Gå til innhold

Den store turn-on tråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

En gang trodde jeg at sammenfallende interesser var nøkkelen til suksess på kjærlighetsfronten, men det viste seg å være feil. En sammenfallende personlighet er derimot mye mer interessant. Interesser endrer seg over tid og kan påvirkes og endres, men personligheten er mer stabil. Dessverre er det vanskelig å bli ordentlig kjent med et menneske, og ofte er det først i krisesituasjoner man virkelig ser hvem de er.. Da kan man ha vært sammen med dem i åresvis i forkant.

Jeg liker menn som er trygge, selvstendige, omsorgsfulle, morsomme, balanserte, som har mer eller mindre likt verdi- og menneskesyn som meg, som vet hvilke kamper som er verdt å ta og tar dem med all bestemthet som er mulig å oppdrive. Jeg liker menn som liker å snakke og lytte, og som er generøse på alle måter det er mulig å være generøs (og det er mange). Jeg liker ansvarsfulle menn, som syns at engasjement i verden rundt seg er nødvendig og prisverdig.

Utseende er slett ikke viktig, bortsett fra at jeg selvfølgelig må like han. Og det er ikke viktig at han trener, men han må ha forstå hvorfor jeg bruker så mye tid på det.

Og ingen er perfekt, aller minst jeg. Men han må ha gode sider som oppveier for ting som ikke er fullt så fine. Og så har jeg vel et absolutt krav:

Han må ikke røyke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang trodde jeg at sammenfallende interesser var nøkkelen til suksess på kjærlighetsfronten, men det viste seg å være feil. En sammenfallende personlighet er derimot mye mer interessant. Interesser endrer seg over tid og kan påvirkes og endres, men personligheten er mer stabil. Dessverre er det vanskelig å bli ordentlig kjent med et menneske, og ofte er det først i krisesituasjoner man virkelig ser hvem de er.. Da kan man ha vært sammen med dem i åresvis i forkant.

Jeg liker menn som er trygge, selvstendige, omsorgsfulle, morsomme, balanserte, som har mer eller mindre likt verdi- og menneskesyn som meg, som vet hvilke kamper som er verdt å ta og tar dem med all bestemthet som er mulig å oppdrive. Jeg liker menn som liker å snakke og lytte, og som er generøse på alle måter det er mulig å være generøs (og det er mange). Jeg liker ansvarsfulle menn, som syns at engasjement i verden rundt seg er nødvendig og prisverdig.

Utseende er slett ikke viktig, bortsett fra at jeg selvfølgelig må like han. Og det er ikke viktig at han trener, men han må ha forstå hvorfor jeg bruker så mye tid på det.

Og ingen er perfekt, aller minst jeg. Men han må ha gode sider som oppveier for ting som ikke er fullt så fine. Og så har jeg vel et absolutt krav:

Han må ikke røye

Sorry, en like holder ikke.

tumblr_m961tmUFcj1r3qnxf.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg er en ekstremvariabel fordi jeg har ingen spesifikke ting som direkte "turn-me" on, minus jenter som bruker sekretærbriller, flettete hår og går rundt i skjorte/undertøy. Okay .. nå glemte jeg hva jeg skulle skrive! ..

Vent .. kom på det! (uff) Poenget altså før tankene forsvant er at jeg har ingen spesifikke krav; jeg elsker humor og felles interesse er selvsagt noe som gjør jente x ekstra interessant. Har blitt betatt av jenter som er på helt forskjellige sider av skalaer og for meg fungerer det irrasjonelt. Både utseendemessig og interessemessig. Har mange varierte interesser og setter pris på det meste. Herlig denne biologien!

Men med det sagt; Selv er jeg skeptiker og har bakgrunn innenfor fysiologi & biokjemi og holdt nylig på ganske så lenge med en som selvsagt elsket Åndenes makt og ville at jeg skulle se på det på et mer "openminded syn" (okay?) Etter å ha blitt eksponert for en hel episode av serien; i form av onde spøkelser som av en eller annen grunn finner det svært moro å velte glass, låse dører og annet unyttig fjas spurte hun meg hva jeg syntes. Selvsagt presterte jeg å si "Skjønner ikke hvorfor det ikke er slutt allerede". Da økte temperaturen hvorav jeg like gjerne kunne ha lukket øynene mine, stappet begge fingrene i hvert sitt respektive øre og rope "blæblæblæ". Dette for å overdøve henne for den munndiaréen som droppet ut av munnen hennes minnet meg mer om en Hitler-tale.

Er ikke jeg et varp så vet ikke jeg! (Øhh ja, forresten vi har ikke noe kontakt i dag) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, så bra sagt...rett på sak... (y):lol:

Men det er denne som har fått flest "likes" og 10 av de er jenter...???

Surprised the hell out of an old fart... :eek:

o_O

Den la jeg ikke merke til.

*faller av stolen i en delayed-reaction-stil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...