Gå til innhold

100 % dønn ærlig kontaktannonse - Hva ville du ha skrevet?


FitFish

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gutt på 27,med mer hår på kroppen enn på hodet.Gode gener for skjegg. Røyer ikke, snuser ikke,og drikker praktisk talt ikke.

182 cm høy og hakket under 100kg kroppsvekt,med mesteparten av flesket trygt deponert på underkroppen. Hvis det er viktig for deg å være den i forholdet med størst rumpe, så er jeg nok ikke stort å satse på. Ingen #Datass though, horrible rævgener.

Jeg er en av de menneskene som virkelig ikke eier selvdisiplin, som sammen med at jeg til de grader usystematisk og distre, lett fører til at livet mitt så og si er konstant rotete. Veeeeldig flink til å prokrastinere og utsette og gå glipp av ting. fordi jeg lager unnskyldninger for meg selv.

Jeg er kronisk konfliktsky, og er lokal kretsmester i å tro at jeg ikke er god nok. Dette medfører også at jeg er veldig dårlig til å gå rett på sak, og foretrekker nærmest alltid å prate igjennom det jeg tror kommer til å bli tricky samtaler med meg selv på forhånd. Gjerne på engelsk eller det pittelille jeg kan av tysk.

En lang ungdomstid med for mye pcspilling og for lite samvær utenfor husets fire vegger har etterlatt meg totalt uten sosiale antenner,så det vil være til vår begges fordel om du har tatt i en spillkonsoll før,eller i det minste er overbærende i de situasjonene hvor jeg viser hvor clueless jeg er.

Dette medfører også at jeg ikke tar hint. Nei, seriøst, jeg tar ikke hint. Kan fint finne på å gå i den samme garderoben til den faller fra hverandre.

Kronisk "uheldig" på damefronten pga faktorene ovenfor. Forvent deg derfor ikke allverdens mønsteroppførsel fra meg, jeg er "lettere" ute av trening.

Nå skal det sies at jeg ikke er _helt_ ubrukelig, jeg har fortreffelig triviahukommelse, er flink til å empatisere(til en viss grad)kan å lage mat(men den er aldri god nok) og jeg skumleser som en gud, så jeg rocker i quiz. Denne fortreffeligheten har dessverre gått på bekostning av at jeg ikke klarer å huske det som for andre ville vært viktige navn og datoer, så navnet til foreldrene dine, eller bursdagen din, eller navnet på venninnene dine,kommer jeg sannsynligvis ikke til å huske.

Klarer meg utmerket godt i eget selskap,så å være for sosial over for kort tid fører til at jeg nok kommer til å avreagere med alenetid. Har en sterk forkjærlighet for katter. Mistenker igrunn jeg kommer til å dø alene med et hus fullt av sistnevnte.

Øverst på ønskelisten over egenskaper hos partner er at du er spennende å snakke med. Du trenger ikke være tidligere medlem av fremmedlegionen eller å ha vokst opp blant ville ulver,men du må må kunne se et tema fra mer enn en side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da tenker jeg ikke på alle de fantastiske egenskapene, som vi alle elsker å fremheve.

Men hvis du skulle fortalt litt om små og store hemmeligheter, kroppslige komplekser, negative egenskaper og mulig dritt fra nåtid og fortid.??

Hva ville du ha skrevet?

Eksempelvis ville min sett ca sånn her ut:

Hunkjønn på snart 25. Lider av prokastinering, besluttningsvegring og flink pike-syndromet(herlig kombo).

Jeg er glad i å trene, men ikke for mye, fordi jeg har stemmer i hodet som feeder på selvfølelsen min, også kalt post-anoreksi eller noe.

Søker mann, hvor mine eneste ordentlige krav er at du liker dype samtaler om alt og ingenting, og at du er like glad i meg som jeg sansynligvis er i deg. plusspoeng dersom du er høyere enn meg, kjekk, og har skjegg og tatoveringer.

Jeg er altfor lojal, så om du sårer meg, kommer jeg sansynligvis til å tilgi deg uansett hva du har gjort.

