Gå til innhold

Den store turn-on tråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

En gang trodde jeg at sammenfallende interesser var nøkkelen til suksess på kjærlighetsfronten, men det viste seg å være feil. En sammenfallende personlighet er derimot mye mer interessant. Interesser endrer seg over tid og kan påvirkes og endres, men personligheten er mer stabil. Dessverre er det vanskelig å bli ordentlig kjent med et menneske, og ofte er det først i krisesituasjoner man virkelig ser hvem de er.. Da kan man ha vært sammen med dem i åresvis i forkant.

Jeg liker menn som er trygge, selvstendige, omsorgsfulle, morsomme, balanserte, som har mer eller mindre likt verdi- og menneskesyn som meg, som vet hvilke kamper som er verdt å ta og tar dem med all bestemthet som er mulig å oppdrive. Jeg liker menn som liker å snakke og lytte, og som er generøse på alle måter det er mulig å være generøs (og det er mange). Jeg liker ansvarsfulle menn, som syns at engasjement i verden rundt seg er nødvendig og prisverdig.

Utseende er slett ikke viktig, bortsett fra at jeg selvfølgelig må like han. Og det er ikke viktig at han trener, men han må ha forstå hvorfor jeg bruker så mye tid på det.

Og ingen er perfekt, aller minst jeg. Men han må ha gode sider som oppveier for ting som ikke er fullt så fine.

Godt sagt!:-D

Jeg har aldri hatt stort hell når det kommer til kjærester, helt til jeg plutselig innså at den kjæresten jeg ønsket å ha var nærmere enn jeg trodde. Vi har kjent hverandre i 13 år, og vært bestevenner i 9 av dem:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er usikker på hvordan jeg skal tolke den :(

#betamoment

:/ Vitser er litt kjipe hvis de må forklares (men okay: Eliza ville ha en mann med 4-pack. Jeg tolket det som magemuskler og lurte på hvorfor bare 4, trodde det var 6 eller en one-bag. Du svarer "fordi en blir drita av 6 [pack]", som jeg da tolker som øl (jfr sixpack).. hvorpå det er en kjennsgjerning at folk blir bare penere og penere destod mer man drikker... og en sjekkelinje jeg har fått servert er "Her er 500 kr. Drikk meg pen")

Bare en teit vits, men skjønner at den var ingen slager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er finere enn 6. aldri vært noe kjempe fæn av super rippa mannfolk. Heller en sterk mann med fettprosenten rundt 10-15 :D

Hadde vel ikke kastet mannen på dør om han stilte opp med 6pack, men foretrekker 4.

Var det jeg så for meg. Ender opp så skrapa i trynet hvis jeg skal deffe noe mer at jeg like greit kunne tatt noen selfies og tipset diverse "seriøse" tabloidaviser om sultkatastrofe på Østerås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:/ Vitser er litt kjipe hvis de må forklares (men okay: Eliza ville ha en mann med 4-pack. Jeg tolket det som magemuskler og lurte på hvorfor bare 4, trodde det var 6 eller en one-bag. Du svarer "fordi en blir drita av 6 [pack]", som jeg da tolker som øl (jfr sixpack).. hvorpå det er en kjennsgjerning at folk blir bare penere og penere destod mer man drikker... og en sjekkelinje jeg har fått servert er "Her er 500 kr. Drikk meg pen")

Bare en teit vits, men skjønner at den var ingen slager.

Trust me, den var garantert "kvalitets lols", men hodet mitt inneholder en sleepdeprived hjerne marinert i store mengder flytende koffein idag. Ergo treigere enn en skilpadde.

<forsinket latter her>

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme hvordan gutten ser ut, men han burde være høyere enn meg :p (.. Ihvertfall i nærheten!) Jeg er 181 så ja. :p

En god personlighet, humor, ærlig og trofast :blush: Og ikke er en av disse

Haha, minner meg om de gangene jeg skumleste Tinder.... "Jeg er 185, du må være høyere enn meg". Jeg tenkte bare ...."ugh......jeg er 183, og er ikke akkurat en dverg, hva faen?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Være oppegående

- Tørre å ha det gøy i form av å være barnslig/leken

- Være aktiv

- Ha orden på livet sitt

- Behandle andre med respekt

Så litt mer overfladiske ting ehm:

- Høyere enn meg (no problem da jeg er knappe 160cm over bakken)

- Lårene må være større enn leggmusklene mine

- Sterke underarmer (dååån)

- Gjerne se litt ung ut i utseende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjegg

Sexylubben (syns sixpack og lav fettprosent er ganske turnoff, don't ask me why)

Brune øyner

Har et eller annet han brenner for og er åpen om det (kan være en tv-serie eller dataspill liksom, eller en hobby, et fag, et yrke)

Har kjæledyr, eller i det minste liker dyr. Katter helst.

Skjegg Check (Har mer enn nok tro meg)

Sexylubben Check (dat bulk going wrong ^_^ )

Brune øyner Check

Brenner for noe Check

Liker dyr Check

So shwaty lemme holla at u real quick nom im sayin, whn u want me 2 take u out?

wink-eccbc87e4b5ce2fe28308fd9f2a7baf3-2551.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...