Jump to content

Laushel

Members
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

  1. Det står i % av kroppsvekt, med stor I... Er det ikke bra før det er 1xkroppsvekt? Er jo de førreste som greier det
  2. Hvor mye bør man som jente løfte før man kan kalle seg viderekommen i benk. I % av kroppsvekt?
  3. Da er det lettere å komme dypt, men er dette egentlig en ordentlig øvelse eller er det bare jukse-bøy??
  4. I dag prøvde jeg 5x5 i benk. Først 20 kg x 20, 25 kg x10, 27,5 kg x 5, så 30 kg x5 x5. På det siste sette tok jeg 10 reps i stedet for 5. Ble ikke spes sliten. Betyr det at jeg løfter for lett???
  5. Jar en slags tendinitt i den ene hofa, så kan ikke gå lenger ned, blir så vondt!!! Auauau
  6. Tusen takk for svar! Går ca 90 graderi knebøy, men ikke atg! Sa nok feil på mark for tok nettopp 65 kg i 5 reps i to sett, og det synes jeg var skikkelig bra!!!:) Har ikke fokusert på bøy, og føler egentlig ikke jeg får helt tak i teknikken... Men i benk er jeg nok svak ja!
  7. Har laget min egen splitt med rygg/bein en dag (4 øvelser, 4 sett per kroppsdel), skuldre,triceps,bryst og mage en annen dag 8 øvelser i 4 sett tilsammen) . Så en dag fullkropp, så pån igjen. 3-4 økter per uke. Og kondis innimellom, men fokuserer mindre på det nå
  8. Mener for meg! 27, 68-70 kg, 171 cm. Trent en del styrke, men er likevel ganske svak. Aldri prøvd maxløft. 8-10 reps på 30 kg benk, 60 kg knebøy, 50 kg mark, sånn ca. Vil få store muskler! (Og lite fett)
  9. Skjønner nå at 5x5 er mye mer enn det høres ut som. Anbefaler dere få øvelser og mange sett eller flere øvelser med færre sett??
  10. Har nettopp kjøpt meg rumble roller og trenger tips til bruken. Hva er dine favorittøvelser med rumble rolleren?? Bring it:)
  11. Program med 5x5. Hvor mange sett skal man ta som oppvarming før 5x5. Holder det med et sett på ca 10 reps, eller skal man ta mange oppvarmingssett, slik at man i realiteten løfter 8-10 settt tilsammen?
  12. Overskriften taler for seg. Hva vil gi mest fremgang. Å ta alt på bein på en økt, feks 18 sett totalt, eller heller ta 9 sett to ganger i uka på bena??? Håper på svar!
  13. Ser mange på gymmen stiller bena veldig langt foran stativet når man skal ta knebøy i smith. Dette fordi da kommer man lenger ned med rett rygg. Men det ser jo temmelig dumt ut, og det kan da umulig være riktig teknikk???
×
×
  • Create New...