Jump to content

Julie_G

Members
  • Content Count

    157
  • Joined

  • Last visited

About Julie_G

  • Rank
    Member
  • Birthday 12/10/1989

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.facebook.com/gunstensen.photography

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Julie_G

    Dagens Glade

    Takk, og selvfølgelig hva N er, er jo subjektivt
  2. Julie_G

    Dagens Glade

    Endelig har "familien" blitt utvidet [ATTACH]166843[/ATTACH]
  3. Skjedde akkurat det sammen med meg nettopp! Fikk tretthetsbrudd og noen småli' irriterte sener/muskler etter noen løpeturer (tror jeg). Skulle bare ta det med ro i minst 6 uker, altså bruke litt sunn fornuft; ikke løpe, klatre eller annet som gjør vondt. Sykle derimot har gått fint. Foten var vond i 2-3 uker, men nå er den så fin at jeg kan dra på fjelltur Kommer dog ikke til å klatre eller løpe på enda noen uker.
  4. Julie_G

    Dagens Glade

    Drar til Jotunheimen i dag :D
  5. Julie_G

    Dagens negative

    Stressbrudd i foten Det vil si; ikke noe fjelltur på meg...
  6. Hva med Chili con Carne? Stek karbonadedeigen. Ha litt olje/smør i en jerngryte og stek løk og paprika til løken begynner å bli gjennomsiktig, hiv så oppi finhakket chili og hvitløk. La det steke noen minutter og hiv karbonadedeigen oppi sammen med hakkede tomater (boks). Krydre som du vil, cayenne pepper eller tabasco hvis du vil ha det sterkere, salt, pepper osv. Lar det koke i minst 30 min før jeg hiver oppi en boks med bønner og lar det småkoke litt til.
  7. Høres veldig likt slik jeg har det nå Føles veldig stivt og vondt, alle bevegelser i korsryggen gjør vondt og eneste måten jeg sovner på er å ligge på siden. For min del så er dette 4. gangen! Skal ikke mye til, men skjer typisk slik som Kjetil1234 beskriver. Var hos Mt forrige gang det skjedde og da fikk jeg bekreftet det jeg trodde det var: QL står i spenn pga. instabilitet under løft (er vondest å ta på ved festet til ribbeina, men smerten kjenner jeg nærmere bekkenet). Fikk massasje og nåler og så var det borte i løpet av et par dager.
  8. Nordmarka: Gaupekollen: Tog til Movatn evt. 51 Bussen til Øvre Vaggestein (lengst) Mellomkollen: 51 Bussen til Øvre Vaggestein, eller Tog til Movatn (lengst) Barlindåsen: Tog til Snippen, evt. gå mot Snippen fra Kjelsås Øyungskollen: 51 Bussen til Skar Kikut-Sandungskollen: 51 Bussen til Skar (kortest), Hammeren eller Brekkekrysset (lengst) Vettakollen: Banen til Sognvann Kopperhaugene: Banen til Frognerseteren På sommeren så går det jo buss/tog til store deler av nasjonalparkene: Jotunheimen Valdresekspressen til Gjendesheim, Bygdin, Tyin og lokalbuss/båt til Torfinnsbu, Eidsbugarden, Memurubu eller Gjende. Lavprisekspressen/NSB/Nettbuss til Otta og lokalbuss til Turtagrø eller Sognefjellshytta Nettbuss går vel til Øvre Årdal også (?) Rondane Lavprisekspressen/NSB/Nettbuss til Otta og lokalbuss til Spranget Dovre Tog til Hjerkinn
  9. Julie_G

    Dagens Glade

    Hadde en flott tur over Besseggen, litt solbrent nå
  10. Har selv blitt anbefalt å lese "The Making of a Rockprodigy" http://rockclimberstrainingmanual.com/tools-for-rock-climbing-training/the-making-of-a-rock-prodigy/
  11. Det er bare produktnavn. Whey Tech er fra Proteinfabrikken
  12. Håper jeg ikke bommer helt, men: Whey er det engelske ordet for myse. I whey isolate er altså mysen isolert bedre, alså renere, og dermed mer protein, mindre laktose osv.
  13. Litt vanskelig å se siden det går litt fort, men ser nesten ut som om du begynner øvelsen med knærene (?). Jeg ville se deg mer med hoftene. Mulig er det som blir nevnt over med å sette seg mer "bak" og "bryst ned"... Noen teknikkvideoer:
  14. Og gratulerer så mye med vektnedgangen!
×
×
  • Create New...