Gå til innhold

100 % dønn ærlig kontaktannonse - Hva ville du ha skrevet?


FitFish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ganske enkelt fordi jeg har null interesse av å svare deg, og videre spore av tråden.

At du ikke forstår, betyr ikke at jeg må forklare.

Legg også merke til at jeg ikke har skrevet noen annonse her inne. Det er en grunn til det

En annen jente her inne viste sin sårbarhet ved å legge ut en dønn ærlig kontaktannonse, som inkluderte et potensielt hinder, nemlig en høyde på 188. Du sier at det er "vakkert". Jeg synes bare det er dårlig stil.

"Vakkert" at du selv ikke vil avsløre din høyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen jente her inne viste sin sårbarhet ved å legge ut en dønn ærlig kontaktannonse, som inkluderte et potensielt hinder, nemlig en høyde på 188. Du sier at det er "vakkert". Jeg synes bare det er dårlig stil.

"Vakkert" at du selv ikke vil avsløre din høyde.

Du legger det inn som potensielt hinder. Ingenting i det hun sa da, eller seinere, viste at hun så på det som et hinder.

Skjerpings.

Dersom dette er noe du vil drite ned mer, ta det på pm med meg.

Jeg gidder ikke å skulle ta en offentlig greie her med at du vil projisere komplekser over på meg bare fordi du ikke evner å forstå at noe ikke er sarkastisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som sarkasme for meg. Forstår ikke hva som er vakkert med konsekvente krav.

Sikkert mange damer på 188 som har komplekser for høyden...

Like vanlig er det lave menn å ha komplekser for sin høyde.

Legger merke til at du ikke svarer på spørsmålet.

Det tror jeg ikke noe på. Ingenting er flottere enn ei høy jente :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen jente her inne viste sin sårbarhet ved å legge ut en dønn ærlig kontaktannonse, som inkluderte et potensielt hinder, nemlig en høyde på 188. Du sier at det er "vakkert". Jeg synes bare det er dårlig stil.

"Vakkert" at du selv ikke vil avsløre din høyde.

Dette er nettet, de fleste skjønner at det man skriver kan bli kommentert, og ikke nødvendigvis utelukkende på en positiv måte. Jenta virker oppegående nok til å skjønne at kravet ikke alltid vil være realistisk mtp hennes egen høyde. Alle har mer eller mindre absolutte krav. For de fleste reduseres dette til preferanser når man møter "den rette" som kanskje dessverre ikke oppfyller samtlige punkter. Når ikke hun ble videre såret av Raptorials kommentar, skjønner jeg ikke hvorfor du skal bli det på hennes vegne. Lag heller en kontaktannonse selv og hold tråden saklig, og ta eventuelt videre høyde- og mindreverdighetskomplekser på pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesker kommer i alle forskjellige høyder og fasonger. At de tørr å legge ut ei heilt ærleg beskrivelse av seg sjølv med båe positive og negative sider er tøft gjort. Det kan også være ein måte å analysere seg sjølv og bli meir bevist på positive og negative trekk ein har. Tommel opp til alle så har lagt ut (y) og klapp på skuldera til trådstarter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år gammel gutt, som er glad i trening, og bruker relativt mye tid på det iløpet av en uke, men mest glad i styrketrening og går stort sett på en helårsbulk og føler meg liten når jeg er under 100kg, så ikke forvent velldefinerte magemuskler etc. Selv om jeg innimellom prøver å gå ned noen kg, for at det ikke skal bli så mye å ta i, har et mål om SK2020.

Relativt nerdete, både personling der jeg liker dataspill, sci-fi, fantasy og matematikk. Kan lett sitte på en fest og diskutere noe av dette med noen jeg ikke kjenner over å ta kontakt med eventuelle jenter jeg vil bli kjent med. Litt fordi dette er kule samtaleemner, mest fordi jeg er feig og liker heller å trygt snakke om dette enn å ta en sjanse på å bli avvist. Lider også av til tider sterk usikkerhet til det andre kjønn, og har en evne til å overtenke alt, som fører til at jeg sjeldent tar iniativ, dette kan i visse sammenhenger bli ordnet med alkohol(spesielt øl, veldig glad i øl!), men da kommen andre mindre heldige sider ofte fram også.

Ellers vanskelig å gi av meg selv til nye personer(internett kan til tider være redningen, siden man er nesten anonym), og innen dere har lært nok om meg til å finne ut at jeg faktisk kan være interressant som noe mer enn bare en venn, er vi nok godt låst inn i vennesonen allerede.

