Gå til innhold

HHHH

Medlemmer
  • Innholdsteller

    782
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av HHHH

  1. Prøvde dette i går. Kjørte gjennom på 14:55, dog med belte.. Alle reps IPF-godkjent dybde. Var ikke så kjempesliten etterpå, men beina sviktet litt når jeg skulle gå opp trapper og slik Merker det litt i dag også, men det har vært værre. Dama tok det også, 10:16 havnet hun på. Deretter ville ho prøve å slå persen sin (!==()=¤(#=)%=)#¤="#), og gjorde det faan meg. 9:31... Tror at 50kg er litt lett for jentene, 60kg er nok nærmere hva 100kg er for gutter. Kunne sikkert ha filmet, men mobilen jeg har er en 1. generasjons android (Nexus One), som ikke vil være med på alt som heter film EDIT:
  2. Godt poeng. Sikkert bare crossfit da?
  3. Hva gjør torsk?
  4. Et hus, med et trimrom!!! Og da selvsagt et slikt for å ta knebøy om mårran: Ellers så ville de materielle ønskene bestå av ting som hadde gjort en eventuell dame fornøyd.. Fornøyd dame > fornøyd Håvard. Så da blir det vel rosa biler og walk-in closet osv..
  5. HHHH

    Fitness/bodybuilding

    Samme her.. Hadde jeg trent noe mer enn bare benk og biceps i Hitrahallen så hadde jeg også hatt et mye bedre utgangspunkt Etter den fasen så ble jeg lurt med på Ove Rytter sitt "Effektiv Bodybuilding" program, og det var heller ikke noen suksess Om noen hadde truet meg til å trent noe som var halvveis gjennomtenkt så hadde nok ting vært mye bedre..
  6. HHHH

    Fitness/bodybuilding

    Må huske at det er en del år siden Stig var med i den konkurransen, og han har utviklet seg utrolig mye siden den tid...
  7. Jeg så det heller ikke først. Se hvor sikringene er EDIT: Eller kanskje de ikke var så høye læll? Hmmm... Mystery photo..
  8. HHHH

    diet protein

    Ja, klart. Det glemte jeg å skrive, og det er egentlig det viktigste når jeg velger protein Smak + pris. Her er et eksempel på et billigere protein: Activate Whey Proteinpulver - Norkost.no - Norkost.no (jeg linker til norkost sine kun av tilfeldighet)
  9. HHHH

    diet protein

    Om du skal flisespikke så kan du kjøpe et protein som i større grad er et isolat enn konsentrat.. Da vil det vanligvis være mindre karbohydrater og fett per 100g (og mer protein, og mindre kcal). Regner med at du ikke inntar noe særlig mer enn 100g totalt, så det vil ikke være snakk om mer enn 30-40kcal. Kjøp et proteinpulver som du syns smaker godt, det er mitt tips. En diett som er levelig - som du derfor klarer å leve med - er en bedre diett enn en "beinhard" en som er plagsom. Her er et eksempel på et isolat: Activate Elite Gold isolat proteinpulver - Norkost.no - Norkost.no
  10. HHHH

    Craze er dødt

    Rimelig sikkerhet var jo litt bastant. Husk at det kan få deg til å ville prestere bedre den aktuelle dagen (flere gode reps, mer kilo osv.), og effekten av det tror jeg kan være større enn den du snakker om. Trener du imildertid etter et program hvor reps, sett og kilo er forhåndsbestemt så gir det vel ikke noe mye hjelp. Kan vel likevel hende at noen tannleger ved navn Kris tar det når de skal perse i benk, selv om nevnte tannleger trener et dietmar-program eller lignende ser jeg for meg
  11. Fin artikkel det! More, more!
  12. Du bør finpusse dette og lage en artikkel av det Skal ikke mye til...
  13. Hahah.. Joda, sant det.. En kunne jo ha tatt truckpull i 15 minutter også, tror det er få som hadde overlevd det.. Men jeg heller mer og mer mot at crossfit legger større vekt på "conditioning" enn noe annet.. Sånn sett så får jeg tenke på det som kardio med høy intensitet når jeg legger opp resten av treninga
  14. Jeg skal hjelpe (coache) ei jente som trener crossfit 5-6 ganger i uka. Hun skriver at ei økt varer ca 15-20 minutt(?!). Trodde de holdt på lengre når de først satt i gang?
  15. Sjekk nkf-ifbb.no. Usikker selv på hvem som holder til i det området..
  16. Da må du prøve deg litt frem med fotstillingen, mest sannsynlig. I tillegg må du selvsagt øke mobiliteten. Ankelmobilitet bruker å være en utfordring i frontbøy med smal stand, ettersom vinkelen i ankelleddet blir da veldig spiss, spesielt med lang eller normal femurlengde. Prøv å vinkle føttene mer utover, og la selvsagt beina følge den samme vinkelen. Om du står litt for smalt så stå litt bredere også. Prøv deg frem Du bør komme deg såpass langt ned at den øverste delen av låret nært hofta er lavere enn toppen av kneet.
  17. Er det anklene? Er det hamstrings?
  18. Hva mener du med sumo? Hvor bredt står du, og hvilken fotvinkel har du? Er flere som bøyer bredt til vanlig, f.eks: Om det er ankelmobiliteten du sliter med, og derfor må ha skiver under hælene, så burde du fokusere på å forbedre den. Hva er målet med treningen? Bygge lår? Bli sterk? Og hva slags sko bruker du når du tar knebøy?
  19. Ja, du har skjønt det. Skal innrømme at jeg aldri var noe stor fan av amerikansk markløft, og trente vel heller noe annet når det stod på planen.
  20. Amerikansk mark er en fin variasjon, nettopp på grunn av det som er skissert i videoen ovenfor. Trådstarter sin versjon så kanskje litt mer ut som en RDL, så det kan være en ide å ta av litt vekt for å være sikker på at øvelsen gjennomføres korrekt. Så ut som spennet ikke var helt på topp heller. For de som syns det er teit (fordi de ikke har hørt om det før?) så er dette en ganske populær øvelse hos de som lager styrkeprogram for tiden. Espen Aune sitt program som han brukte for å bli NSM to ganger inneholdt amerikansk markløft i alle fall. Var Børge Fagerli som satt opp det, og han like
  21. Signerer også Phillipi. Denne versjonen bruker jeg (excel ark nederst): Øk 30 kg i markløft!
×
×
  • Opprett ny...