Gå til innhold

Den store turn-on tråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

That's a negative.

<-- can relate :p

Så lenge du ikke har fått barn, kan du nok være verpesjuk. Jeg er 45, har 3 barn, skilt og nyforelska. Skal aldri i livet ha noe mer med barn å gjøre. Tyngre jobb finnes ikke. Forsvarets spesialkommando kan bare gå å legge seg. Å oppdra tre barn til å bli kjekke mennesker er en ummenskelig oppgave..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har fått barn, kan du nok være verpesjuk. Jeg er 45, har 3 barn, skilt og nyforelska. Skal aldri i livet ha noe mer med barn å gjøre. Tyngre jobb finnes ikke. Forsvarets spesialkommando kan bare gå å legge seg. Å oppdra tre barn til å bli kjekke mennesker er en ummenskelig oppgave..

er alt jeg har å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du ikke har fått barn, kan du nok være verpesjuk. Jeg er 45, har 3 barn, skilt og nyforelska. Skal aldri i livet ha noe mer med barn å gjøre. Tyngre jobb finnes ikke. Forsvarets spesialkommando kan bare gå å legge seg. Å oppdra tre barn til å bli kjekke mennesker er en ummenskelig oppgave..

Men å oppdra barn, er det ikke noe av det hyggeligste man også kan gjøre?

Er jo som mange andre ting her i verden - alt har positive og negative sider - men til syvende og sist er det givende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannfolk i kvit t-shirt.

[ATTACH]132849[/ATTACH]

Det har skjedd at eg har gått meg bort i matbutikker på sommerstid pga eg ubevist har surret rundt etter mannfolk i nevnte klesplagg. Ikkje "sjekke" surre rundt, meir som ein møll mot lyset kanskje. Hadde nok gått ei sikring eller to om Ackles hadde dukka opp slik.. :playful:

post-21441-14440970352009_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud da...mine er så klisje at dere aner ikke!

Jeg liker høye, skalla menn med attitude! Aller helst skal de ikke innfri mine ønsker bare jeg blafrer med vippene. De må ha humor, og de må være barnslige og mandige på samme tid.

Tenk Bruce Willis.

Dialekter fra Bodø og nordover.

Du lika mæ. Du like mæ virkeli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther
Definer skjegg;

Er det mørkt skjegg gjeler, eller funker lyst/blond/holder-på-å-bli-mørkt-skjegg?

Er det samme - helskjegg er ikke topp, men tredagers er ganske så fint :love:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt innafor. Poenget mitt er at høyde flisespikkeriet på cm omtrent er litt lol, særlig når det er over 185. Jeg skjønner greia though.

Mitt poenget er at i mitt tilfelle skal det ikke så mye til slik at det er ikke ett problem i det hele tatt, aldri møtt noen gutter lavere enn meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok verre for oss som er over 185 :p Tror alle jenter vil ha gutter som er høyere enn seg selv, er vel noe med at man ikke vil føle seg "svær".

Ser den! Eg med mine 176cm foretrekker mannfolk som er litt høgare enn meg. Men det er meire pga at eg ikkje vil ha ein type som har/får komplekser for sin høgde når eg går med hæler. Pluss at eg ideelt sett vil ha ein mann som eg ikkje klarer å bryte ned i gulvet. Det viser seg å kunne bli vanskeleg etterkvart og spessielt om han er normalvektig og er lavere enn meg så er risikoen stor for at eg kan ta overtaket (Sorry for creepytendenser. Eg er ærleg.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...