Ellers veldig glad i prokrastinering, så sjeldent noe blir gjort som ikke må gjøres eller som jeg ikke vil gjøre, derfor kan husarbeidet gjerne ligge langt på etterskudd(siden det er kjedelig), men maten er stort sett i orden(siden mat er awesome, og matlagging faktisk til tider gøy), samme gjelder såklart med arbeid også(derfor jeg sitter her litt over 3 på en arbeidsdag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da en 28 år gammel mann. Glad i fysisk aktivitet, men ikke fanatisk. Jeg er på ingen måte "svær", og det er heller ikke målet mitt. Er du ute etter en gigantisk viking med 1m langt skjegg så er nok ikke det meg. Målet er et atletisk utseende, og en funksjonell kropp som kan løfte tunge ting, spille fotball, squash, golf og løpe uten store problemer :) Har vært i forhold siden jeg var 14 år gammel, og har bare vært singel de 2-3 siste årene. Dette har vært bevisst da jeg ville "leve singellivet" en periode. Veldig positivt hvis noen vil være med på noen av aktivitetene jeg nettopp nevnte, eller vil utfordre meg til å gjøre noe annet kult!

Negative sider med meg er at jeg fort kan ta ting for gitt. Jeg har brent meg på det i tidligere forhold. Jeg er veldig interessert og lidenskapelig med en gang noe er nytt og spennende, men jeg har også en tendens til å gå lei etter en stund. Dette gjelder både hobbyer, interesser og andre ting :p Jeg er også sinnsykt virrete, og ting som f.eks datoer er jeg ekstremt dårlig på. Blir du fly forbanna hvis jeg ikke husker datoen på første gangen vi møttes, første kysset eller første gangen vi lå sammen så kommer du til å bli forbanna for mye. Jeg tenker at det som teller er følelsene man følte i øyeblikket, ikke fotografisk hukommelse av alt annet.

Jeg har blitt kalt "skapnerd" før, men jeg føler ikke det er passende egentlig. Jeg prøver ikke bevisst å skjule at jeg er nerd på visse områder, men det er heller ikke så ofte jeg innleder en samtale med en random frøken på byen med "visste du at Tolkien hentet veldig mye av inspirasjonen sin fra norrøn mytologi?" eller noe lignende. Jeg jobber innenfor IT så har en forkjærlighet for data. Det blir stadig mindre og mindre gaming, men jeg bruker bare mer tid på diverse forum og lignende.

Jeg er ikke av den innadvendte typen, og jeg kan fort være han som kommer bort til deg på byen. Jeg er ofte en person som tar litt plass, som alltid har en kommentar på lur og som gjerne vil få alle til le. Kan nok oppleves som en kverulant til tider, og jeg elsker å diskutere med folk. Jeg blir også uhyre sjeldent stresset, men når jeg først gjør det har jeg en lei tendens til å rødme. Jeg har en bedagelig innstilling til det meste, og pleier å si at "det ordner seg for snille gutter" så lar jeg det som regel ordne seg.

Du kan ikke være for hårsår hvis du skal inn i et forhold med meg. Jeg kødder med mye, men mener aldri noe vondt med det. Det er ikke alle som tåler det. Du må gjerne ta igjen med samme mynt, det er bare bra! Humor er ekstremt viktig. Man må kunne le av ting, og le sammen. Fint hvis du liker serier og filmer for det er slik jeg liker å koble av etter jobb og trening. Man-Tors vil stort sett bestå av jobb, trening, mat, film/serier, sex og søvn. I helgen er det fint hvis vi gjør litt mer enn det. Vi må ikke dra på fylla hver helg, men jeg har en kameratgjeng jeg setter stor pris på og de ser jeg som oftest i helgene. De fleste er single, så da blir det ofte turer på byen. Du må gjerne være med, men hvis du ikke orker/vil det så forventer jeg at du stoler på meg og at det går fint at jeg drar ut. Jeg forventer at du er 100% trofast, og jeg er det samme tilbake. Her er det ingen muligheter for "en sjanse" hvis man dummer seg ut... Det er viktig for meg at vi fungerer i hverandres omgangskretser. Mine venner liker deg, dine venner liker meg.

Kult hvis du vil reise og oppleve litt ting. Som jeg nevnte så er jeg 28 år, og det spiller ikke så stor rolle for meg hvor gammel du er så lenge du er over 20. Jeg vil reise til andre land, dra på konserter, teater og masse mer den neste 5-7 årene, og da sammen med deg. Etter det kunne jeg nok kanskje tenke meg å stifte familie.

