Gå til innhold

Er det noen jenter her som spiser over 2000 kcal?


Helowny

Anbefalte innlegg

Ja, kanskje et dumt spørsmål. Men når jeg leser rundt så virker det som de fleste jentene her inne spiser under 2000 kcal. Det er sikkert mange som ligger over dette tallet, men for meg virker det som at det er et tall man ikke skal bestige.. Derfor lurte jeg på om det er mange her av dere jentene som ligger over 2000 kcal, og hva er målene deres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

jeg gjør...er en 164 høy og rundt 55-60 kg :) teller ikke kalorier, men om jeg prøver å regne ut en ca oversikert er jeg altid oppe i 2200-2500..prøver å kutte litt nå, men under 2000 er helt umulig for meg uansett :p spis maten din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å se at det er flere enn meg! Når jeg leser rundt omkring her inne så får jeg et inntrykk på at de fleste ligger under 2000 kcal pga dieeter osv. Men da er jeg ikke aleine! :D

Selv ligger jeg over 2000 kcal og målet mitt er å gå opp i vekt og bygge mer muskler! Jeg teller, men jeg prøver å unngå å telle (da er det lettere å komme mye mer over 2000 kcal) Så innimellom lukker jeg igjen øyene og spiser mye god mat :)

Musklene må jo ha mat for å vokse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...