Jump to content

Tarjeii

Members
  • Content Count

    683
  • Joined

  • Last visited

About Tarjeii

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 01/24/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.facebook.com/tarjeii
  1. http://open.spotify.com/user/tarjeii/playlist/2uHzju4NHkDQOk5lGU586c for treninger du er ekstra seig Rimelig bra tempo
  2. Hallo Tarjeii , fikk med meg at du var på opptak til FSK, har du noe tips? Jeg er veldig motivert men trener meg til å nå riktig form. Røk du grunna at du fant at dette ikke var noe for deg? Nyskjerrig da jeg skal søke FSK i 2016 ( ikke fallskjermjeger kommandoen men spesialjeger ) Håper du kan svare. Holder selv til i Telemark/skien :)

  3. Din BMI er 27. (fettprosent på 9)
  4. Digger gutta i benkvideoen. Du burde øve litt på hvor du ser. Når du løfter mark, skal du late du som om du holder en tennisball under haka, altså se på gulvet litt forran deg. På bøyen skal du se oppover. Begge deler hjelper meg mye mtp riktig løftebane og balanse + mindre spenn i nakken under mark. Test det ut, så ser du hva du synes
  5. Nesten bare PC, går i dark souls 2 for tiden. Kjøper Wii u når det nye zelda kommer!
  6. Tarjeii

    favorittmat

    Prøv det Du kan kjøpe det på de fleste matbutikker
  7. Tarjeii

    favorittmat

    Bytt ut karri med gastromat, så er vi enig
  8. Tarjeii

    favorittmat

    Fiskeboller i hvit saus med reker :happy:
  9. Jeg trener 90 % av øktene mine på tom mage, aldri hatt noen problemer med energien. Så lenge jeg har god musikk og kaffe. Tror det her ligger mye på psyken og hva kroppen er vant med.
  10. Som Babel sier, cable-cross er min favoritt for å skvise ut det siste av brystet. Kjører vanlig cable-cross først, for så å kjøre smalere cable-cross etterpå, startpunkt ved lårene og presses opp til 90 grader frem. Kjenner det godt i underside bryst.
  11. Har vært der ett par ganger, men ikke vært på noen gym. Om du trener som meg, med styrke 5-6 ganger i uke. Så har kroppen godt av en ukes pause. Ta deg noen løpetur og la kroppen din hvile, god ferie Om du skal trene der nede, ga ett lite googlesøk opp dette: better bodies gym
  12. Jeg bruker å spise noe så stusselig som en boks med tunfisk, ris, mais og chili pesto. Smaker ganske godt og tar maks 10 min å fikse.
  13. Neh, du trenger ikke det, men det blir litt dyrere om ikke. Det er vanskelig å beregne BMR uten å vite hvor mye av kroppen din som består av muskler, da det er dette som er med på å øke din forbrenning. Det er sikkert noen andre måter, men er ingen ekspert på området desverre.
  14. Ta en inbody-test, de har det hos elixia, div fysioterapauter og lignende. Der måler de muskelmasse og det meste av det kroppen din inneholder som gir en god pekepinn for hva ditt daglige inntak burde ligge på. Nå er det ikke inbody 100 %, men det er mye mer korrekt enn BMR kalkulatorer. Prisene ligger på rundt 350,- til 500,- kr
×
×
  • Create New...