Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Dunno, sikkert noe superspion hardcore greier :p

Lol, tvilsomt. Jeg har derimot hørt om en type maske som skal simulere en viss type høyde, slik at man "høydetrener". Kan hende han fyren gjorde noe likende. Jeg mener for øvrig at dette ble tatt opp tidligere i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lol, tvilsomt. Jeg har derimot hørt om en type maske som skal simulere en viss type høyde, slik at man "høydetrener". Kan hende han fyren gjorde noe likende. Jeg mener for øvrig at dette ble tatt opp tidligere i denne tråden.

grunnen med maske er at man skal få mindre oksigen, (høydetrening) bra mot tolleranse for melkesyre, og du må lære onklig pusteteknikk fort ;) og vil da få bedre kondis fortere. har en kompis som bruker en maske som er laget for å trene i. å han har blitt helt syk når d gjelds kondis div sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt hva som skjedde på fredag, men...

Hørte plutselig latter og tulling bak oss da vi skulle ta knebøy. Det var en jente og tre gutter. Hørtes ut som om de var østeuropeere, ikke at det betyr noe, men jeg skjønte ikke hva de sa iallefall. Jenta hadde iallefall tatt på seg sin peneste skinny jeans med diamanter på baklommene og håndkle over skuldrene for anledningen.

Ene kisen skulle ta benkpress, og la seg ned på benken. Så klatrer jenta oppå ham og står over ham mens han benker. Fremdeles mye latter og tull, også fra benkpress-kisen. Hele situasjonen var utrolig klein... Slik holder de på en stund, der hun driver og deiger seg foran personen som benker. Jenta gjorde forøvrig ingenting så lenge dem var der, med unntak av 2-3 minutter med slapp intensitet på ellipsemaskinen før hun returnerte til guttene som klengete pryd mens dem trente.

0.o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På senteret jeg trener er det en kar som er så creepy at hver gang jeg ser øynene hans så får jeg helt hetta. Ca 1.70, latinamerikansk utseende og de skumleste øynene jeg noen gang har sett - så stirrer han i tillegg. Er overbevist om at han er leder for et narkokartell i området. På ryggen har han jesus spikra til korset samt et par andre tattoveringer sånn for å gjøre han enda mer creepy (ikke at folk med tattoos er creepy, er kun han her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På senteret jeg trener er det en kar som er så creepy at hver gang jeg ser øynene hans så får jeg helt hetta. Ca 1.70, latinamerikansk utseende og de skumleste øynene jeg noen gang har sett - så stirrer han i tillegg. Er overbevist om at han er leder for et narkokartell i området. På ryggen har han jesus spikra til korset samt et par andre tattoveringer sånn for å gjøre han enda mer creepy (ikke at folk med tattoos er creepy, er kun han her).

Hehe, det er meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du bare konkludere med, men jeg vet da at du har feil. Sjangsen for at du trener på samme senter er mikroskopisk, da dette er i England. Sjangsen for at den personen vil prøve PHAT og gå opp i vekt er også mikroskopisk, da han ikke er direkte skinny (som du vel har skrevet her inne at du er)..Men altså, om du er i 30-årene (noe du ikke er), trener mage 70% av tiden på senteret med chicken legs - så skal jeg hilse neste gang. Men ser du gikk fra 167-175 på 8mnder, så det er vel ikke umulig at du oppholder deg i Tromsø og England på samme tid mens du endrer både alder og vekt drastisk.

Ble mye OT nå så får vel adde noe annet som er creepy:

Eldre folk som sprer beina i badstua og sitter rett ved døra, sånn en ser de når en går forbi. Får en "wææ" opplevelse av det hver gang det skjer (heldigvis ikke så altfor ofte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må du bare konkludere med, men jeg vet da at du har feil. Sjangsen for at du trener på samme senter er mikroskopisk, da dette er i England. Sjangsen for at den personen vil prøve PHAT og gå opp i vekt er også mikroskopisk, da han ikke er direkte skinny (som du vel har skrevet her inne at du er)..Men altså, om du er i 30-årene (noe du ikke er), trener mage 70% av tiden på senteret med chicken legs - så skal jeg hilse neste gang. Men ser du gikk fra 167-175 på 8mnder, så det er vel ikke umulig at du oppholder deg i Tromsø og England på samme tid mens du endrer både alder og vekt drastisk.

Ble mye OT nå så får vel adde noe annet som er creepy:

Eldre folk som sprer beina i badstua og sitter rett ved døra, sånn en ser de når en går forbi. Får en "wææ" opplevelse av det hver gang det skjer (heldigvis ikke så altfor ofte).

Du stalker meg jo. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hahahahahaha! :lol::roflmao::ROFLMAO: jeg ler meg ihjel av denne tråden! :hilarious:

Har bare trent på treningssenter siden november, men har nå sett litt merkelige greier til nå for det om.

. Feks jeg var alene på senteret en dag, så kom det inn en fyr i stor joggedress, med hette på seg, så en kunne såvidt skimte at det var en hake inni der, og fyren syklet som en galning, aldri sett noen trø så fort før, syntes jo det var litt skummelt med han syklende bak ryggen min i så hurtig tempo at nesten sykkelen veltet. :huh:

Har og møtt han der flere ganger , og han går ALLTID i samme klær, og alltid hette på seg! og når han løfter vekter så STØNNER konstant! skikkelig ekkel stønning liksom!

Og jeg er nesten alltid den eneste jenten som trener der, og hater at det ser ut som gutta ikke har sett noen jenter i vektavdelingen noen gang. De klarer jo ikke å trekke til seg øynene. og da blir jo jeg helt satt ut og utilpass! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på svømming i dag, der en fremmed unggutt plutselig begynner å holde rundt meg mens jeg venter på å få klar bane.. Han kom seg iallefall fort bort etter at jeg sendte han drapsblikket mitt og ba han hute seg til helvete før bolekjæresten min kom for å banke han..

den oppskrytte bolekjæresten min har skremt ganske mange i mitt korte liv...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...