Gå til innhold

Creepy på trening


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

uæææ, er hun fremdeles på Spicheren?:mellow: Jeg har ikke møtt henne

Har ikke sett henne på en god stund på Elixia Kjøita iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en merkelig type på senteret, bedre kjent som "tørker'n". Har hår rundt med en gedigen tørkerull og sprayflaske og vasker ned HELE apparatet han skal bruke. Altså ikke bare sete og håndtak, men vekter, stativ, der man putter flaska og til og med gulvet rundt! Han vasker mer enn han trener for å si det sånn...

Kan ansette typen som vaskehjelp, høres ut som han er mer nøye enn de fleste, haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å rydde opp i fadesen ved å kommentere at "Du Knebøy-Jostein, du må lese deg opp litt på øvelsesutvalget vi har i 2012 tror jeg, hehe..."

Det ordnet seg etterhvert da - det ble utvekslet noen morsomme gloser utover økten de gangene de var i nærheten av hverandre, men det var greit kleint et lite øyeblikk :D

Haha, stakkars KnebøyJostein! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey dette er kansje mer irriterende enn creepy kansje :p Og håper ikkje noen føler seg offended heller: "Typiske" blogg jenter/gutter som går på studio for å ta bilder av seg selv gjøre en rep, for å gå hjem å skrive om det på bloggen etterpå. Hadde en som lot 3d-møllen stå på, uten at hun løp, helt til den sto på 5 km løpt, så tok hun bildet av den, og gikk :!: HAHAHA :rofl:

Haha, værste er at det er en del som gjør det. Det er omtrent like teit som den spinkle gutten som lesser på med vekt på benkpressen, men som lar spotteren løfte 80% av vekta, hver rep, haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes personlig det er creepy når folk står i fellesdusjen å spytter tannkrem :p

oh wait, i dusjen ja.. faen tenkte det var i garderoben jeg. naa er jeg HELT med deg:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kenneth Vassli
Synes personlig det er creepy når folk står i fellesdusjen å spytter tannkrem :p

Ikke at jeg står i dusjen å spytter tannkrem, men hva er så mye værre med det enn at de står å vasker ræva si i dusjen :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kenneth Vassli
Muligens litt mer vanlig å vaske ræva i dusjen på gymmen enn å pusse tenna ;)

Er nok litt vanligere, men hva er værst :p ? hehe.. finnes mange rare folk her i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...