Jump to content

Minni M

Members
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

About Minni M

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hun vet sikkert dette alt for godt selv, men spisefortyrrelsen hennes har nok framdeles et grep som er vanskelig å vri seg unna. Skjønner godt at det er vanskelig å bli frisk fra den!
  2. Syntes du skrev at du hadde gått opp i vekt men litt net i fettprosent. Husk: fat is where its at. Det er kroppsfett som er essensielt for hormonproduksjonen, så ja desverre. Det krever nok mat, tolmodighet og økt fettprosent. Hjelper ikke å gå opp i muskelmasse. Desverre. For mye utholdenhetstrening vil også stresse kroppen, slik at den "tenker" at "her er det ikke trygt å bringe fram en baby". Husk at evnen til å få barn er et tegn på sunnhet
  3. Spis mer, tren mindre og gå opp i fettprosent. går du ned i vekt så spiser du for lite, uansett om det er 2800 kalorier. Det er ikke sunt for deg å ha så lav fettprosent.
  4. Smoothies kan jo være en god idè. Flytende kalorier er mye lettere å få i seg. Ha oppi gode fettkilder som kakopulver, fløte, olje avocado etc sammen med frukter som banan og mango + en proteinkilde som proteinpulver, kesam e.l.
  5. bacon inneholder jo godt med protein og fett! bra for et barn i utvikling
  6. Er det bare jeg som synes det er syyyykt urettferdig at de aller fleste er naturlig slanke/tynne mens noen må streve med vekta (slik som meg)? Tror dere det er genetisk eller er det bare med vaner/livsstil? er det bare å "skjerpe seg"? hva tror/mener dere? JEg f.eks føler at jeg må være veldig nøye med kosten og gå mye sulten + opplever uregelmessig menstruasjon og tegn på lav forbrenning (som slapphet og fossenhet) om jeg skal holde meg på trivselsvekten på 69kg (er 173 cm høy, så absolut innenfor normalen).spiser jeg etter sult/metthet/lyst ender jeg på rundt 80 kg, noe som er jo overvektig for min høyde! er jeg bare "glupsk" og lat? Er det fler en meg som alltid har vært litt større en "alle andre" og strever med dette?
  7. 63 kg på 173 cm, høres ut somom du trenger å bygge muskler, ikke miste fett
  8. Audible - lydbøker på engelsk. får dem mye billigere når en abonerer anbefales! mye bra bøker som en kan høre på mens en gjør noe annet!
  9. ikke spis under 2000-2500 kcal! som tenåring trenger du nok energi til å utvikle deg og være aktiv.
  10. He he, den teen har jeg også prøvd. fryktelig vondt i magen, og satt på do resten av kvelden! funker sikkert bra mot forstoppelse da! Men, siden maten blir tatt opp i tynntarmen, så tror jeg bare du får fart på de restene som allerede er fordøyd og skal ut uansett. Tror ikke det er noe slankende effekt, bortsett fra at man mister noen hundre gram med vann og avføring
  11. les og lær deg seg! og ta gjerne kontakt med en flink person som kan sett opp diett for deg.
  12. ned i fettprosent??? har du noe som helst igjen å ta av??
  13. det er jo bare en fordel å være i ketose, da det betyr mindre sult og høyere fettforbrenning. Jeg hadde omkommet om jeg måtte fulgt den dietten i mer en èn dag, men en har vel ulike måter å gjøre ting på..
  14. hvor lenge har du holdt på? kan jo være du går ned, bare veldig sakte? tolmodighet er en dyd når det kommer til veknedgang!
  15. øk også gjerne antall måltider/snacks. gjør spising til en proioritet. sett alarm hver 3. time om du må
×
×
  • Create New...