Blondt hår, med flammete(?) tupper, blå øyne, 1,65 meter over bakken, også er jeg vel akkurat passe stor nok for meg selv. Kropp er kropp. Aldri fornøyd, men langt fra misfornøyd.

Deres tur!:D

Jeg ville neppe skrevet en annonse om jeg hadde sett en sånn, da hadde jeg nok heller svart "Her er jeg " :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 cm over bakken, elsker mat og er egentlig hva man kaller en "nærd". Har en fargerik fantasi og får fortsatt Donald Duck & Co i posten og ler godt av fantasien til forfatterne. Hva stakkars Donald må igjennom! Ifølge min mor så er min største styrke også min største svakhet - er herlig naiv, diplomatisk av natur og kan strekke meg langt for å gjøre motparten happy. Vil du ha den siste melkesjokolade-platen under filmen, og det gjør deg blid; my pleasure. :) Er herlig optimist og ser heller framover enn bakover men har et rotete hode som tenker evig lojalitet. Retrospektivt når en jente har gått over streken og utnyttet dette har jeg kort og godt blokkert slike ut av livet mitt og gått videre. Av og til funker det, av og til funker det ikke. Sånn er livet.

Ingen preferanser, tidligere har jeg likt jenter i svært forskjellige kategorier innen utseende. Blir jeg sjarmert så blir jeg sjarmert. Enkelt og greit. Men liker du games, nørdehumor, sport (Fotball), styrketrening, science, tv-serier, filmer og spesielt musikk så scorer du høyt. Liker å prøve nye aspekter, uavhengig om det er fjellklatring eller en helt ny tv-serie; alt fortjener en sjanse tenker jeg. Har et over hakket empatisk forhold til dyr. Liker du ikke katter stopp å les her. Har du i tillegg blekk på kroppen scorer du ekstra høyt på <3-skalaen min. Og selvsagt at du ikke protesterer at jeg heller drar til Vikingskipet @ The Gathering hver påske for å spille tv-spill istedenfor å bli med deg på hytta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

175 cm over bakken, elsker mat og er egentlig hva man kaller en "nærd". Har en fargerik fantasi og får fortsatt Donald Duck & Co i posten og ler godt av fantasien til forfatterne. Hva stakkars Donald må igjennom! Ifølge min mor så er min største styrke også min største svakhet - er herlig naiv, diplomatisk av natur og kan strekke meg langt for å gjøre motparten happy. Vil du ha den siste melkesjokolade-platen under filmen, og det gjør deg blid; my pleasure. :) Er herlig optimist og ser heller framover enn bakover men har et rotete hode som tenker evig lojalitet. Retrospektivt når en jente har gått over streken og utnyttet dette har jeg kort og godt blokkert slike ut av livet mitt og gått videre. Av og til funker det, av og til funker det ikke. Sånn er livet.

Ingen preferanser, tidligere har jeg likt jenter i svært forskjellige kategorier innen utseende. Blir jeg sjarmert så blir jeg sjarmert. Enkelt og greit. Men liker du games, nørdehumor, sport (Fotball), styrketrening, science, tv-serier, filmer og spesielt musikk så scorer du høyt. Liker å prøve nye aspekter, uavhengig om det er fjellklatring eller en helt ny tv-serie; alt fortjener en sjanse tenker jeg. Har et over hakket empatisk forhold til dyr. Liker du ikke katter stopp å les her. Har du i tillegg blekk på kroppen scorer du ekstra høyt på <3-skalaen min. Og selvsagt at du ikke protesterer at jeg heller drar til Vikingskipet @ The Gathering hver påske for å spille tv-spill istedenfor å bli med deg på hytta. :)

Vi kan bare gifte oss med det samme, du hadde meg på Donald, men siden du foretrekker å bruke påsken til å spille spill og jeg helst bruker påsken til å få mengdetrening på sykkelen (@ Mallorca), så hadde vi passet perfekt sammen :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe vakkert over at du er tett oppunder 1.90 høy, og har som høydekrav at personen er høyere.

