Gå til innhold

Hva irriterer du deg over?


Sondre Aalbotsjord

Anbefalte innlegg

Generelt: Folk som køyrer under fartsgrensa (eg syns ikkje det er tøft og råkjøre, men å ligga i 60 i 80 sona er full retard)

Gaming: Folk som disconnecter i dota2 og folk som køyrer 2-base SCV tog all-inn i SC2

På trening: Folk som brukar 3-4 apparat på ein gong, og driv og sirkulerar rundt om og ikkje rett slett bare ikkje tar hensyn til at andre kanskje er interessert i å bruka dei apparata/vektene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en kort liste:

- Folk som ikke bruker blinklys

- Folk som kutter svingen i rundkjøringer

- Folk som drar neglene nedover en kritt-tavle

- Hvis noen tror de er kjempe smarte, men i realiteten er kjempe dumme

- Når folk sitter på i bilen og skrur av musikken mens jeg hører på en sang, mens jeg kjører

- Attention whores

- Sand/brødsmuler/potetgull i senga

- Venting

- Kø

- Når AUX kabelen ikke funker

- Når Spotify ikke har dekning

- Tregt nett

- Folk som ringer meg, jeg rekker den ikke, ringer opp igjen, også svarer de ikke

- Små lyder når jeg skal sove

- Når folk overreagerer, verst når man skal virke ekstremt glad for noe man ikke liker

- Knekk på neglen som henger seg fast i alt

- Stein i skoen

- Klø under foten mens man har på slalomstøvler

- Ullgenser rett på huden

- Forsove seg

- Punktere hjul på landevei

- Dyr bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne mennesker som tar med seg sparkesykkelen inn på toget, setter seg ved midtgangen og ikke folder sparkesykkelen sammen selv om togreisen tar 40 minutter.

Voksne mennesker som bruker sparkesykkel på perrongen selv om det bare er ti meter til rulletrappa og det er x antall andre morratrøtte tryner som zombievandrer etter å kommet av toget.

Voksne mennesker som bruker sparkesykkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som ikke klarer å bevege seg riktig på fortau og andre allmenne plasser i byen. For eksempel å ikke holde til høyre når alle andre gjør det og så forvente at alle andre skal flytte på seg.

Jeg tenker ikke flytte på meg når jeg går på riktig side om veien, så da møter du en hard skulder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1) Folk som sier "vi" når de snakker om hva idrettslagene de heier på har gjort. Spesielt når det gjelder utenlandske lag som de ikke har noen som helst geografisk, økonomisk, familiær eller filosofisk tilknytning til bortsett fra at den tilfeldig valgte klubbens navn og øvrige effekter kanskje hang på veggen på soverommet når de var små.

2) Folk som sykler i trafikken, spesielt når de har sitt eget vegnett rett ved siden av vegen for motoriserte kjøretøy

3) At det er så vanvittig stor andel av BMW-eiere som er douchebags slik at de av oss som bare er ute etter en kvalitetsbil får avsmak for hele merket.

4) Gamlinger i borettslag som ikke har noe annet å fylle de siste årene i livet sitt med enn å henge seg opp i hva naboene driver med og/eller sende klagebrev til styret om ting som ikke angår de i det heletatt.

5) Ord delings feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksne mennesker som tar med seg sparkesykkelen inn på toget, setter seg ved midtgangen og ikke folder sparkesykkelen sammen selv om togreisen tar 40 minutter.

Voksne mennesker som bruker sparkesykkel på perrongen selv om det bare er ti meter til rulletrappa og det er x antall andre morratrøtte tryner som zombievandrer etter å kommet av toget.

Voksne mennesker som bruker sparkesykkel.

La meg gjette - irriterende person med sparkesykkel på perrongen i dag morges? :giggle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er dessverre en person som lar seg lett irritere, men heldigvis varer det ikke lenge før det er glemt (y)

Idag irriterte jeg meg over

1. De som ikke bruker dobørsten etter å ha skitna til oppi der, hva er galt med dere?

2. De som satt på spillelista til russebussen på treningssenteret

3. De som skal bytte hver eneste sang halvveis på anlegget og spiller MEGAhøyt. Slutt med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe som heter super sett.

Ja men når ein trenar på eit lite gym med få apparat og lite vekter, er ein nødt til å litt hensyn og ikkje bruke benkpressen, bøy-stativet(for curls), nedtrekken og kabel crossen på ein gong. Sjølvsagt kan ein kjøre supersett, men det går fint an å gjere det med 1 eller høgst 2 apparat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...