Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

- Du er jo så slank, hvorfor trener du?

- Kreatin fjerner vann fra musklene.

- Proteinpulver, styrketrening, treningssenter = doping i følge min familie.

- Proteinpulver ødelegger leveren din (enstemmig mening rundt middagsbordet med familie.)

- Jenter med muskler er dritstygt, synd at du ødelegger deg sånn.

- Styrketrening og den type mat ødelegger kroppen.

Begynte min sunnere livsstil for snart 2 mnd siden. Lista er lang på alt jeg har hørt. Har allerede lært å ikke nevne hva jeg driver med til folk. Evig diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Treningssenteret fikk inn noe nytt utstyr på en palle sist uke, og jeg spurte daglig leder og eneste PT hva han hadde fått i det han pakket ut. "Knebøy-stang og litt sånt!", sa han.

Vi har da flere vanlige vektstenger som allerede brukes til knebøy. Så gikk han stolt ut på gulvet i senteret med en trap bar.

Den ser slik ut:

trap-bar.png

Jeg føler han burde vite forskjell på knebøy og markløft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Treningssenteret fikk inn noe nytt utstyr på en palle sist uke, og jeg spurte daglig leder og eneste PT hva han hadde fått i det han pakket ut. "Knebøy-stang og litt sånt!", sa han.

Vi har da flere vanlige vektstenger som allerede brukes til knebøy. Så gikk han stolt ut på gulvet i senteret med en trap bar.

Den ser slik ut:

trap-bar.png

Jeg føler han burde vite forskjell på knebøy og markløft.

Jeg har sett den der! Jeg holdt på å snuble i den nå i kveld da jeg rydda opp vektskivene etter meg.

Jeg vet ikke, den er kanskje enklere å bruke enn å lære seg skikkelig markløftteknikk? :confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den der! Jeg holdt på å snuble i den nå i kveld da jeg rydda opp vektskivene etter meg.

Jeg vet ikke, den er kanskje enklere å bruke enn å lære seg skikkelig markløftteknikk? :confused:

Du kan jo teste ut om det hjelper hvertfall?

Jeg tenkte å gjøre det en kveld hvertfall, og se hvor annerledes det blir med koffert-grep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler han burde vite forskjell på knebøy og markløft.

Fort gjort å si feil da. Jeg bytter f.eks. navn på ungene mine hele tiden, selv om jeg vet hva de heter altså. Ha litt faith. Sansynligheten er stor for at vedkommende vet forskjell på knebøy og markløft. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fort gjort å si feil da. Jeg bytter f.eks. navn på ungene mine hele tiden, selv om jeg vet hva de heter altså. Ha litt faith. Sansynligheten er stor for at vedkommende vet forskjell på knebøy og markløft. (y)

Han gjentok det flere ganger, så jeg vet ikke helt om det var en talefeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...