(ikke fordi jeg ser på det som urimelig, jeg bare liker at det er et konsekvent krav blant jentene... også blant de som er 10 cm over snittet for gutter)

Hvor høy er du Raptorial?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåøyd kvinne i tidlig 20-årene. Jeg ruver 175 cm over bakken hvilket blir påpekt av omgivelsene til stadighet (ja, jeg vet og fuck you im still wearing heels). Hvor høy, stor, tynn, tykk, muskuløs osv du er driter jeg i, så lenge du har hårvekst under nogen Lunde kontroll og en hygiene i god standard. Jeg er ikke dritfan av verken tatoveringer eller ansiktsbehåring, men hva du gjør med ansiktet/kroppen er uansett et valg jeg skal klare å leve med.

Jeg ler meg ihjel av sjalu folk og/eller mennesker som prøver å kontrollere andre. Jeg synes helt oppriktig at det burde vært slags offentlig avstraffelse/uthenging for de som ikke tåler at kjæresten er ute å svinger seg på byen ol. Jeg har ikke og vil ikke ha forståelse for sjalusi og eller misunnelse. Det er viktig at du deler denne oppfatningen (lagt merke til at det ikke er mange der ute, men en person holder i massevis uansett).

Jeg elsker musikk mer enn det meste annet i livet. Kan du quote en av mine favorittsanger, er jeg din foralltid. Jeg er typen som ikke skjønner vitsen med bøker som ikke er faktabasert. Hvorfor lese noe som er oppdiktet da verden er så mye mer spennende..? Jeg ser også mange flere dokumentarer, enn vanlig filmer fordi jeg liker ikke å se film alene. Jeg elsker å snakke og diskutere alle mulige temaer. Spesielt hvis du ikke er redd for å styre samtalen hvis det er ditt interessefelt vi er innom (høres logisk ut sikkert, men tro meg det er det ikke alltid).

Alt som jeg må gjenta eller som blir sagt mer enn en gang oppfatter jeg som mas. På min forrige jobb ble jeg så lei at jeg løp på rema over veien, kjøpte en pakke q-tips som jeg slang hardt på bordet og skrek VASK ØRA DERES FOR HELVETE! Tålmodighet og kontroll over sinne er ikke min sterkeste side for å si det mildt. Jeg bruker heldigvis ganske mye energi på å være sint, så det varer ikke stort lenger enn 5-10 min. Du må tåle en rekke ukvemsord og at jeg ofte glemmer å si unnskyld etterpå. Er jeg trøtt, sulten, lei meg, nervøs, konsentrert eller skuffet vil ansiktsuttrykket være ganske apatisk. Du vil aldri kunne lese hva av dette jeg er.

Jeg har merket meg at flere sliter med beslutningsvergring her inne, hvilket jeg må innrømme også har blitt smittet av. Jeg er et ja-menneske og liker å forverre problemet mitt med å velge, ved å skape massevis av muligheter/valg og så å sitte å glane på de med mageknip og et hode fylt av tanker. At du er mer beslutningssterk er vel å foretrekke selvom jeg har stor forståelse hvis du også er bitt av viruset. Å ta initiativet til flørting kan jeg godt gjøre, men det er bare dersom jeg ikke har seriøse baktanker med det.

PS: trening utføres helst alene. Vi vil aldri bli de som poster treningsvideo hvor jeg henger rundt kroppen din mens du tar pullups eller poster kyssebilder på instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte en pakke q-tips som jeg slang hardt på bordet og skrek VASK ØRA DERES FOR HELVETE! Tålmodighet og kontroll over sinne er ikke min sterkeste side for å si det mildt. Jeg bruker heldigvis ganske mye energi på å være sint, så det varer ikke stort lenger enn 5-10 min. Du må tåle en rekke ukvemsord og at jeg ofte glemmer å si unnskyld etterpå.

Haha! Blir du, om mulig, enda mer forbanna hvis noen får lættis av at du er eitrende forbanna? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...