Gå til innhold

Den store turn-on tråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

LOL. Å bli fysisk eid av en dame. Like greit å bare skyte seg i trynet.

Jeg er 178. Eksen min er 178. Jeg oppfordret henne ubetinget til å gå med eksessivt høye heler. Hvorfor? Jo, fordi det setter meg i et godt lys når damen vaser rundt på 190+ på amokkhæler. På hvilken måte kan man spørre seg? Jo: En mann med en dame som er svært mye høyere (og slank/pen naturligvis, ikke feit) må jo enten ha et massivt lem, voldsom økonomi eller være ekstremt suksessrik. Det å date en giraff blir i så måte et statussymbol. :D

Dette sitatet kunne glatt blitt kopiert rett over i "turn off"-tråden (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok verre for oss som er over 185 :p Tror alle jenter vil ha gutter som er høyere enn seg selv, er vel noe med at man ikke vil føle seg "svær".

sporer litt av, men. Er det noe jeg innbiller meg eller er ikke flestparten av mannfolk under/er 185? Jeg tror at for at du ikke skal føle deg svær, så må han være 195+, fordi 5cm i seg selv er ikke nok til at du skal merke det. For å ikke nevne hva som skjer når du tar på høyhæla sko (er du 183 og tar på høyehæler, så er du plutselig 188 minst, og jeg sier bare lykke til med å finne han som ikke bare har høyden, men alt annet også :D ) Du ekskluderer mange muligheter for deg selv dersom du er kompromisløs på "høyden"-punktet, da å finne en "full pakke" blir plutselig mye vanskeligere (enn dog ikke umulig).

Bare noen tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sporer litt av, men. Er det noe jeg innbiller meg eller er ikke flestparten av mannfolk under/er 185? Jeg tror at for at du ikke skal føle deg svær, så må han være 195+, fordi 5cm i seg selv er ikke nok til at du skal merke det. For å ikke nevne hva som skjer når du tar på høyhæla sko (er du 183 og tar på høyehæler, så er du plutselig 188 minst, og jeg sier bare lykke til med å finne han som ikke bare har høyden, men alt annet også :D ) Du ekskluderer mange muligheter for deg selv dersom du er kompromisløs på "høyden"-punktet, da å finne en "full pakke" blir plutselig mye vanskeligere (enn dog ikke umulig).

Bare noen tanker.

Det er vel en del menn som er over 190, men det er klart de fleste er vel lavere. Kona mi er 182, jeg er 195. Merker at jeg er vesentlig høyere enn henne, men har hun på seg høyehæla sko og hun nærmer seg 190, så er det ikke så lett å merke at hun er lavere lenger. Jeg synes det bare er fett at hun har på seg høyhæla sko jeg. Høye jenter er absolutt (y).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skiller veldig mellom hva jeg ser etter i en jente, avhengig om det er one-night stand eller kjæreste.

Når det gjelder one-night stands og pulevenner så utnytter jeg det kyniske norske markedet på nettopp en kynisk måte. Da ser jeg etter utseende, løssluppenhet og jenter som jeg kan få god sex av. Da betyr ikke antall tidligere partnere eller personlighet veldig mye. En slik jente kan gjerne ha en forferdelig personlighet og fravær av både nestekjærlighet og empati. Personlig så belønner jeg jenter jeg treffer på byen og andre steder for slutty oppførsel og reproduserer gjerne feministiske tullball som "jeg synes det er bra at jenter utforsker sexualiteten sin", "jeg liker jenter med erfaring", "jenter i tyveårene bør ha mest mulig sex" etc.

Når det kommer til kjærester så ser jeg etter empati, om man tar seg av foreldrene og familien sin, ikke er for narsissistiske på sosiale medier, er trofast, intelligent, har fint smil, bryr seg om menneskene rundt seg, ikke syter, drar andre rundt seg opp og ikke ned. Tar vare på seg selv og ikke er slutty. Da er alt det man søker etter som singel uaktuelle kvaliteter, noe som automatisk siler bort ca 80-90% av norske jenter.

HAHA, du bør virkelig ta deg 40 minutter til å se denne her:

Edit: Spol til 14:00-14:30 for det som var mest aktuelt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, du bør virkelig ta deg 40 minutter til å se denne her:

Edit: Spol til 14:00-14:30 for det som var mest aktuelt her.

Etter å ha pint meg gjennom hans meninger, latterlig ekkel og tilbakestående latter, så må jeg bare sitere han på "I WANT OUT, PLUG ME BACK INTO THE MATRIX". PuA'er er mer beta enn de selv vil innrømme (når vi først bruker PuA's terminologi her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha pint meg gjennom hans meninger, latterlig ekkel og tilbakestående latter, så må jeg bare sitere han på "I WANT OUT, PLUG ME BACK INTO THE MATRIX". PuA'er er mer beta enn de selv vil innrømme (når vi først bruker PuA's terminologi her).

