Gå til innhold

J3nsen

Medlemmer
  • Innholdsteller

    38
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om J3nsen

  • Rang
    Nykommer
  • Bursdag 24. mars 1996
  1. Slenger inn et lite tips som strider litt mot de andre her. Selv trener jeg kun 1 tungt sett med mark i uken. Trener da hovedsaklig under 5 reps, men periodiserer her. Trener derimot en økt bestående av bøy og 1-2 ryggøvelser 2 dager i uken. Slik har jeg trent de siste månedene. Får se selv hvordan det går når jeg prøver på 240 uten belte neste uke
  2. Hørt i gangen på skolen: Klarer ikke så mange push ups siden jeg har blitt så tung - Gutt 70kg.
  3. Du skal stå helt rett opp og ned. Unngå å lene deg bakover. Vil si at militærpress er den dominerende øvelsen.
  4. Nedtrekk og arnoldpress er to helt forskjellige øvelser. Alternativer til arnoldpress er jo militærpress med stang eller manualer.
  5. Get big or die tryin'

  6. YouTube likte ikke musikken de spiller på studioet. Videoen behandles atm.
  7. Bytta nylig til high bar squat og hadde satt pris på ris/ros. Løfter seff endel mindre de første øktene med high bar, hehe. http://www.youtube.com/watch?v=LeIuKzf2034
  8. Hælene trenger da ikke nødvendigvis være i gulvet så lenge hun presser de ned mot gulvet for å holde kroppen i "spenn".
  9. Virker bare veldig spessielt å adde mel i en shake
  10. Pleier å lage en shake med whey, peanutsmør, havregryn og melk, men sliter med at havregrynen klumper seg igjen på bunnen. Har dette noe med typen havregryn? Bruker Bjørn Lettkokte
×
×
  • Opprett ny...