Jump to content

memento

Members
  • Content Count

    178
  • Joined

  • Last visited

About memento

  • Rank
    Member
  • Birthday 04/05/1985

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bra du har holdt på i 2 månder - creds! Ikke heng deg for mye opp i småting, det som står på papiret er ikke sikkert at passer til din form, kroppsformen eller dagsformen Du må prøve deg litt frem - men en fin regel er: - Prøv å kjøre rep som står i programmet, er det lett og du klarer mer enn 8-10 reps - tar du på mer vekter. Ikke mindre Kjør et program i 4 uker, og husk at du bør ha en uke fri etter 7 ukers hard trening.
  2. Om du henger deg opp i vektøkninger på 0,5 kg og at dette virker vanskelig, tror jeg ikke det er kroppen din som er "puslete". Det blir viktig at du først begynner basic, og klarer å gjennomføre et treningsporgram fks 3-4 dager i uken i 2-3 månder. Det er bra du tenker at du skal starte basic, men når du er så fersk faller som oftest folk ut fordi de tar seg vann over hodet. Jeg ville kun kjørt baseøvelser og sprunget - (dvs øvelser som markløft, benpress, utfall osv ) Bli sterk i kropp og hode, og ikke gi deg.
  3. Funket greit med 4 dager, men litt svimmel i går kveld etter 1,5 timers fjelltur og 1 times styrkeøkt. Men så drikker jeg sykt mye greens (alger og gress) så det hjelper på. Det fyller opp magen, + harekstreme mengder aminosyrer, vitaminer, mineraler osv så kroppen får det den trenger
  4. Jeg har sykt mye energi på trening selv om jeg ikke spiser. Vi springer intervaller i motbakke liksom, og trener med typ 120 kg i utfall x 8. Men kanskje ikke så sunt med så lite mat, selv om det bare var ment for en kort periode på 2 uker
  5. Kjører tilbake på 2000 kcal pr dag jeg, og to spisedager i uka. Det funker
  6. Jeg stod opp 0730 og mekka mye mat, tok hintet i går her inne Hvilken diett bør man følge da, med ca kalori inntak?
  7. Takk for svar Ukesprogrammet er: - 3 x kardio pr uke x 1,5 time. - 5x styrkeøkter. Bryst/Tri - Rygg/Bi / Ben/Skuldre / Mage / Armer + 1-2 yoga økter etter hvor vanskelig ryggen er. Mat: Spiser ca 200 gram portein pr dag + Godt over 1 kg grønnsaker. Og spiser som oftest en stor porsjon kokte bær med stevia + litt tyrkisk yogurt. I det siste har jeg droppet nesten alt maten, for å bli kvitt fett%. Målte med på Tanita maskinen forrige uka og hadde økt fra 18,7 - 20/21%. (Målte to dager på rad, så da var den begge dager på over 20) Skal sjekke med denne rare teknologi dingsen igjen, men tviler på at den er nøyaktig. Magemål på 91 cm nå, og brystlinje på 110. Lår har krympet plutselig til 63 cm fra 65, armer krympet til 37 cm fra 42. Har som mål å komme ned i fett% til under 10 - men virker som jeg er litt stuck på 18-21%.
  8. "Den eneste målingen vi har som kan regnes som nøyaktig er obduksjon" DØR av latter! :rofl:
  9. Okey, den der fikk jo meg til å skjelv av frykt. For jeg har gått opp i fett% etter at jeg begynte å faste/spise etter PSMF. Hvor mange kalorier bør jeg ligge på? Og hvor fort kan man gå ned i fett%? Vil ikke miste muskler, bare fett
  10. 8 kg på 20 dager? vet du ca fett% du har gått ned? kjører PSMF og faste nå, noen dager har jeg ikke noe lyst på mat siden jeg drikker mye greens/alger. Hatt 4 dager med 2 små måltider, ellers bare greens. Men kjører like hardt på trening, og kombinerer styrke med kardio på 4 mil pr uke. Ligger på ca 1000 kcal om dagen, om jeg tar hardt i. Klarte aldri under 2500 før uten å føle at jeg døde, men nå har jeg mistet helt sultfølelsen. Når jeg holder på å besvime, spiser jeg litt. Men klarer meg fint 2 dager uten mat. Det høres jo helt "kokko" ut. Men er dritt lei mage flesk så det skal bort. Spisedagen 1 pr uke hiver jeg innpå 3-4000 kalorier lett. Pizza og iskrem Noen som vet om man bør kutte ut den også?
×
×
  • Create New...