Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk beskjed idag om at jeg umulig kunne trene seks dager i uken for jeg var jo smålubben. Når man endelig har jobbet seg opp til å trene seks dager i uken så får man vist automatisk veltrent kropp... Kjenner jeg blir deppa over slike holdninger.

??

Hvem sier sånne ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en jente på jobben hørte jeg: "Jeg la på meg 9 kilo muskler på 3 uker da jeg begynte å trene styrke, men da spiste jeg mye proteiner også da." Jeg er helt ny der, og holdt pent munn for å ikke kalle en av de jeg jobber tett på en løgner. Så for meg at det ikke var den beste starten. Men som jeg hadde lyst til å fortelle henne at det måtte hun slutte å si til folk, for hun ville jo bare bli ledd av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk beskjed idag om at jeg umulig kunne trene seks dager i uken for jeg var jo smålubben. Når man endelig har jobbet seg opp til å trene seks dager i uken så får man vist automatisk veltrent kropp... Kjenner jeg blir deppa over slike holdninger.

Jeg trøster meg alltid med at bloggtroll umulig kan være lykkelige i livet som har det behovet for å trekke andre ned. Og da tenker jeg at de får ha det lille der, så kan jeg sitte her og være lykkelig :) Men irriterende, det er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just do it :D Dra rett etter jobb og ikke kom deg hjem først, da går det til helvete :p

Ja, jeg ser at det er metoden din.. jeg har bare et problem (problem og problem fru blom). Jeg passerer hybelen på vei til treningsstudioet etter skolen. Så da blir jeg så fristet å gå hjem med ting og få i meg mat. Vips så satt jeg der:whistling:

(Nei, jeg får skjerpe meg der!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør en av de såklaldte treningsveiliderene på spenst hvordan jeg kan bli kvitt noen fettbuler (eller hva jg skal kalle det) på utsiden av låret. jeg sier videre at jeg har nesten blitt kvitt den på det ene låret, men på andre låret reagerer fettbulen ikke. Kan du gi meg tips? den "proffe" spenstdamen svarer meg: det er jo sånn at noen steder på kroppen har man jo mer fett enn på andre steder og det må vi nesten bare akseptere.. (!!!!) WTF??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spør en av de såklaldte treningsveiliderene på spenst hvordan jeg kan bli kvitt noen fettbuler (eller hva jg skal kalle det) på utsiden av låret. jeg sier videre at jeg har nesten blitt kvitt den på det ene låret, men på andre låret reagerer fettbulen ikke. Kan du gi meg tips? den "proffe" spenstdamen svarer meg: det er jo sånn at noen steder på kroppen har man jo mer fett enn på andre steder og det må vi nesten bare akseptere.. (!!!!) WTF??

Spør du meg så er nå ikke det det dummeste å si da..en kan jo faktisk ikke drive med punktslanking - og jeg ville ha tolket ditt spørsmål som presis det, at du ønsket å kun forandre "fettbulen" på låret ditt. Så hvis hun tolket spørsmålet på samme måte så var det nå faktisk et ok svar:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg heller fortelle om venninnen min som var overbevist om at dersom hun spiste så mye kjøtt som jeg gjorde ville hun automatisk se ut som en boler, man trenger vistnok ikke trene for å få muskler, det holder å spise kjøtt! Hun kunne ikke helt forklare hvorfor jeg ikke så ut som en boler da :p

Å gud..:eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg heller fortelle om venninnen min som var overbevist om at dersom hun spiste så mye kjøtt som jeg gjorde ville hun automatisk se ut som en boler, man trenger vistnok ikke trene for å få muskler, det holder å spise kjøtt! Hun kunne ikke helt forklare hvorfor jeg ikke så ut som en boler da :p

tenk om det hadde vært så lett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ca. ett år siden kom det ei bort til meg å spurte:

" Hvorfor trener du som er så tynn?"

"Fordi jeg vil bli større og er lei av å være tynn", sa jeg.

" Er du gæærn ALLE vil jo være tynne som deg", sa hun.

" Rart om alle vile være tynne som meg når det er så mange som trener for å få større muskler og se veltrente ut", sa jeg.

" Nei, ALLE som trener her trener for å bli tynnere og om du tror noe annet så tar du feil" ,sa hun.

Da gadd ikke jeg å si noe mer.

Nå må jeg legge til at hun er en av de som bare kjører kardio 6 ganger i uka og ikke spiser. Jada, hun spiser jo, men utrolig lite har jeg hørt av andre som trener det jeg gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninne: du må bare passe på å ikke trene så mye mage, for nå sliter jeg med overflødig fett på magen som ikke vil gå vekk fordi jeg har trent for mye mage!

jeg bare :confused:!

Litt morsom bare:

Shape-instruktør(mage og core-styrketime): Ja, man får sixpack av shape-timene.. De ligger bare under der.. Så må du kutte ut sjokoladen og rødvinen, men det gjør ikke jeg, så min ligger fortsatt bare under der.. :)

Skal nevnes at hun er veldig slank og det mest sannsynlig bare var ment som litt morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...