Ja, han er litt.. merkelig. :D Fra en jentes perspektiv må jeg bare si at han vet hva han snakker om. Jeg kjenner meg igjen i ALT han sier.

Har noen venninner som har også kjent seg veldig igjen.

Min personlige anbefaling til alle gutter der ute er å ta til seg hva de folkene i RSD har å si, med en klype salt selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er litt.. merkelig. :D Fra en jentes perspektiv må jeg bare si at han vet hva han snakker om. Jeg kjenner meg igjen i ALT han sier.

Har noen venninner som har også kjent seg veldig igjen.

Min personlige anbefaling til alle gutter der ute er å ta til seg hva de folkene i RSD har å si, med en klype salt selvfølgelig.

og hva har de å si som er verdt å ta til seg? At vi ikke vet hva som foregår i hodet til andre mennesker? Ikke akkurat rocket science.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og hva har de å si som er verdt å ta til seg? At vi ikke vet hva som foregår i hodet til andre mennesker? Ikke akkurat rocket science.

Heldig du som har så peiling da! Veldig mange gutter (de fleste) er helt på trynet i forhold til jenter i sammenhenger som for eksempel sjekking på byen og i kjæresteforhold som sikkert kunne ha dratt nytte av noe av denne kunnskapen. Han fyren jeg linket til snakker også mye om suksess i livet generelt, og psykisk helse.

Jeg som jente har ikke så mye nytteverdi av dette, men ser på det bare som underholdning. Han ene som kaller seg selv for Julien (youtube-navn rsdjulien) har noen ganske syke historier, men er ikke like eksentrisk i måten å formidle på. Og det at de treffer så godt er også ganske morsomt (i mine øyne). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldig du som har så peiling da! Veldig mange gutter (de fleste) er helt på trynet i forhold til jenter i sammenhenger som for eksempel sjekking på byen og i kjæresteforhold som sikkert kunne ha dratt nytte av noe av denne kunnskapen. Han fyren jeg linket til snakker også mye om suksess i livet generelt, og psykisk helse.

Jeg som jente har ikke så mye nytteverdi av dette, men ser på det bare som underholdning. Han ene som kaller seg selv for Julien (youtube-navn rsdjulien) har noen ganske syke historier, men er ikke like eksentrisk i måten å formidle på. Og det at de treffer så godt er også ganske morsomt (i mine øyne). :)

Problemet er at om "gutter" ser på den videoen og tar alt til seg, så vil de dra ut på byen og ta i bruk et "opplegg" som ikke er deres eget, og det er bare bound to fail. Personlig har jeg ingen tro på sånne typer PuA opplegg, rett og slett at jeg har en sterk tro på at sånne ting bør komme som en resultat av en naturlig prosess under oppvekst. Jeg kan ikke lære en person hvordan det føles å ha full kontroll under f.eks. anger management, hvordan det føles å være tilfreds, avslappet og sikker på seg selv. Det må komme under "naturlig utvikling", mener jeg.

(jeez, som jeg sporer av tråden her :| )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at om "gutter" ser på den videoen og tar alt til seg, så vil de dra ut på byen og ta i bruk et "opplegg" som ikke er deres eget, og det er bare bound to fail. Personlig har jeg ingen tro på sånne typer PuA opplegg, rett og slett at jeg har en sterk tro på at sånne ting bør komme som en resultat av en naturlig prosess under oppvekst. Jeg kan ikke lære en person hvordan det føles å ha full kontroll under f.eks. anger management, hvordan det føles å være tilfreds, avslappet og sikker på seg selv. Det må komme under "naturlig utvikling", mener jeg.

(jeez, som jeg sporer av tråden her :| )

Har du sett flere videoer enn den jeg linket til deg fra RSD?

Hehe, ja dette ble litt avsporing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er litt.. merkelig. :D Fra en jentes perspektiv må jeg bare si at han vet hva han snakker om. Jeg kjenner meg igjen i ALT han sier.

Har noen venninner som har også kjent seg veldig igjen.

Min personlige anbefaling til alle gutter der ute er å ta til seg hva de folkene i RSD har å si, med en klype salt selvfølgelig.

Fyren bablet som bare det, men jo vist f..n dro han frem en masse utrolig gode poenger. En ting som gir meg fnatt er at menn er så utrolig dømmende oven for damer som tar litt for seg, samtidig som de selv ønsker å gjøre det sammen om de bare hadde hatt muligheten, eller litt "baller".

Værste form for dobbeltmoral jeg vet om. Nuff said!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aurora, jeg lærte ingen verdens ting på de 30 sekundene du ba meg se. Det fantes jo absolutt ikke relevant for mitt innlegg.

Jeg sier jo tvert imot at jeg synes det er flott med sluts, jeg vil bare ikke ha dem som kjæreste.

Denne tåden er jo full av menn som mener det motsatte, så hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...