Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Svar til Kalii sitt innlegg:

Såvidt ingen prøver plukke meg opp på en høyst upassende plass (les: begravelse) så ser jeg ingen grunn til å være nedlatende mot en person, holder å takke nei, hvis han fortsetter - ok annerledes situasjon.

Og hvorfor alltid være høflig? her kan jeg komme med sikkert hundre gode grunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyggelig å bli invitert på middag da:thumbsup: men "kan lett overtales til noe mer" er bare heslig å si om du skal sjekke opp noen :thumbsdown: Han hadde vel lyst på en kjappis på treningssenteret.

Hadde nok smilt og sagt nei takk til middagen, til "å overtales til noe mer" skulle han ikke sett bort ifra at han fikk en manual i hodet. Er jo åpenbart hva han mente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar til Kalii sitt innlegg:

Såvidt ingen prøver plukke meg opp på en høyst upassende plass (les: begravelse) så ser jeg ingen grunn til å være nedlatende mot en person, holder å takke nei, hvis han fortsetter - ok annerledes situasjon.

Og hvorfor alltid være høflig? her kan jeg komme med sikkert hundre gode grunner.

I coulda been a fisherman. Fishermen, they get up, they fish, they sell fish, they smell fish. Reminds me of this girl I used to go with, Yvonne, she smelled like fish. /Ford Fairlaine

Jeg var vel uheldig og ble en bitch da..my luck! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig å bli invitert på middag da:thumbsup: men "kan lett overtales til noe mer" er bare heslig å si om du skal sjekke opp noen :thumbsdown: Han hadde vel lyst på en kjappis på treningssenteret.

Hadde nok smilt og sagt nei takk til middagen, til "å overtales til noe mer" skulle han ikke sett bort ifra at han fikk en manual i hodet. Er jo åpenbart hva han mente.

Nettopp hadde han droppet den siste biten med at han lett kunne overtales til noe mer -så hadde jeg antagelig ikke frest til han heller. Han var tross alt en søt ung gutt. Men jeg synes jo også da, at om man går bort til et fremmes menneske..som itillegg er 10-15 år eldre enn deg, at man kanskje tråkker pittelitt varsomt om man først skal starte en samtale. OG gjerne ikke midt i noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hyggelig å bli invitert på middag da:thumbsup: men "kan lett overtales til noe mer" er bare heslig å si om du skal sjekke opp noen :thumbsdown: Han hadde vel lyst på en kjappis på treningssenteret.

Hadde nok smilt og sagt nei takk til middagen, til "å overtales til noe mer" skulle han ikke sett bort ifra at han fikk en manual i hodet. Er jo åpenbart hva han mente.

+ 1 på denne.. første er nokså uskyldig, men å slenge på "kan lett overtales til noe mer" - DA hadde jeg blitt irritert også, og brått er det ikke hyggelig lengre i mine øyne, da har han jo sett ei jente og vurdert det slik at hun ikke fortjener mer enn 80% respekt. :p Fra hero til zero på 2 sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke akkurat creepy på trening, men jeg synes det var rimelig disgusting, nemlig:

Jeg kommer ut fra treningssenteret tidligere i dag, og like foran meg sitter det to bros og chillern på en mur. Så kommer det en relativt stor dame inn fra høyre som hadde handlet, og den ene bro'en roper etter henne "halla tjukken!!".

Jeg ble så sjokkert at jeg ble usikker på om jeg faktisk hadde hørt riktig. Stakkars dame snudde seg og sa noe til dem som jeg ikke hørte. Uff det gjorde vondt langt inn i hjerteroten, og hadde jeg vært tøffere så hadde jeg kanskje prøvd å sette dem på plass. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg opplevde på trening i dag, nok en gang ikke creepy, men mer syyykt irriterende, var to karer som skulle "catche up" da de tilfeldigvis møtte hverandre i styrkesalen.

Han ene hadde den ene kommentaren etter den andre som han selv syntes var fantastisk morsomt og lo så høyt og ikke minst lenge av hver eneste "morsomme" kommentar at jeg ble helt satt ut og etterhvert kjempe irritert. Gå et annet sted og le hysterisk om du må :mad: herregud for en dritt kar :thumbsdown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ene hadde den ene kommentaren etter den andre som han selv syntes var fantastisk morsomt og lo så høyt og ikke minst lenge av hver eneste "morsomme" kommentar at jeg ble helt satt ut og etterhvert kjempe irritert. Gå et annet sted og le hysterisk om du må :mad: herregud for en dritt kar :thumbsdown:

Hva folk kan irritere seg over.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som kom inn i styrkerommet, stilte seg opp foran speilet og kneip kviser :!: til den store gullmedaljen!:sick: Hun måtte hente papir for å si det sånn! Deretter tok hun 5 hang ups i maskin som var så lette at hadde hun holdt seg fast med bare lillefingern hadde hun fløyet opp bare da! ...så var hun ferdig og gikk. Og jeg stod igjen og så slik ut: :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nesten det er skremmende hvordan folk irriterer seg grønn over småting som er så innmari lette å overse.

På trening er hvertfall mitt hode i et modus hvor jeg ikke bryr meg så fryktelig mye om alt mulig annet. Om folk ler, vitser med andre, flekser i speilet eller napper ballhår driter jeg loddrett i!

Edit: Sett bort fra i dag, da jeg helt seriøst trodde jeg så han der "finish moron" fra youtube på gymmet. Grilldressjukking på høyt nivå! 100 kg+ i pushdown/rævstøt/spensthopp, alt på en gang. Helt fantastisk underholdende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
Ei som kom inn i styrkerommet, stilte seg opp foran speilet og kneip kviser :!: til den store gullmedaljen!:sick: Hun måtte hente papir for å si det sånn! Deretter tok hun 5 hang ups i maskin som var så lette at hadde hun holdt seg fast med bare lillefingern hadde hun fløyet opp bare da! ...så var hun ferdig og gikk. Og jeg stod igjen og så slik ut: :confused:

HERLIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
Synes nesten det er skremmende hvordan folk irriterer seg grønn over småting som er så innmari lette å overse.

På trening er hvertfall mitt hode i et modus hvor jeg ikke bryr meg så fryktelig mye om alt mulig annet. Om folk ler, vitser med andre, flekser i speilet eller napper ballhår driter jeg loddrett i!

Edit: Sett bort fra i dag, da jeg helt seriøst trodde jeg så han der "finish moron" fra youtube på gymmet. Grilldressjukking på høyt nivå! 100 kg+ i pushdown/rævstøt/spensthopp, alt på en gang. Helt fantastisk underholdende :D

Litt enig med deg ang de tingene som feks, fortelling av vitser, at folk ler, flekser osv..

hold fokus på seg selv og ha på headset om man ikke vil ha noe "sosial omgang" med de på gymmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ipoden min ville ikke virke i går, så da ble jeg mer bevisst på de andre i gymmet.

Som regel er jeg i min egen lille verden når jeg trener med musikk på øret og enser ikke andre.

Men i går... Heldigvis er Ipoden min i orden i dag, ellers så hadde det nok blitt noen innlegg her fra meg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...