Jump to content

Switch

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

  1. All energi som skal benyttes i kroppen dannes via ATP-->ADP. Stopper denne prosessen opp dør man relativt momentant. Dette skjer f.eks. om man spiser cyanid, ATP-syntesen stoppes. Anbefaler ikke noen å teste Anbefaler istedet å lese litt basic biokjemi:
  2. De er utsolgt der og, men antar jeg bare må smøre meg med tålmodighet da
  3. Jeg har endelig klart å bestemme meg for å kjøpe Nike romaleos. Jeg vil ha hvite og trenger størrelse 6 eller 7, men finner det ikke et eneste sted på nettet. Ikke i noen andre farger heller..Er det noen som har noen tips hvor jeg kan få tak i dette?
  4. Ikkke helt tråd-temaet, men er det bare jeg som kan spise 1500+ kcal som grønnsaker og magert kjøtt, føle meg stapp full i magen, men vanvittig sug på mer mat likevel? Føltes som kroppen min ikke er så lett å lure. Jeg har derfor gitt opp å ligge så lavt på kaloriene, men nei jeg har problemer med å skjønne at noen blir mett på så få kalorier lenge
  5. Her løses "problemet" (jeg liker å ha ekstra eggehvitter i diverse pannekaker ol for å få dem til å henge sammen ordentlig) ved å A) lage biff tartar (rått kjøtt med rå eggeplomme) Kjøpe eggehvitter på boks i Sverige C) Gi det til hunden.
  6. Har også brede hofter, veier vesentlig mer enn "fitnessberter" og klarer 7-8 chins Men det har tatt 2 år å gå fra 0 til det..Men så har jeg nok ikke trent helt ideelt heller
  7. Jeg ble fratatt en tunfisk-boks sist gang jeg fløy De sa at hadde det vært i gele så hadde det gått greit... Har de forsøkt å smake på den i gele eller??
  8. Jeg har blitt operert for menisk-skade og kan derfor ikke trene bein "ordentlig" på hvertfall en måned. Jeg kommer til å bli gal hvis jeg ikke får beveget litt på meg, så tenkte å da kun trene overkropp. Vanligvis trener jeg 2-splitt (over/under kropp) eller fullkropp med fokus på baseløft, få rep for styrke, og tenker å fortsette med det når beinet er klart. Hvis jeg nå vil trene overkropp 4 ganger i uka, hvordan bør jeg legge det opp da? Når jeg har "muligheten" tenker jeg at det kanskje kan være lurt å gjøre noe helt annet enn jeg pleier..
  9. Jeg hater å ha ting på armen, og syntes det er umulig å finne bukser/tights som er behagelige og har lommer. Jeg er avhengig av å fikle med mobilen hele tiden også, har spesielle sanger til spesielle øvelser osv..Nå trener jeg enten i tjukke joggebukser med lommer (som fort blir varmt) ellers så har jeg på meg en sånn her: SPT Mini . Den er liten og diskret, innbiller jeg meg hvertfall, og den funker veldig bra
  10. Takk for råd alle sammen! Absolutt et poeng, jeg er glad i mat og absolutt ikke noen strek, men går nok litt lavt på karbohydrater innimellom..Ganske forvirret av hele hvor mye karbohydrat trenger du diskusjonen Men merker jo selv at hvis det blir for lite karbs blir alt blytungt.. Jeg har absolutt vurdert å bli medlem der, men større skritt å ta enn å ta noen PT-timer og trene videre selv..Også pga tid osv, og jeg tror ikke jeg har noe ønske om å konkurrere. Men veldig inspirerende å se de syke vektene enkelte jenter løfter der, 100 kg i benk, hvordan er det mulig
  11. Jeg har trent mer eller mindre jevnlig styrketrening i 2 år nå, jente på 170 cm og 65 kg. Har tatt noen Pt-timer i begynnelsen og innimellom, men siste er nesten ett år siden. De Pt-ene jeg benyttet meg av da har sluttet med PT-timer /lang ventetid (bla. Eirik Sandvik). Jeg syntes jeg har hatt dårlig framgang det siste året, tross jevnlig trening og noenlunde fornuftig program og kosthold. Målet mitt er først og fremst å klare mer i benkpress (beste er 52,5 x 3 og jeg har trent alt for mye benkpress til å klare så lite..), knebøy (75x3 men mark er latterlig mye lettere) og mark (beste er 110 x 3, men 130x2 i rackpulls var ganske lett så her er det noe med teknikken som skurrer..?) Jeg trener på studentidretten i Oslo og Evo, og er interressert i å finne en PT som er flink med teknikk på baseøvelsene. Kan også gjerne være en som jobber et annet sted i Osloområdet, bare man slipper å melde seg inn på senteret i tillegg. Noen som har noen tips?
×
×
  • Create New...