Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har også noe som faller mer i kategorien "irriterende" heller enn creepy... Hadde en dame engang som trente i bare shorts og sports bh. Det som er at hun var nært femti og ikke hadde hun kroppen til det heller. Er det så vanskelig å ta på seg litt mere klær?

Mener ikke alderen har noe å si. Men jo, mer creepy jo eldre de er. Men mange jenter som kler seg ganske "ekstremt", syns jeg. Man er på treningssenteret for å trene; det er ikke et kjøttmarked hvor man tar på seg den minste singletten for å vise frem kløfta til alle og enhver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker for noen år siden, da jeg trente på elixia. Denne "nei"-maskinen var en del av mitt faste program. Helt til jeg oppdaga karen som alltid trente på skulderpressen som sto rett ovenfor. Han trente lite og hadde masse pauser. Og i pausene satt han, helt skamløst og stirret meg rett i skrittet. Nytta ikke å stirre tilbake. Han hadde på seg en shorts fra syttitallet (alle husker vel de sinnsykt korte shortsene, med splitt helt opp til hoftene?), med utvasket forstoff som var totalt gjennomsiktig. Og for å si det sånn, jeg trengte ikke akkurat anstrenge meg for å se at han likte å sitte sånn og stirre inn i skrittet på alle som brukte den maskinen.

Den fyren var creepy så det holdt. Jeg, og flere med meg, klaget på han, men jammen fikk han holdet på i flere mnd før han til slutt forsvant.

Uæææhhh........

Uæææhh!

Men altså, trente du i løpebukse/tights? Noen av disse buksene har gjerne litt ventilering i skrittet og med det rette lyset når du tar denne øvelsen så kan noen være så (u)heldige at de ser rett inn i hufsa og det er lite som overlates til fantasien.

( jada, selvopplevd og jeg satt på utstilling~ vil ikke snakke mer om det nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener ikke alderen har noe å si. Men jo, mer creepy jo eldre de er. Men mange jenter som kler seg ganske "ekstremt", syns jeg. Man er på treningssenteret for å trene; det er ikke et kjøttmarked hvor man tar på seg den minste singletten for å vise frem kløfta til alle og enhver.

Så sant så sant at alderen ikke har noe å si. Syns ikke det er greit at folk kler mer av enn på seg når de trener, men det er et litt bedre syn når de faktisk har kroppen til det. Men altså er det bedt for mye å ikke vise magen. Dessuten er det uhygienisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant at alderen ikke har noe å si. Syns ikke det er greit at folk kler mer av enn på seg når de trener, men det er et litt bedre syn når de faktisk har kroppen til det. Men altså er det bedt for mye å ikke vise magen. Dessuten er det uhygienisk.

Hvis folk vil trene i sports-bh og boksershorts, fordi det er mer komfortabelt, så synes jeg de burde få lov til det. Hvis de prøver å å være deilig derimot, så kan de GTFO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heldigvis hatt lite creepy opplevelser på trening, men noe jeg syntes er relativt ubehagelig er når jeg kommer intetanende inn i garderoben etter en økt og får synet av en naken, ofte eldre, dame som står med rumpa i været og smører seg inn med krem- rett i fleisen. Greit å ikke være sjenert, men hvorfor må man på død og liv påtvinge andre sine intime deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde sikkert elsket Karate :)

eller all type grappling trening, spessielt når man skal ta en heel-hoock eller noe lignende å ligge der med sure tær ca. 3 cm unna ansiktet:p

Men da er det jo meningen! ;) Løper selv barføtt hele sommeren, og alltid på turning, bare ikke på treningssenteret :) Og halve problemet var vel kanskje at hun ene var ca 60 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men da er det jo meningen! ;) Løper selv barføtt hele sommeren, og alltid på turning, bare ikke på treningssenteret :) Og halve problemet var vel kanskje at hun ene var ca 60 år.

Hva er egentlig aldersgrensa for å kunne bestemme over egen kropp og bekledning nå? 40? 50? Eller er det når man fyller 35 at man må begynne å kle seg så det passer for ungene som er på trening for å finne noen å dømme og se ned på..? Bare lurer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener ikke alderen har noe å si. Men jo, mer creepy jo eldre de er. Men mange jenter som kler seg ganske "ekstremt", syns jeg. Man er på treningssenteret for å trene; det er ikke et kjøttmarked hvor man tar på seg den minste singletten for å vise frem kløfta til alle og enhver.

Og blir fornærma når nokon ser for lenge på dei. Dei kler seg ikkje sånn for at dei ikkje skal bli lagt merke til.

Fyr som kjørte sett imellom meg idag på trening, når han skulle begynne på arbeidssettene så spyttet han hver gang i hendene når han skulle løfte...................................................................

Gawd... Eg hadde ikkje kjørt mellom han. Det er ein grunn til at eg vaskar hendene og kjører litt bakterierens etter trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig aldersgrensa for å kunne bestemme over egen kropp og bekledning nå? 40? 50? Eller er det når man fyller 35 at man må begynne å kle seg så det passer for ungene som er på trening for å finne noen å dømme og se ned på..? Bare lurer..

Nå var kanskje ikke Asta sitt hovedpoeng alderen til hu berta da, men at hun var barfot..det i seg selv er ekkelt uansett alder når man er på gymmet...:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp, hcl! Og det var hun andre (unge, hvis noen lurte) som faktisk jogget barføtt på tredemølla. Fotsvette <3 Evt ikke.

(med fare for å virke aldersdiskriminerende igjen, så synes jeg ikke så veldig mye om at den overnevnte 60-åringen trener i halvgjennomsiktig ullundertøy med mega-sloggi under heller. Og nei, det hadde ikke vært greit med en 20-åring heller, men det er heller ikke tilfellet på gymmet mitt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...