Gå til innhold

Den store turn-on tråden.


Ojive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser den! Eg med mine 176cm foretrekker mannfolk som er litt høgare enn meg. Men det er meire pga at eg ikkje vil ha ein type som har/får komplekser for sin høgde når eg går med hæler. Pluss at eg ideelt sett vil ha ein mann som eg ikkje klarer å bryte ned i gulvet. Det viser seg å kunne bli vanskeleg etterkvart og spessielt om han er normalvektig og er lavere enn meg så er risikoen stor for at eg kan ta overtaket (Sorry for creepytendenser. Eg er ærleg.)

Greit å kunne gå med hæler hvis man vil det ja :)

I forhold til at mannen helst skal være sterkere - gutter/menn er vel mye sterkere enn jenter omtrent uansett hvilke forutsetninger man har, og har inntrykk av at det skal mye til før en jente klarer å "vinne" knuffing/lekeslossing/etc mot en gutt innenfor rimelighetens grenser. Trente med et guttelag (håndball) da jeg var yngre, og har vært med på herretreninger etter at jeg ble senior, og jeg er svakere enn så og si alle, selv om de er 170 og sikkert veier 15 kilo mindre enn meg. Damelandslaget i håndball valgte å møte Fjellhammer sitt guttelag som siste matching før de dro til verdensmesterskapet før jul, og det er nok en grunn til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Enkel å forholde seg til, no drama !

-Glad i fisk, mat og vin !

-Har/vil ha hund

-At ho e ett bra kvinnfolk aka. personlighet !

[ATTACH]132862[/ATTACH]

(yes, again!)

"secondaries" :

-cute, cuddly, nerdy

-langt hår, flette-materiale ! :whistle:

-aktiv, på en eller annen måte

-awkwardness, i den forstand at a4-personer er sinnsykt kjedelige (fordi de aller fleste som er a4 prøver å være noe de ikke er)

post-18416-14440970374881_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok verre for oss som er over 185 :p Tror alle jenter vil ha gutter som er høyere enn seg selv, er vel noe med at man ikke vil føle seg "svær".

Ærlighet er alltid best, ellers skjer det som Babo ofte sier : problemene kommer etterhvert.

Ser den! Eg med mine 176cm foretrekker mannfolk som er litt høgare enn meg. Men det er meire pga at eg ikkje vil ha ein type som har/får komplekser for sin høgde når eg går med hæler. Pluss at eg ideelt sett vil ha ein mann som eg ikkje klarer å bryte ned i gulvet. Det viser seg å kunne bli vanskeleg etterkvart og spessielt om han er normalvektig og er lavere enn meg så er risikoen stor for at eg kan ta overtaket (Sorry for creepytendenser. Eg er ærleg.)

Aldri creepy å være ærlig ! (y) Mye bedre enn å få en "eh.. tror ikke det her funker" etter x-antall uker, måneder, år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit å kunne gå med hæler hvis man vil det ja :)

I forhold til at mannen helst skal være sterkere - gutter/menn er vel mye sterkere enn jenter omtrent uansett hvilke forutsetninger man har, og har inntrykk av at det skal mye til før en jente klarer å "vinne" knuffing/lekeslossing/etc mot en gutt innenfor rimelighetens grenser. Trente med et guttelag (håndball) da jeg var yngre, og har vært med på herretreninger etter at jeg ble senior, og jeg er svakere enn så og si alle, selv om de er 170 og sikkert veier 15 kilo mindre enn meg. Damelandslaget i håndball valgte å møte Fjellhammer sitt guttelag som siste matching før de dro til verdensmesterskapet før jul, og det er nok en grunn til det :)

Eg har trena mykje meire enn dei fleste mannfolk det siste året. Klart om dei hadde lagt ned samme innsatsen eller mindre så bør dei bli betydeleg sterkare.

Eg har brøte mannfolk på ca egen størrelse i gulvet både i sjølvforvar og i tullebryting m kjærester så det er ikkje eit hypotetisk eksempel eg kjem med. Men det er nok eit eksmpel som statisktisk sett ikkje er så vanleg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den, men i mitt tilfelle ville jeg da endt opp med en på størrelse med Valuev .. Nikolai-Valuev-8.jpg

.. så har innsett at +/- noen cm på 190 heller får gå :)

Well, alle som, frivillig, går i ringen mot Valuev burde få lagt på 20-30 mentale centimeter av verdens jenter ! :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har trena mykje meire enn dei fleste mannfolk det siste året. Klart om dei hadde lagt ned samme innsatsen eller mindre så bør dei bli betydeleg sterkare.

Eg har brøte mannfolk på ca egen størrelse i gulvet både i sjølvforvar og i tullebryting m kjærester så det er ikkje eit hypotetisk eksempel eg kjem med. Men det er nok eit eksmpel som statisktisk sett ikkje er så vanleg :)

Å få dem i gulvet er jo så sin sak, men tenkte hvem som faktisk er sterkest når det gjelder. Eksempelvis overfallsvoldtekter - jentene har jo sjelden noen sjanse, og det er jo fordi gutten klarer å mobilisere ekstremt mye mer kraft når det kommer til stykket.

Vi kan si oss enige om å være delvis uenige om dette tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å få dem i gulvet er jo så sin sak, men tenkte hvem som faktisk er sterkest når det gjelder. Eksempelvis overfallsvoldtekter - jentene har jo sjelden noen sjanse, og det er jo fordi gutten klarer å mobilisere ekstremt mye mer kraft når det kommer til stykket.

Vi kan si oss enige om å være delvis uenige om dette tror jeg :)

Eg er ikkje uenig med deg, men vi har nok vore delvis uenige om grunnlaget for diskusjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Høy IQ
  • Solid utdannelse, gjerne realfaglig-ish
  • Fra et møblert hjem
  • God økonomi (driver ikke noe NAV-kontor)
  • Villstyring i sengen
  • Modellpen
  • Smale ledd, lange ben, atletisk look
  • Suksess i livet

Dette er multiplikatorisk. Er en av verdiene i null går hele dama i null. NOGO.

Herrejemini for en liste, men for all del! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den! Eg med mine 176cm foretrekker mannfolk som er litt høgare enn meg. Men det er meire pga at eg ikkje vil ha ein type som har/får komplekser for sin høgde når eg går med hæler. Pluss at eg ideelt sett vil ha ein mann som eg ikkje klarer å bryte ned i gulvet. Det viser seg å kunne bli vanskeleg etterkvart og spessielt om han er normalvektig og er lavere enn meg så er risikoen stor for at eg kan ta overtaket (Sorry for creepytendenser. Eg er ærleg.)

LOL. Å bli fysisk eid av en dame. Like greit å bare skyte seg i trynet.

Jeg er 178. Eksen min er 178. Jeg oppfordret henne ubetinget til å gå med eksessivt høye heler. Hvorfor? Jo, fordi det setter meg i et godt lys når damen vaser rundt på 190+ på amokkhæler. På hvilken måte kan man spørre seg? Jo: En mann med en dame som er svært mye høyere (og slank/pen naturligvis, ikke feit) må jo enten ha et massivt lem, voldsom økonomi eller være ekstremt suksessrik. Det å date en giraff blir i så måte et statussymbol. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...