Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Her om dagen da jeg kjørte dype knebøy, la jeg merke til en jente som skulle ha benken. Tenkte ikke noe mer på det da hun uansett må gå forbi meg for å nå benken. Idet hun passerer merker jeg en hånd som stryker meg på ræva. Ikke at jeg har noe imot ei jente som foreslår primitive behov, men det er som sagt 3 meter mellom ræva mi og veggen, så tviler sterkt på at det er snakk om trangt med plass for forbipasserende.

Og hva gjør hun videre? ja, benken er jo opptatt, så da finner hun seg en boks og setter seg på den rett bak meg. Ikke nok med det, hun prøver å stirre dypt inni øyne på meg mens jeg holder på med sett'ene. Og IKKE NOK MED DET, typen hennes kommer og setter seg ved siden av og ser på meg med ÅPEN MUNN. Og når de endelig får benken, gidder hun ikke å spotte typen sin engang, hun bare står med hodet dreid mot meg.

Jeg er stort sett i min egen verden når jeg trener og bryr meg ikke så mye om hvordan folk oppfører seg så lenge det ikke ødelegger for treningen min. Men ho jenta hadde null kontroll på å holde fantasien begrenset til hodet. Syns synd på kjæresten hennes som muligens sliter med å tilfredstille henne.

tumblr_mbww0pD7bm1ric7tyo1_400.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er dette creepy? Srs. Når man kommer ut av dusjen og skal ta på seg tørke seg skikkelig så pleier jo fleste folk å få på seg undertøy og sokker først. Dermed må jo også dette tørkes først. Det er helt absurd for meg at folk ikke skal kunne være nakne i garderoben.

Hadde ikke vært creepy hvis hun sto VED dusjen eller INNI garderoben! Hun sto med rævva like ved inngangen til garderoben!

Er vel ikke hufsa som er det kuleste å bli møtt når man skal på trening.

Har null problemer med nakne folk inni garderoben, men nå man åpner døra til garderoben, så forventer man ikke å se "rett inn der". ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min syns det er særdeles ekkelt å dusje i guttegarderoben, hvor mange av guttene både spytter og snyter seg. Skjønner godt at han alltid dusjer hjemme for å si det sånn.

For å si det sånn. Spytting og snyting er kanskje de mest hygeniske tingne som skjer i guttegarderoben. Du må være en generelt ekkel person for å trives i mange garderober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen da jeg kjørte dype knebøy, la jeg merke til en jente som skulle ha benken. Tenkte ikke noe mer på det da hun uansett må gå forbi meg for å nå benken. Idet hun passerer merker jeg en hånd som stryker meg på ræva. Ikke at jeg har noe imot ei jente som foreslår primitive behov, men det er som sagt 3 meter mellom ræva mi og veggen, så tviler sterkt på at det er snakk om trangt med plass for forbipasserende.

Og hva gjør hun videre? ja, benken er jo opptatt, så da finner hun seg en boks og setter seg på den rett bak meg. Ikke nok med det, hun prøver å stirre dypt inni øyne på meg mens jeg holder på med sett'ene. Og IKKE NOK MED DET, typen hennes kommer og setter seg ved siden av og ser på meg med ÅPEN MUNN. Og når de endelig får benken, gidder hun ikke å spotte typen sin engang, hun bare står med hodet dreid mot meg.

Jeg er stort sett i min egen verden når jeg trener og bryr meg ikke så mye om hvordan folk oppfører seg så lenge det ikke ødelegger for treningen min. Men ho jenta hadde null kontroll på å holde fantasien begrenset til hodet. Syns synd på kjæresten hennes som muligens sliter med å tilfredstille henne.

Easy pickings bro. You handled that wrong.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde noe i samme gata. En fyr som jeg har sett ganske mye i senterets frivektrom begynte å snakke med meg. Når jeg svarte, så hørte han meg ikke og jeg måtte stadig nærmere han for at han skulle forstå meg. Jeg tenkte at fyren var tunghørt så dumme meg var til slutt helt oppi trynet på fyren, da han lynraskt bøyde seg fram og kysset meg. På kinnet, heldigvis, ellers hadde jeg antagelig smokka til han med vekta jeg hadde i neven. Jeg ble så paff at i stedet for å sette dritten på plass, begynte jeg å le. Og så snudde jeg på helen og gikk derfra. Den dagens trening var helt ødelagt.

Haha, han fyrn var nok veldig heldig siden han ikke fikk seg en på trynet. Det han gjorde var jo strengt tatt ut av kontekst, da dere stort sett ikke har med hverandre å gjøre annet enn at dere ser hverandre på gymmet. Om han prøver seg igjen så syns jeg du burde virkelig sette han på plass slik at han tar hintet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja han hadde kanskje fått litt for mye testosteron, he, he.. Jeg kan love deg at om jeg opplever noe i nærheten av det der en annen gang, så er jeg forberedt. Men jeg har ikke sett fyren siden for jeg slutta der like etterpå. Ikke pga han fyren der, men fordi jeg ble lei vekttrening og begynte med kickboksing i stedet. Så nå vil den som prøver seg få merke at han kødder med feil dame! :devil:

Så det du prøver å sei er at du ikkje er lettlurt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel akkurat bevist at jeg (til en viss grad) er lettlurt, men man lærer så lenge man lever. Og på akkurat det området har jeg lært, så om jeg noen gang skulle oppleve noe sånt igjen så klinker jeg han rett ned. :dead:

Kvifor sitter du ikkje pris på at nokon syns du er attråverdig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde noe i samme gata. En fyr som jeg har sett ganske mye i senterets frivektrom begynte å snakke med meg. Når jeg svarte, så hørte han meg ikke og jeg måtte stadig nærmere han for at han skulle forstå meg. Jeg tenkte at fyren var tunghørt så dumme meg var til slutt helt oppi trynet på fyren, da han lynraskt bøyde seg fram og kysset meg. På kinnet, heldigvis, ellers hadde jeg antagelig smokka til han med vekta jeg hadde i neven. Jeg ble så paff at i stedet for å sette dritten på plass, begynte jeg å le. Og så snudde jeg på helen og gikk derfra. Den dagens trening var helt ødelagt.

Helt rart at jeg aldri får oppleve å observere noe slikt.

Så spørsmålet i denne tråden er: Hvorfor er det så mange rare folk på treningssenteret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dame på rundt 60år i garderoben i dag. Da jeg kom inn døren bare så hun på meg, og fortsatte å se på meg mens jeg begynte å bytte om til treningstøy. Sendte henne noen rare blikk, sånn "hinthint, se en annen vei takk!" men det fattet hun ikke. Så setter jeg meg på benken for å bytte bukse og da kommer hun jaggu nærmere for å snakke med meg o_O "Har mistet nøkkelen til hengelåsen min, så jeg får ikke opp skapet", sa hun. Hva faen, er det normalt å komme bort til ukjente mens de sitter halvnaken på benken mens de bytter om for å mase?! :dry::grumpy: Ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en fyr som løp intervaller med vernemaske i dag! :eek: Lignet litt på Darth Vader... Selv om førsteinntrykket var litt creepy så det egentlig ganske kult ut. Jente, jente, jente, Darth Vader, jente, jente når man kikket bort på tredemøllene...

Mye mulig han trener til opptak i militæret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...