Gå til innhold

100 % dønn ærlig kontaktannonse - Hva ville du ha skrevet?


FitFish

Anbefalte innlegg

Jævelig mindfuck da. Er det som står positivt, er antagelig eksen fortsatt keen. Er det dårlig er de sannsynligvis ikke det, men da veit du jævelig mye dritt.

Hvorfor det? At man har funnet ut at to mennesker ikke passer sammen betyr ikke at du synes den personen er et dårlig menneske av den grunn, og kan høyst sannsynlig gi en beskrivelse som er en del nærmere virkeligheten enn man gjør selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor det? At man har funnet ut at to mennesker ikke passer sammen betyr ikke at du synes den personen er et dårlig menneske av den grunn, og kan høyst sannsynlig gi en beskrivelse som er en del nærmere virkeligheten enn man gjør selv.

Som jeg prøvde å si: det kommer an på eksen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel mer an på hvordan du har oppført deg? Andres oppfatning, av en selv, kan en gjøre svært lite med over tid. I de fleste forhold, som har vart over 3 mnd, får man vite den virkelige personen bak "masken".

Ikke nødvendigvis. Men la oss ikke gå inn i den diskusjonen. Forslaget var vel ment litt på tøys likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26år, 172cm, små chubby sjeggete gutt med tattoveringer. glad i dyr og liker meg i skogen, skal ha 1 til 2 mnd i skogen å kun leve av va naturen gir meg.

MC intressert, skal kjøre europa rundt på MC. vet ikke når enda.

en person som tar ting som det kommer, en dag om gangen. rolig, men har bestandig rett til det motsatte er bevist. :p kan heller ikke å lage noe mat, er flink med kylling dogh..

har bodd i Spania i nesten 2 år før jeg flyttet til bartebyen i feb. kan kun bestille øl og mat på spansk :p

etter 2 år uten noe spess form for trening, så har jeg startet som smått nå, men trenger noen å sparke meg i gang^^

er du under 170, glad i å lage mat, glad i dyr, jakt og friluftsliv. er litt bestemt men også sub. ikke nøle med å ta kontakt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en riktig spennende øvelse på en fredagskveld mens jeg koser meg med god drikke og aldeles strålende musikk.Så her kommer antageligvis trådens lengste.

I følge flere personlighetstester jeg har tatt i forbindelse med jobb er jeg utpreget rasjonell, analytisk, besluttsom, kravstor, oppriktig interessert i andre mennesker, selvkritisk og ydmyk. Stemmer bra. Vet veldig godt hva jeg er god på og hva jeg ikke er fullt så god på. Blir aldri helt fornøyd med verken meg selv eller andres øarbeid. Ting kan alltid gjøres bedre. Har derimot lært meg at godt nok som regel er bra. Har en veldig god arbeidsmoral, hvilket betyr at jeg jobber alt for mye og tar på meg for mye ansvar både på og utenfor jobb. Forventer at en eventuell partner har god arbeidsmoral, uavhengig av hva slags jobb det er. Klarer ikke skulkere, folk som sykemelder seg for det minste eller NAVere som ikke burde vært det.

Som person er jeg sånn middels utadvendt, men litt redd for å åpne meg for andre jeg ikke kjenner godt nok, med mindre den andre åpner seg først. Liker ikke å være sårbar etter alt for mange dårlige opplevelser med det. Er det derimot en person jeg stoler 100% på kan du banne på at jeg sier alt. Og jeg er alltid ærlig. De gangene jeg prøver å lyve kan hvem som helst lese meg som en åpen bok. Stiller alltid opp for mine venner, familie og kollegaer. Rimelig handy av meg. Takk til pappa for at han alltid har tatt meg med på slike ting.

Elsker en god samtale, men må kunne ha en time i løpet av dagen hvor det er lite eller ingen prat. Takler det ikke hvis noen skal kontrollere meg, mase på meg, vil endre meg radikalt eller ikke tåler at jeg ønsker å være alene med gutta en lørdag kveld uten deg. På en annen side er det viktig for meg at jeg føler meg elsket og etterlengtet, bare det ikke går over grensen til masing. Hvor den grensen går vet jeg egentlig ikke før det blir for mye. Overfladisk prat gir meg ingen verdens ting. Det gjør heller ikke jenter som kun er interessert i å snakke om seg selv.

Er egentlig veldig tilfreds med meg selv, men jenter klarer av en eller annen grunn å gjøre meg litt usikker på meg selv enkelte ganger. Litt misfornøyd med kroppen. Ca 10 kg for mye, dobbelthake og øl-og-god-mat-mage, men det bryr meg ikke nok til at jeg gidder å gjøre noe med det for øyeblikket. Syns ikke det er så gæli når jeg ser meg selv i speilet selv om jeg egentlig ønsker å se langt bedre ut. Prioriterer alltid jobb foran trening og vil prioritere en partner foran trening, samt en god kveld med gutta. Men i bunn og grunn liker jeg trening veldig godt, det er bare at jeg liker de andre tingene enda bedre.

Glad i dyr, uavhengig av om det er katter eller kuer. Noe av det beste jeg vet er å ligge i sofaen med bikkja liggende på magen og kose. En eventuell partner må på lik linje med bikkja elske kos. Enten vi snakker om å ligge i skje i senga eller bare småkose på sofaen mens vi ser på en jævlig god serie. Kan forøvrig melde om alt for kraftig hårvekst på kroppen, skjeggvekst og god hårvekst på toppen. Har opparbeidet meg gode ferdigheter med hårtrimmeren etter mange års trening.

