Gå til innhold

Det dummeste du har hørt..


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Akkurat :) Og det var derfor jeg syns det var en smule tåpelig å påstå at man automatisk blir flatbrysta av trening. Det var iallefall slik jeg oppfattet den silikontråden på forumet her. :-P

Kan vel kanskje hende at silikontråden først og fremst består av de som merker at de har blitt/vil bli flatbrysta, og ikke de som fremdeles har en c-cup i str 34. Sånn at for dem så stemmer det at treningen har hatt en viktig rolle, selv om det ikke er sånn for alle.

Imidlertid, selv om man ikke automatisk blir flatbrysta av all trening, så er det slik at pupper stort sett er fett og når man går ned i fettprosent, vil man nesten alltid også gå litt ned på puppene også. Hvor mye ift. fettprosenten, vil nok imidlertid bestemmes ganske genetisk - altså ut ifra hvor den enkelte har tendens til å lagre fett.

Nå er vi vel litt off topic her, kan vel evt. fortsette disk i egen tråd om det er interesse for å diskutere dette videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overhørt på studio i dag av to karer som står ved en tåhev-maskin:

Mann 1; jasså, trener du bein du nå..?

Mann 2; ja, bare tester ut apparater jeg.

Mann 1; Beintrening er oppskrytt, vi bor i norge for faen, langbukse året rundt!

Snur meg lettere sjokkert mot dem og ser at begge to går mot en annen maskin. Iført shorts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra en status på facebook i dag hvor det var spm om slanketips, noen av rådene hadde noe for seg, men så poppa det alltid opp den om å spise ofte for å øke forbrenningen....:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...