Siden vi er inne på "dønn ærlig" så kan jeg jo nevne sex. Jeg liker det, du bør like det. Du er ikke en person som bruker sex til å få det som du vil, eller tilbakeholder det for å "straffe" meg. Litt eventyrlysten er også fint. Misjonær med lyset av blir fort veldig kjedelig! Vi behøver ikke ha vårt eget "fifty shades of grey" rom i leiligheten, men ja... Du skjønner sikkert :)

Det var meg kort oppsummert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten ferdigpakke, velger du oss to får du en til på kjøpet i mai. Ett helvete å leve med, til tider overvektig og sur, men god til å lage mat. Ett realt kjerringhelvete, men vasker klærne dine om du ber meg. Sønnen min vil gi deg grå hår, babyen vil sikkert ta livet av deg, hvis ikke hormonene mine gjør det først.

Dårlig selvtillit, mange komplekser, manglende ork til å børste håret eller kle seg pent når overvektig. Grunnet overvekt får du kanskje innpass i sengen en gang i måneden, hvorav du vil få kjeft etterpå for dårlig innsats.

Er du heldig vil kiloene forsvinne etter mai og nevnte sengeaktivitet øke, men jeg vil fortsatt være ett helvete å leve med og jeg i samarbeid med barna mine vil sikkert sende deg i en tidlig grav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

34 år gammel 2 barnsmor.

Trodde du at du fikk møte ungene i løpet av de fem første årene? Tenk om igjen.

Først må du bevise at du er god nok og bra nok og normal. Det må du gjøre sånn gjennomsnittelig annenhver helg fra lørdag til søndag. 3-4 ganger i året kan vi ikke møtes på 5-6 uker, for da har jeg ungene hele tiden.

Jeg svarer på sms når det passer MEG. Ikke tro at jeg slipper alt jeg har i hendene og kommer løpende når du knipser. Du skal dog svare på mld ganske fort. Hvis ikke kan jeg bli litt needy. Men "hey søta, litt opptatt" holder meg gående lenge. ;)

Jeg sover altfor lite i ukedagene, så i helgene skal jeg SOVE. Og helst alene. Så jeg er truende til å sende deg hjem.

(Jeg SA jeg var sær)

Er du sjalu kan du pakke sekken og gå. Er du eiesyk - same thing.

Du må greie å holde meg i nakken, og jeg kommer til å pushe deg, konstant. Du må kunne sette øynene i meg, og si "nok nå!" og få meg til å stå skolerett. Du må ha en god armkrok, som gjør at jeg føler meg trygg og lever i illusjonen om at du kan beskytte meg mot en bjørn.

Sutrer du, klager, syter eller er generelt negativ hiver jeg deg på dør.

Men vil du ha litt frihet, litt lekenhet, noen som ikke er sjalu og som trekker på skuldrene hvis du flørter litt med andre. Jeg er med på det meste og selv om jeg ikke enda er en snerten snelle, så er jeg på vei, og komplekser greier jeg som oftest å overse.

Jeg var i forhold fra jeg var 19-32, har vært singel i to år nå, så jeg har en fortid, og den må du bare godta. Jeg er en god blanding av A4 og så absolutt ikke A4.

Alder er ikke så viktig, men du må være voksen i hodet og trygg i deg selv. Jeg slipper ikke spill og mener jeg noe, så sier jeg det. Jeg bruker ikke sex for å oppnå noe (jamfør innlegg lenger opp), og jeg gidder ikke bruke energi på "jeg kan ikke ringe dag, jeg må laaate som om jeg ikke er intereseeeeert" og sånn. WYSIWYG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 cm over bakken, elsker mat og er egentlig hva man kaller en "nærd". Har en fargerik fantasi og får fortsatt Donald Duck & Co i posten og ler godt av fantasien til forfatterne. Hva stakkars Donald må igjennom! Ifølge min mor så er min største styrke også min største svakhet - er herlig naiv, diplomatisk av natur og kan strekke meg langt for å gjøre motparten happy. Vil du ha den siste melkesjokolade-platen under filmen, og det gjør deg blid; my pleasure. :) Er herlig optimist og ser heller framover enn bakover men har et rotete hode som tenker evig lojalitet. Retrospektivt når en jente har gått over streken og utnyttet dette har jeg kort og godt blokkert slike ut av livet mitt og gått videre. Av og til funker det, av og til funker det ikke. Sånn er livet.

Ingen preferanser, tidligere har jeg likt jenter i svært forskjellige kategorier innen utseende. Blir jeg sjarmert så blir jeg sjarmert. Enkelt og greit. Men liker du games, nørdehumor, sport (Fotball), styrketrening, science, tv-serier, filmer og spesielt musikk så scorer du høyt. Liker å prøve nye aspekter, uavhengig om det er fjellklatring eller en helt ny tv-serie; alt fortjener en sjanse tenker jeg. Har et over hakket empatisk forhold til dyr. Liker du ikke katter stopp å les her. Har du i tillegg blekk på kroppen scorer du ekstra høyt på <3-skalaen min. Og selvsagt at du ikke protesterer at jeg heller drar til Vikingskipet @ The Gathering hver påske for å spille tv-spill istedenfor å bli med deg på hytta. :)

Will you marry me? :love::love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa

"Krake søker make"

Kven er eg?