Forøvrig veldig glad i god mat, rødvin, øl, whisky, snus, musikk (70- og 80-talls musikk, rock, noe electronica og house), bøker, filmer og serier. Spiller sjelden dataspill, da er det i så fall kun FM. Fotball, rettere sagt Arsenal prioriteres foran egentlig alt annet, og den interessen vil jeg helst ha alene. Romantisk av natur. Stearinslys, dempet belysning, god mat, rødvin og en jente som er i stand til å snakke om temaer som er alt annet overfladiske. Ja, da har jeg det i grunn veldig bra.

Vil at jenter skal bry seg om klesstilen sin, men man kan se like flott ut i treningsklær som i kjole og høye hæler. Det handler om å bry seg om stilen sin. På en annen side er det viktig å kunne ha en søndag hvor man gir beng i hvordan man ser ut. Bruker du et tonn sminke er det ikke attraktivt. Alt med måte.

Hårfarge egentlig ikke så viktig, men brunetter vil alltid ha en knapp fordel. Absolutt krav om at jenta er lavere enn meg på 184 cm. Holdt litt på med en som var høyere enn meg, men da mistet jeg nesten manndommen min.

Hmm, føles på en måte veldig godt å ha skrevet dette. Overraskende lite negativ på egne vegne.

God fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Mann på 24 som har et forhold til det motsatte kjønn som bare kan kalles dysfunksjonelt. Jeg er klein, har en mørk humor, blir friendzonet fortere enn en katt og sier alt for mye upassende ting på alt for upassende tidspunkt da blant annet i familiebesøk. Jeg drikker såvidt alkohol ettersom at jeg aldri syns det var noe mega gøy i mine yngre dager, de gangene jeg drikker blir jeg et massivt rævhål. Jeg har lenge hatt lyst å prøve meg på teater, men har aldri turt. Jeg meldte meg opp sist år for å være med i et amatør skuespill i bergen, men trakk meg når angsten tok det beste av meg. Jeg er en ypperlig sofagris, jeg er også glad i å gå på turer, spille golf, trene, musikk og dataspill. Jeg har blitt fortalt av 90% av vennegjengen min at musikksmaken min er identisk til faren deres og at jeg må ta på meg headset.

Noen av mine favoritt artister/band:

Billy Preston

Roy Orbison

Tom Waits

Supertramp

Chris de Burgh

Fleetwood Mac

Cat Stevens

Bob Dylan

Jeff Lynne

George Harrison

Traveling Wilburys

Tom Petty

Chuck Berry

Min absolutt favorittsang i hele verden som jeg hører på minst 1 gang hver dag, om damen ikke liker den så liker ikke jeg hun:

Jeg er også kleint nok elsket av foreldre. Alle mine venner/venninner sine foreldre ELSKER meg. Bestemoren til en av mine bestevenninner vet hvem jeg er, og spør regelmessig om meg selv om jeg ikke har møtt henne. Hun følger meg også på facebook og skriver ":)" på statusene mine. Så det er jo kos.

Søker en av det motsatte kjønn med humor. Det er alt som betyr noe for meg. Får du meg til å le så er du godkjent. Da kan vi gifte oss og leve lykkelig i alle våre dager.

Jeg er 170, har alltid hatt kraftig kroppsoppsetning (Når jeg var 10 så jeg ut som en body builder fordi jeg var så stor men hadde ekstremt lav fettprosent) Veier nå 91,5 kilo (10,5 kilo fra målvekten) og har de siste 5 månedene gått ned rundt 16 kilo med styrketrening. Målet mitt er å kunne bade offentlig uten å være flau. Så dersom jeg og deg matcher så må jeg advare deg at i aug/sep kommer det til å bli noe jævlig med offentlig svømming.

Glemte å legge ved at jeg også har en sønn/datter som heter Dolfie. Han/hun kan sitte, ligge og snart gi labb. 10568978_10152417629089024_324061919649979877_n.jpg?oh=46e72d673f79a80fd7b6b3d86d8654ef&oe=5609A42D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var riktignok ærlig skrevet, men trodde en kontaktannonse skulle handle om en selv, og ikke slutninger om andre .. ?

Om du ikke fikk det med deg, så har jeg alt postet kontaktannonsen min. ;)

Guds gave til kvinnen. Rett og slett et varp. Bare å spørre om dere lurer på noe mer. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke fikk det med deg, så har jeg alt postet kontaktannonsen min. ;)

My bad. Kjenner den jo igjen når jeg leser den, eventuelt var ikke innholdet overraskende :)

Ps. Det er mulig jeg misforstod tråden, men selv om min annonse var ærlig, så valgte jeg å fremstille det i en litt negativ tone med vilje, og med humor - og tolket det som om det var det andre her også gjorde? Jeg har ihvertfall ledd godt både av meg selv og andre her inne :D Og ærlig betyr ikke nødvendigvis at man forteller alt, kun at det som kommer frem er sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My bad. Kjenner den jo igjen når jeg leser den, eventuelt var ikke innholdet overraskende :)

Ps. Det er mulig jeg misforstod tråden, men selv om min annonse var ærlig, så valgte jeg å fremstille det i en litt negativ tone med vilje, og med humor - og tolket det som om det var det andre her også gjorde? Jeg har ihvertfall ledd godt både av meg selv og andre her inne :D Og ærlig betyr ikke nødvendigvis at man forteller alt, kun at det som kommer frem er sant ;)

Har ikke lest annonsen din, men kan gjøre det senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...