Gå til innhold

100 % dønn ærlig kontaktannonse - Hva ville du ha skrevet?


FitFish

Anbefalte innlegg

Ung mann/ gutt(?) på 23 år og 'lider' antagelig, i likhet med trådstarter, av prokrastinering, elsker å utsette ting selv om jeg vet det slår tilbake seinere. Blir ikke alltid så lett kjent med nye mennesker, men når vi blir nærmere kjent, så åpner jeg meg mer og mer. Tar vare på de jeg blir kjent med og som jeg bryr meg om. Finner som regel ut fort hvem jeg liker, og kanskje hvem jeg ikke liker så godt.

Kan være utrolig tålmodig i mange situasjoner, mens noen andre situasjoner får meg fort irritert, men blir fort blid igjen

Kan se alvorlig og sur ut, selv om jeg ikke er det, noe som kanskje ikke er så optimalt i et service-yrke, men får nå frem et smil eller 10 :) Er du grei mot meg, er jeg grei mot deg, easy as that :)

Er 1.87 høy, og vekta humper og dumper fra 98-103, avhengig av treningsmengde (og mat) eeeelsker mat, og kjent blant venner som 'han som er sulten 24/7'.

Musikk er en viktig del av hverdagen, der rock og mye 80-talls metal sprenger spotify-listene mine.

Har sikkert misforstått meninga med tråden, men anyways, det var litt om meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23-åring, 188 cm høy og veier nok kilo til at jeg fint kunne vært med på Robinson eller Farmen uten å bli for tynn. Er altfor glad i mat, men likevel såpass kresen at jeg heller går sulten enn å spise noe jeg ikke liker. Ellers mener jeg mye om det meste, men vet omtrent når jeg bør holde kjeft. Er ærlig og rett frem, både på godt og vondt, og trenger folk rundt meg som er like på dette for å unngå drama. Jenter (og gutter) som er overfølsomme kjeder meg, så minst mulig dilldall. Er naturlig bedagelig anlagt, men får tidvis trang til å bli supereffektiv og skal gjøre alt, både nyttig og unyttig, før jeg klarer å sette meg ned (akkurat dette kan nok være ganske irriterende, da skippertakspersonligheten får utløp i merkeligste former og på rareste tidspunkt.). Er glad i å bli sliten, og synes det er verdt å bli skikkelig sliten bare for å kjenne at man lever. Kan nok fremstå både selvsikker og arrogant, mer eller mindre bevisst, uten at dette nødvendigvis stemmer med hvordan jeg føler meg. Når jeg blir kjent med folk beskrives jeg nok heller som jordnær og lojal.

For å være aktuell må du være barsk, høyere enn meg (eller tilnærmet like høy), kreve respekt (ellers funker det ikke på sikt, for jeg kan nok være litt "mye" hvis jeg ikke har tilstrekkelig respekt for deg) og gjerne heller bli med på telttur på fjellet enn å dra på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe vakkert over at du er tett oppunder 1.90 høy, og har som høydekrav at personen er høyere.

(ikke fordi jeg ser på det som urimelig, jeg bare liker at det er et konsekvent krav blant jentene... også blant de som er 10 cm over snittet for gutter)

Haha, det er nok noe med den følelsen jenta fort kan få dersom hun er (merkbart) høyere. Krysser fingrene for at jenter under 180 holder seg til gutter under 185, så er det jammen mange høyere gutter også :p

Edit: skal sies at høydekravet for min del ble inntatt etter å ha vært sammen med en som var 7 cm lavere enn meg i 3 år, og jeg nå har forstått at for at jeg skal kunne være komfortabel bør gutten være tilnærmet like høy :) (og for ordens skyld - det ble ikke slutt pga. høydeforskjellen ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og høye gutter og menn (190++) er det mye av i Norge hvertfall, så er egentlig ikke vanskelig å finne en heller :)

Høyeste jeg vet om her i nærområdet er 2.17 høy, 30 cm høyere enn meg liksom :p

Ja, er mange høye gutter! Er høydekravet er innfridd må bare resten klaffe også, så er det good :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, det er nok noe med den følelsen jenta fort kan få dersom hun er (merkbart) høyere. Krysser fingrene for at jenter under 180 holder seg til gutter under 185, så er det jammen mange høyere gutter også :p

)

De lave jentene forsyner seg og over hele skalaen. Eksen min var 157 cm, mens nåværende kjæreste er 159 cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De lave jentene forsyner seg og over hele skalaen. Eksen min var 157 cm, mens nåværende kjæreste er 159 cm...

