Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmmmmm....

No offence meant, altså! Det samme gjelder antagelig den gjennomsnittlige mannen. Alt siver jo nedover med hver år etter fylte 25 (sånn omtrent), om man ikke jobber hardt for å holde det på plass. :p Kvinnfolk på 16-21 får liksom alt "gratis". Rumper og pupper og hofter og lår vokser så mye og så fort at det nesten ikke er rom for å være noe annet enn slank, og siden alt er nylig utgrodd har ingenting begynt å forfalle. x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro, ro til fiskeskjær. Du tråkka i salaten nå, PlastBox – akseptér det og gå videre. ;)

Hvem ror? o.

O Damer topper mellom 17 og 22-23. Derfra må det bevisst tiltak til for å holde formen og fasongen. Menn topper fysisk form rundt 27, hvorpå vi må slite for å motvirke voksende vommer og forsvinnende glutes.

Sist romjul da jeg kjørte benkpress med hantler, var det ei jente som hele tiden sjekka i speilet om jeg titta på rumpa hennes. Det var vel "litt" uungåelig da hun stod RETT FORAN benken, og det var forresten masse plass rundtomkring :facepalm:

Sikker på at hu ikke ville at du skulle se på'a da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem ror? o.

O Damer topper mellom 17 og 22-23. Derfra må det bevisst tiltak til for å holde formen og fasongen. Menn topper fysisk form rundt 27, hvorpå vi må slite for å motvirke voksende vommer og forsvinnende glutes.

Sikker på at hu ikke ville at du skulle se på'a da? ;)

Jeg er sikker på det...:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Creepy i garderoben. En gjeng eldre damer skulle ta badstue etter trening, så de tok av seg trusene utenfor badstuen og lot de ligge der til alles skue. Jeg er sikker på at de var langt i fra rene etter at jeg glimset til å se fargen i noen av dem.. som var lite skjult :yuck:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er creepy er hvor lite noen av PT'ene bryr seg om hvordan tynne avmagrede ferske gutter i 15-16års alderen totalt går rundt uviten over hva de skal gjøre. Så de kjører på med en eller annen form for benkpress og setter på 20kg på hver side for å vise seg, og stangen fyker i alle kanter. Still no reaction fra PT'ene.. Blir litt oppgitt jeg.. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stirring er creepy. Jeg skulle ta markløft her for litt siden. Skulle akkurat til å begynne også legger jeg merke til at det står 3-4 menn å stirrer på meg. Stoppa litt opp for tenkte at de kom til å gjøre noe annet når de visste at jeg så at de stod og glante. Så ikke ut som de brøy seg :p De fortsatte bare å stirre. Snakk om å få et blikk fra alle kanter :S

Hadde en som stirra noe sykt på meg og venninna mi for en god stund siden også. Han tok tåhev samtidig. Aner ikke hvor mange tåhev det ble tilslutt :p Det var ikke få for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens creepy episode. Trene en overkroppsøkt og siden det begynte å nærme seg stengetid på senteret, var det bare meg og en annen der. Han begynte å snakke med meg. Snakket litt med han, men siden engelsken hans ikke var helt på topp og jeg ikke akkurat snakker kjempe bra polsk så ble det egentlig ganske kleint! I tillegg er jo på trening for å trene. Det her er jo greit nok. Han går i garderoben og jeg fullfører mitt program før jeg går inn i garderoben. Når jeg kommer ut står det en bag utenfor dame-garderoben. Når jeg går bortover gangen kommer han plutselig rundt hjørnet. Veldig tilfeldig at han kom akkurat da. Vi går ut og han spør hvilken vei jeg skal. Jeg svarer da høyre og han svarer ok, jeg skal til venstre. Jeg tenkte yes, da slipper jeg den kleinheten. Han spørte om jeg var interessert i mat. Jeg svarte ja da jeg synes kosthold er interessant. Han lurte om jeg ville spise middag med han. Jeg klarte å unngå å svare noe spesielt og rodde det litt bort. Han skulle jo uansett andre veien. MEN, det var før han bestemte seg for å ta bussen i stedet. Da måtte han gå samme vei som meg :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars alt det dere jenter må gjennomgå fra oss gutter o_O

Ja, fytti grisen! Hadde blitt både redd og frastøtt om ei dame hadde tatt mot til seg til å stage en sak med baggen sin for å komme nært nok til å henge seg på meg et par minutter og invitere meg på middag! GRØSS!

Stakkars indeed.. Let's face it. Hadde ikke menn vært "pushy" og frempå tross sjansen for å fremstå som creepy om oppmerksomheten ikke er velkommen (noe man aldri vet før man har prøvd), så hadde det vært veldig mange single, barnløse mennesker i verden. :p

Edit: Altså, ja, det er mange idioter der ute, men noe må da vi gjøre for å veie opp for rosabloggene så dere får nesten skylde dere selv. Yin-yang, balanse.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fytti grisen! Hadde blitt både redd og frastøtt om ei dame hadde tatt mot til seg til å stage en sak med baggen sin for å komme nært nok til å henge seg på meg et par minutter og invitere meg på middag! GRØSS!

Stakkars indeed.. Let's face it. Hadde ikke menn vært "pushy" og frempå tross sjansen for å fremstå som creepy om oppmerksomheten ikke er velkommen (noe man aldri vet før man har prøvd), så hadde det vært veldig mange single, barnløse mennesker i verden. :p

Edit: Altså, ja, det er mange idioter der ute, men noe må da vi gjøre for å veie opp for rosabloggene så dere får nesten skylde dere selv. Yin-yang, balanse.. :p

Som om du hadde blitt happy om jeg åla meg etter deg på trening og begynnte å bli slesk?:rolleyes: Hadde nok havna her det ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for å kort oppsummere litt det vi vet om uakseptabel sjekking:

1. Sjekking på byen er teit. Enten er jentene ute for å ha det morsomt og ikke interessert, eller så er de løse og ikke noe å samle på.

2. Sjekking på høylys dag er for PUAer, og derfor bare teit.

3. Sjekking på trening er creepy.

4. Sjekking på jobb kan bli veldig feil hvis det skjærer seg, og kan til og med ende med anmeldelse for seksuell trakassering.

5. Sjekking på nett er for tapere.

Hvor er det egentlig OK å finne damer? Giftekniv i kirka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekking er stort sett greit overalt så lenge du ikke er en douche med begrenset sosial intelligens, som ikke catcher det når det blir for kleint..? :)

Skjønner hva du mener, men forsøk å sette deg i mannens sko.. Det er fadermeg ikke ofte det ikke er kleint å prate opp ei dame man ikke kjenner i edru tilstand, og "brisen nok til å være sjarmerende" er en tynn, tyyyynn knivsegg å balansere på. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...