Jump to content

Adrian94

Members
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

About Adrian94

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/10/1959
  1. Har jo oppgitt en del mengder på det hun spiser "Når det står kyllingfilet, er det ca 2 stykk.", men uansett så er det lurest å måle opp skikkelig over en kort periode for å få bedre oversikt
  2. Ser ut som unødvendig mye protein. Kanskje redusere proteininntaket og øke karbs
  3. Øk matinntaket til 6000kcal per dag, så blir du nok mett
  4. Kroppen trenger mat til restitusjon
  5. Har du lyst til å spise mer på treningsdagene og føler du at det fører til bedre treningsøkter? Om du gjør så ville jeg spist litt mer karbohydrater på treningsdagene, f.eks 100g ris eller lignende til middag. Hvis ikke så spiser du det samme på treningsdagene og hviledagene
  6. Kan vel godt spise litt mer på treningsdagene bare snittet blir det samme
  7. Samma om det er selvforskyld eller ikke da..
  8. Hvor viktig er det å spise ren og sunn mat for å se bra ut? - Fitnessbloggen
  9. Ok, da prøver jeg programmet slik det er originalt
  10. Synes jeg hadde gode økninger sist gang jeg brukte det...
  11. Ser dett greit ut? Har kuttet ut benkdagen og lagt til benkpressprogrammet på økt A og D. Flyttet også roing med manual til onsdag. Alt annet er helt likt Workout A 1 Barbell Shoulder Press Sets and reps according to 5/3/1 2 Barbell Shoulder Press Sets: 5 Reps: 10 using 50%-60% of your max Rest: 60-90 sec. 3 Chinup Sets: 5 Reps: As many as possible Rest: 60-90 sec. 4 iform benkpress Workout B 1 Deadlift Sets and reps according to 5/3/1 2 Deadlift Sets: 5 Reps: 10 using 50%-60% of your max Rest: 60-90 sec. 3 Hanging Leg Raise Sets: 5 Reps: 12 Rest: 60-90 sec. 4 Dumbbell Row Sets: 5 Reps: 10-20 Rest: 60-90 sec. Workout D 1 Squat Sets and reps according to 5/3/1 2 Squat Sets: 5 Reps: 10 using 50%-60% of your max Rest: 60-90 sec. 3 Leg Curl Sets: 5 Reps: 10 Rest: 60-90 sec. 4 Iform benkpress
×
×
  • Create New...