Jeg er 158. Jeg holder meg til "gjennomsnittet" når jeg dater fyrer. Litt rart å komme gående med en som er 2.10 - da ser det liksom ut som jeg ute å går med pappaen min :lol: hihi! Andre veien og kan bli litt rart, hvis jeg velger en fyr som er ca samme høyde - da ser vi liksom ut som "Little couple" :roflmao: ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal ikke jeg si for mye, ettersom jeg ikke hadde guts nok til å la min stå ute en gang, men mange av disse kontaktannonsene viser da flere gode sider enn dårlige. Jeg mener,Zmurph fikk jo nesten napp?!

Jeg føler ikke jeg fikk solgt meg inn så sjukt bra, men det spiller heller ingen rolle. Jeg har fått nok likes til at jeg sover godt om natta!

Når det er sagt, så stemmer det nok at folk skriver om flere gode sider enn dårlige. Om alle hadde vært klar over alle sine dårlige sider, så håper jeg da inderlig at de hadde gjort noe med det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 158. Jeg holder meg til "gjennomsnittet" når jeg dater fyrer. Litt rart å komme gående med en som er 2.10 - da ser det liksom ut som jeg ute å går med pappaen min :lol: hihi! Andre veien og kan bli litt rart, hvis jeg velger en fyr som er ca samme høyde - da ser vi liksom ut som "Little couple" :roflmao: ....

Hun på 157 ble faktisk tatt for å være datteren min en gang...til tross for at hun er året eldre enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når eg lese ke alle andre skrive, får det meg til å innsjå kor vanskelig det er å beskriva meg sjølv. Det er mykje enklare om andre folk får sei det dei meina om meg, for som regel har dei rett når eg får tid til å tenka meg om.

Dersom denna tråden fungera bedre enn Tinder har gjort så langt, burde eg vel gi den eit ærlig forsøk!

Student på 19 år fra Sogn, som har rota seg vekk til den finaste byen i Norge. 167cm høg i følge passet mitt, men meina sjølv at eg er 1 cm høgare. Har egentlig krølla, men lika å svi håret med ei tang for å få det rett. Sidan eg er halvt chilensk lika eg å kalla meg eksotisk, men sannheten er vel at eg er det stikk motsatte.

Vennene mine vil nok beskriva meg som ein skikkelig vims, og dei mest brukte orda mine er vel "hæ" og "ke sa du no?". Er til tider veldig naiv og vil alltid tru det beste om ein person, heilt til det motsatte er bevist. Samtidig er eg ein realist uten like, som kanskje setter meg for små mål. Trenger derfor ein person som kan visa meg at det er mulig å oppnå større ting her i livet. Ellers trur eg at eg er ei veldig avslappa jenta å omgås med. Stressa med veldig lite, og dersom eg faktisk er stressa, så synes det ikkje.

Lika meg veldig godt i frivektsavdelinga, og slite sjelden med motivasjon til å reisa på trening. Kan nok ikkje sjå for meg ein partnar som ikkje har den samma interessen, da den tar opp veldig mykje av fritida mi. Du må vera sterkare og større enn meg, men me trenge ikkje å trena i lag!

Mange tima har blitt lagt ned på fitnessbloggen, da eg har logga i heile 3 år. Så guys, you know where to find me;)

Did I miss something? Brokkoli? (Eg rekna med du har fanga opp noko på mine romantiske kaffistunder på Magnus)

Edit: Mine få krav til den utvalgte:

- Du må vera veldig sjarmerande

- Gi meg komplemang, men ikkje for mange på gangen, for det klara eg rett å slett ikkje å takla

- Gi meg massasje

- Vera glad i å kosa

- Kunne diskutera saklig, uten å berre bli forbanna

- Generelt ikkje vera ein stor kuk

Viktigast av alt: Approved by Brokkoli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...