Gå til innhold

Den store turn-on tråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nja, jeg trekker grensen ved Mo i Rana.

Du skal sjølvsagt få meine akkurat kva du vil. Synest berre ikkje dialektane er så ulike nordpå, så lenge ein trekk ifrå Brønnøysund med nærområde. Skulle gjerne vore innehavar av ei nordafor-dialekt sjølv. (Når der er sagt har eg blitt mykje sterkare ved å trene litt meir systematisk. Kanskje det hjelper på dialekta også?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På dialekt, så er det helt jævlig å høre på mannlige sunnmøringer, men damer fra det området, det er noe helt annet :p

Det sa jeg og, helt til drømmemannen kom gående - og hadde sunnmørsdialekt :eek: Heldigvis ikke Ålesund. Ulsteinvik. Det var definitivt en av de tingene som fort ble totalt ubetydelig, men jeg lo litt i begynnelsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiller veldig mellom hva jeg ser etter i en jente, avhengig om det er one-night stand eller kjæreste.

Når det gjelder one-night stands og pulevenner så utnytter jeg det kyniske norske markedet på nettopp en kynisk måte. Da ser jeg etter utseende, løssluppenhet og jenter som jeg kan få god sex av. Da betyr ikke antall tidligere partnere eller personlighet veldig mye. En slik jente kan gjerne ha en forferdelig personlighet og fravær av både nestekjærlighet og empati. Personlig så belønner jeg jenter jeg treffer på byen og andre steder for slutty oppførsel og reproduserer gjerne feministiske tullball som "jeg synes det er bra at jenter utforsker sexualiteten sin", "jeg liker jenter med erfaring", "jenter i tyveårene bør ha mest mulig sex" etc.

Når det kommer til kjærester så ser jeg etter empati, om man tar seg av foreldrene og familien sin, ikke er for narsissistiske på sosiale medier, er trofast, intelligent, har fint smil, bryr seg om menneskene rundt seg, ikke syter, drar andre rundt seg opp og ikke ned. Tar vare på seg selv og ikke er slutty. Da er alt det man søker etter som singel uaktuelle kvaliteter, noe som automatisk siler bort ca 80-90% av norske jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiller veldig mellom hva jeg ser etter i en jente, avhengig om det er one-night stand eller kjæreste.

Når det gjelder one-night stands og pulevenner så utnytter jeg det kyniske norske markedet på nettopp en kynisk måte.

Tar vare på seg selv og ikke er slutty. Da er alt det man søker etter som singel uaktuelle kvaliteter, noe som automatisk siler bort ca 80-90% av norske jenter.

Så basically:

1) Puler rundt som en kanin selv.

2) Vil ikke ha damer som har pult som en kanin.

???

tumblr_inline_mqrnpeiaxm1qz4rgp.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så basically:

1) Puler rundt som en kanin selv.

2) Vil ikke ha damer som har pult som en kanin.

???

tumblr_inline_mqrnpeiaxm1qz4rgp.gif

Ja, basically.

Dette er jo mine betraktninger, men siden du er inne på logikk så kan jeg jo nevne at jeg har vitenskapen på min side.Eller har du forestillingen om at det moderne liberale Norge har visket ut kjønnsforskjeller som er et resultat av millioner av år med evolusjon, på et par tiår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes ikke nødvendigvis det vitner om noen stor grad av empati å legge fra seg hemningene og servere løgner på byen, men det kan jo hende at empati er noe bare jenter trenger. ;)

Men er ikke dette noe nesten alle gjør? Jeg nekter å tro at jeg er den eneste i Norge som går på byen og lyver for å få meg napp. Nesten samtlige jenter man møter på one-night stand vil jo på et eller annet tidspunkt forsøke å oberbevise deg om at "hun ikke er en sånn type jente", "jeg gjør egentlig aldri sånn her" osv. Stilt i en slik situasjon hvor en full norsk mann har valget mellom å risikere å sabotere seg selv, og å dra en hvit løgn, som samtidig gjør at jenta kan føle seg bra med seg selv, nekter jeg å tro at flertallet gjør som Jesus. Fylla på byen i Norge er ikke akkurat slik som Lady&Landstrykeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke dette noe nesten alle gjør? Jeg nekter å tro at jeg er den eneste i Norge som går på byen og lyver for å få meg napp. Nesten samtlige jenter man møter på one-night stand vil jo på et eller annet tidspunkt forsøke å oberbevise deg om at "hun ikke er en sånn type jente", "jeg gjør egentlig aldri sånn her" osv. Stilt i en slik situasjon hvor en full norsk mann har valget mellom å risikere å sabotere seg selv, og å dra en hvit løgn, som samtidig gjør at jenta kan føle seg bra med seg selv, nekter jeg å tro at flertallet gjør som Jesus. Fylla på byen i Norge er ikke akkurat slik som Lady&Landstrykeren.

Siste jente jeg møtte "på by`n" dro meg ut på gata etter et kvarters "løssnakk" sånn at vi kunne snakke ordentlig sammen. Og serverte kun sannheter, for, som hun sa, løgner vil før eller siden komme og bite deg bak. Der har vi en av grunnene til at vi fortsatt er sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Empati

- Sosial intelligens

- Flink med barn og ønsker å få barn (Er 25 år, mann og verpesjuk - det er visstnok ganske sjeldent)

- Kunne se på Star Wars og Firefly - helst digge det.

- Like vinteren og friluftsliv året rundt.

Ærlighet og evnen til å kommunisere goes without saying.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som vekker meg om morgenen (gjerne kledd i pysjbukse og bar overkropp), kommer med frokost på senga, tar det lange håret bustete håret mitt bort fra de smale øynene (det morratrynet), smiler og sier "versegod jenta mi, du er helt nydelig" :love: *klissklass*

Gah, lenge leve romantikken.

Jeg tror det hadde vært kult i noen uker, eller kanskje noen måneder... Så ble det bare for klissete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Empati

- Sosial intelligens

- Flink med barn og ønsker å få barn (Er 25 år, mann og verpesjuk - det er visstnok ganske sjeldent)

- Kunne se på Star Wars og Firefly - helst digge det.

- Like vinteren og friluftsliv året rundt.

Ærlighet og evnen til å kommunisere goes without saying.

That's a negative.

<-- can relate :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...