig samvittighet
  11. Oddii

    Utstyr

    Hva mener du med styrkeløftutstyr? Tenker du på hansker og belter eller noe annet?
  12. Blir vel til at jeg begynner å tøye uta ja Var litt redd for at musklene ble mindre markerte om jeg tøyer de ut, hehe
  13. Jeg lurer på om dere tøyer ut musklene etter styrketrening? Jeg har hørt at det er lurt å tøye musklene for å forebygge skader og at bevegeligheten blir bedre. Hvis jeg tøyer ut etter trening, kan det gjøre en forskjell på hvordan musklene kommer til å ut, eller ha noe å si på styrken?
  14. Jeg har denne, og synes at den er helt grei. Jeg synes Million og Jean Paul er gode parfymer også
×
×
  • Opprett ny...