Gå til innhold

Morrissey

Medlemmer
  • Innholdsteller

    77
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Morrissey

  1. Jeg syns stanga tar en liten omvei på vei opp også mens jeg prøver å holde stanga langs kroppen. Dette fører til stygge skrubbsår på leggene mine..
  2. Jeg prøver å varme opp med dynamisk oppvarming før treninga, men burde jeg lagt til ekstra bevegelighetstrening på slutten av treningene? Muligens prøver jeg ut sumo iløpet av uka også
  3. Gud for noen flotte tips! Har spennet og buktrykket noe med utholdenheten min å gjøre? Prøver å "stramme" alt jeg har gjennom hvert løft men det blir vanskelig å opprettholde gjennom de siste arbeidssettene, altså disse. Er det måter å trene opp dette på?
  4. Endelig har jeg fått muligheten til å filme teknikken min i et tomt Sit treningssenter. Inspirasjonen kom da jeg fikk høre at ryggen min ikke hadde godt av løftene mine. I fare for å bli akutt lam og falle om på treningssenteret valgte jeg å filme teknikken på mitt tyngste arbeidssett for å få litt sunn kritikk. (Håper videoen fungerer) http://www.youtube.com/watch?v=Rn3BxgdzmuQ
  5. Er det farlig å låsekneleddet helt ut på topp i en knebøy? Har hørt at det gir mye belastning på kneskålene med mye vekt. Men har også hørt at knebøy blir ikke godkjent med mindre man låser helt ut i konkurranser.
  6. Takk for et opplysende svar
  7. Aner ikke hva jeg tar maks. Trener slik at jeg med nød og neppe klarer 4 repitisjoner. Neste trening tar jeg 5-6, og legger på vekt på neste trening om jeg klarer målet mitt. Har trent i snart ett år og har et program som inneholder benkpress, militærpress, knebøy, markløft, roing, hangups og dips. Jeg lurer bare på hva slags konkrete fordeler og ulemper som oppstår om man legger til flere sett.
  8. Har holdt meg til 5 repetisjoner over 3 sett i mange måneder nå. Veksler ofte mellom 4-7 repetisjoner men har alltid holdt meg til 3 sett. Hva kan jeg tjene på med å gå opp med flere sett med tanke på styrke? Går ut fra at jeg må senke kiloene betraktelig for å bli vant til å ta flere sett.
  9. Skal prøve det i morra etter trening Ikke morsomt å gå rundt og være en ovn hele tida
  10. Har trent styrke i snart 9mnd, problemet mitt er at jeg har begynt å svette noe sykt etter harde treningsøkter. Er det vanlig å være like svett etter å ha dusja som før? Har lagt på meg endel etter jeg begynte med styrketreninga og lurer på om det er grunnen.
  11. Hvor i huleste kan folk som løfter 100kg+ i bøy finne seg bukser som passer?! Jeg tar ikke spesielt mye i bøy men jeg merker at jeg har vokst ut av alle buksene mine etter ett år med denne øvelsen. Kombinert med markløft. Jeg har vært i de fleste klesbutikkene og ikke klart å finne meg noen jeans som passer og ser bra ut. Går nå i småstygge treningsbukser...
  12. Er det bare meg eller får peanøttsmør en limaktig konsistens om man spiser den ren? Kjennes ut som lim i ganen.
  13. Ser på alle som har bedre teknikk enn meg, puster og psyker meg opp før neste sett
  14. Er det lov å gjøre romanske markløft på Sit portalen? Har hørt at det ikke skal være lov å gjøre vanlige markløft grunnet lydnivå. Men har det heller med image å gjøre? Ser ikke noe grunn til at relativt lydløse romanske markløft ikke skal være lov på Sit.
  15. Skulle skremme en kompis bak en vegg da jeg gikk på ungdomsskolen. Endte opp med å skremme en vilt fremmed 80+ åring. Vet ikke hva jeg hadde gjort om personen hadde falt om... .
  16. Ser ut som den har stilt seg inn på å nå ei "idealvekt" som er under det jeg har nå. Jeg kan legge inn hvor mye kalorier jeg skal ha selv
  17. Daglig energibehov: mellom 3545 og 3742 kcal og over 4000 (Betydelig grad av fysisk aktivitet (30-60 min fire til fem ganger i uken) Ser ut som jeg må legge inn noen nye tall i Lifesummen min fra nå av
  18. Det var mange gode tips! Får prøve å legge inn alt jeg spiser og følge med målene mine de neste 2 ukene for å sjekke om det er for lite med 2500 kalorier. Men burde jeg ligge rundt det samme ndg. protein, karbohydrater og fett?
  19. Den hadde stilt seg inn sånn hvert fall. Jeg har ikke brukt den på ei stund og jeg har gått opp endel de siste mnd både i styrke og vekt
  20. Veier 89kg og er 191cm høy. Trenger litt hjelp med å sette opp et bra kosthold i Lifesum appen min. Har til nå ikke brukt den så jevnlig som jeg burde. Ifølge den så ligger Kcal på 2500 dagen. Karbohydrater 180g. Protein 170g. Og fett 90g. Jeg trener en variant av SS og vil legge på meg mer muskler fremover uten å bli feit. Kunne noen hjelpe meg med kalorinivå og næringsstoffene jeg trenger?
×
×
  • Opprett ny...