Jump to content

Morrissey

Members
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeg syns stanga tar en liten omvei på vei opp også mens jeg prøver å holde stanga langs kroppen. Dette fører til stygge skrubbsår på leggene mine..
  2. Jeg prøver å varme opp med dynamisk oppvarming før treninga, men burde jeg lagt til ekstra bevegelighetstrening på slutten av treningene? Muligens prøver jeg ut sumo iløpet av uka også
  3. Gud for noen flotte tips! Har spennet og buktrykket noe med utholdenheten min å gjøre? Prøver å "stramme" alt jeg har gjennom hvert løft men det blir vanskelig å opprettholde gjennom de siste arbeidssettene, altså disse. Er det måter å trene opp dette på?
  4. Endelig har jeg fått muligheten til å filme teknikken min i et tomt Sit treningssenter. Inspirasjonen kom da jeg fikk høre at ryggen min ikke hadde godt av løftene mine. I fare for å bli akutt lam og falle om på treningssenteret valgte jeg å filme teknikken på mitt tyngste arbeidssett for å få litt sunn kritikk. (Håper videoen fungerer) http://www.youtube.com/watch?v=Rn3BxgdzmuQ
  5. Er det farlig å låsekneleddet helt ut på topp i en knebøy? Har hørt at det gir mye belastning på kneskålene med mye vekt. Men har også hørt at knebøy blir ikke godkjent med mindre man låser helt ut i konkurranser.
  6. Takk for et opplysende svar
  7. Aner ikke hva jeg tar maks. Trener slik at jeg med nød og neppe klarer 4 repitisjoner. Neste trening tar jeg 5-6, og legger på vekt på neste trening om jeg klarer målet mitt. Har trent i snart ett år og har et program som inneholder benkpress, militærpress, knebøy, markløft, roing, hangups og dips. Jeg lurer bare på hva slags konkrete fordeler og ulemper som oppstår om man legger til flere sett.
  8. Har holdt meg til 5 repetisjoner over 3 sett i mange måneder nå. Veksler ofte mellom 4-7 repetisjoner men har alltid holdt meg til 3 sett. Hva kan jeg tjene på med å gå opp med flere sett med tanke på styrke? Går ut fra at jeg må senke kiloene betraktelig for å bli vant til å ta flere sett.
  9. Skal prøve det i morra etter trening Ikke morsomt å gå rundt og være en ovn hele tida
  10. Har trent styrke i snart 9mnd, problemet mitt er at jeg har begynt å svette noe sykt etter harde treningsøkter. Er det vanlig å være like svett etter å ha dusja som før? Har lagt på meg endel etter jeg begynte med styrketreninga og lurer på om det er grunnen.
  11. Hvor i huleste kan folk som løfter 100kg+ i bøy finne seg bukser som passer?! Jeg tar ikke spesielt mye i bøy men jeg merker at jeg har vokst ut av alle buksene mine etter ett år med denne øvelsen. Kombinert med markløft. Jeg har vært i de fleste klesbutikkene og ikke klart å finne meg noen jeans som passer og ser bra ut. Går nå i småstygge treningsbukser...
  12. Er det bare meg eller får peanøttsmør en limaktig konsistens om man spiser den ren? Kjennes ut som lim i ganen.
×
×
  • Create New...