Gå til innhold

Den store turn-on tråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

WELL YOU DON'T LIKE PONYGIRLS!

Nå vet jo ikke jeg hva slags kinky greier dere har diskutert sammen tideligere, og ikke er jeg av den dømmende typen heller, men sikker på at vi ikke snakker om heste jenter da? Ponygirls, er noe helt, helt annet:LOL:

http://en.wikipedia.org/wiki/Ponygirl

Hahahaha, av og til må eg flire høgt sjølv om eg er aldri så aleine! Alltid artig å lære noko nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke til å komme bort fra at det første man legger merke til er utseende. Og jeg er så sær at det første jeg legger merke til er hendene. Får creepy-grøsninger av smale hender med lange, tynne fingre......

Var faktisk hendene jeg først la merke til hos mannen min. Hoho :p

Deretter kommer utstråling og selvtillit, gjerne masse av det, men ikke på en slik "hey hey, jeg er deilig og vet det, kom og legg deg i senga mi"-måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ikke til å komme bort fra at det første man legger merke til er utseende. Og jeg er så sær at det første jeg legger merke til er hendene. Får creepy-grøsninger av smale hender med lange, tynne fingre......

Var faktisk hendene jeg først la merke til hos mannen min. Hoho :p

Deretter kommer utstråling og selvtillit, gjerne masse av det, men ikke på en slik "hey hey, jeg er deilig og vet det, kom og legg deg i senga mi"-måte.

Godt poeng egentlig, det er litt samme her. Hendene er viktige :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke til å komme bort fra at det første man legger merke til er utseende. Og jeg er så sær at det første jeg legger merke til er hendene. Får creepy-grøsninger av smale hender med lange, tynne fingre......

Var faktisk hendene jeg først la merke til hos mannen min. Hoho :p

Deretter kommer utstråling og selvtillit, gjerne masse av det, men ikke på en slik "hey hey, jeg er deilig og vet det, kom og legg deg i senga mi"-måte.

Må si meg enig om hender. Lange tynne "piano"-fingre gir meg frysninger (og ikke av den gode sorten), store arbeidshender derimot. ah, det er lekkert:)

Annen ting er slappe dvaske håndtrykk, det gir meg også litt uff-følelse....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som vekker meg om morgenen (gjerne kledd i pysjbukse og bar overkropp), kommer med frokost på senga, tar det lange håret bustete håret mitt bort fra de smale øynene (det morratrynet), smiler og sier "versegod jenta mi, du er helt nydelig" :love: *klissklass*

Gah, lenge leve romantikken.

kult å se at ikke alle liker den typiske huleboeren/sjarmerende drittsekken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så er det uendeleg viktig at han har tæl! Så lenge det er oppfylt trur eg at eg kan tåle mykje forskjellig. Det er sjølvsagt også ein fordel om han er mottakeleg for stygg humor. Har vakse opp nordpå og er miljøskadd. (Det teljer sjølvsagt til din fordel om du er veltrent, snill, og alt anna i den sjangeren, men du bør ha tæl og kunne tulle).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...