Kvinne. Introvert. Ganske anonymt utseende, sjølv om eg ser ut som eit lykketroll på håret. Stille og "usynleg". Blir nok ofte oppfatta som sur/uinteressant/uinteressert/osv, men det skyldast at eg i mange sosiale samanhengar slåss mot panikken (eigentleg er eg nemleg svært nysgjerrig). Har 117 drømmar eg gjerne skulle ha gjennomført, men verden er altfor skummel - så det blir nok med drømmane. Eg er ensom, så dersom nokon skulle vera så uheldig å komma "for nær" er faren stor for at eg blir klengete, beklager det! Er fæl til å "overtolka" småting, så eg kan gjerne skapa problem utav ingenting.

Kven er du?

Dersom du finnest er du vanvittig tålmodig. Du evner å gi meg rom til å takla problem mine på eiga hand når det er korrekt, men er samtidig tøff nok til å pusha meg når det er det som trengst. Og nei, eg veit ikkje når det eine eller andre er best. Eg mistenker og at eg kan bli slem når/dersom du faktisk pusher meg, men det er så lenge sidan nokon har prøvd så eg er usikker. Forhåptentlegvis er du meir sosial enn meg for elles er me ille ute. Eg klarer å drepa edderkoppar sjølv, men set pris på om du tek deg av vepsane (ikkje le av meg, eg er livredd veps!). Korleis du ser ut er ikkje så viktig, men eg er litt svak for skjegg og bustete hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, hvordan tør dere å skrive her? Det er jo en konkurranse i å fremstille seg selv som mest mulig uattraktiv. Flere av dere er jeg ganske sikker på har en diagnose, om det dere skriver stemmer. Sorry altså, men det er ubehagelig å lese...

Får ikke håpe personen dere en gang faktisk er forelsket i finner postene deres i allefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 23 søker en mann høyt over sin egen skala til det perfekte parforhold; hvis parforhold betyr at jeg kan være i fred minst 6 dager i uken. Jeg kan by på flere attraktive egenskaper og ferdigheter som for eksempel at jeg ler når noen dør, og kan derfor stille som icebreaker ved begravelser. I tillegg har jeg etter mange års erfaring blitt relativt kald og uempatisk, så sjansen for forelskelse er egentlig ikke til stede, trenger derfor en barsk mann som ikke har noe i mot det;) Jeg er på søken etter en snill fyr som vil bli med på et fantastisk kjærlighetseventyr der jeg veksler mellom å like og mislike deg annenhver dag, og avslutter forholdet i løpet av 1-5 uker; uansett om jeg lovet glitter og grønne skoger. For helt ærlig, jeg går så raskt lei et annet menneske at jeg har lyst til å spy i trynet til vedkommende. Dette helt uavhengig om vi treffes eller snakker noe i det hele tatt. På et tidspunkt i nærmeste fremtid kommer jeg til å synes at den sexy parfymen lukter kvalmt, og synet av det barske skjegget og den muskuløse kroppen, blir et syn jeg helst vil unngå. Det er selvfølgelig ikke noe du får vite før etter at jeg dumper deg og du tar en prat med venninnene mine. :whistle:

Avstandsforhold veldig attraktivt!! Spesielt hvis du bor i et annet land med dårlig internettforbindelse og dyre ringeminutter. Og ikke web camera. Og dyre flybilletter.

åhh, jeg er ødelagt :cry: haha, jeg er ødelagt :roflmao::ROFLMAO:

Med en personlighet som det der så håper jeg for din skyld at du ligner på profilbildet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt seriøst, hvordan tør dere å skrive her? Det er jo en konkurranse i å fremstille seg selv som mest mulig uattraktiv. Flere av dere er jeg ganske sikker på har en diagnose, om det dere skriver stemmer. Sorry altså, men det er ubehagelig å lese...

Får ikke håpe personen dere en gang faktisk er forelsket i finner postene deres i allefall.

Det å være ærlig passer ikke for alle.

Sett flere her som på sin egen sære måte er meget sjarmerende selv om ting kan oppfattes negativt. (For min del gjør det ikke det)

Jeg synes også ærlighet og åpenhet er utrolig tiltrekkende. Det å kunne være sårbar foran andre og blottlegge det man skammer seg mest over. Mange går hele livet uten å tørre å gjøre det.

Jeg tror ikke alle trenger å like alle og synes det er flott at vi er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...