Gå til innhold

Helowny

Medlemmer
  • Innholdsteller

    28
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Helowny

    Litt hjelp?

    Ja, jeg ønsker å bygge mer muskler, men samtidig redusere fettprosenten. For nå føler jeg meg slapp i fisken, selv om jeg trener.. Jeg er 172,8cm og veier 60kg +. Men jeg blir frustrert angående hvor mye en skal spise osv. For rundt omkring står det at man må ha et lite underskudd for å minske fettprosenten osv. Og at man skal ligge i overskudd for å bygge muskler.. Jeg trener 4-5 ganger i uken. 3 ganger med styrke og 1-2 med jogging. Ellers er jeg i ro. Går på skole.
  2. Helowny

    Litt hjelp?

    Bygge muskler eller minske fettprosenten? Hva lønner seg for ei som vil se slankere ut..?
  3. 1 brødskive med smør, egg og kaviar! og 1 brødskive med kesam, salat, skinke og ost! + te
  4. Leverkaker! Bare lukten får meg til å brekke meg! ÆSJ. Lutfisk. Marsipan. Oliven.
  5. Vært uten mensen i snart 3 år pga spiseforstyrrelse. Mye trening, men også en godt med mat, men har en uro som ødelgger mye for meg. Stresser veldig mye og lytter ikke til kroppens signaler. Jobber mot å legge på meg, så nå eter jeg ekstra mye god mat! Nøtter er et must! Så håper jeg på at mensen kommer tilbake når kroppen finner sin trivselsvekt. Er ganske redd for å få beinskjørhet, da jeg ikke har gått på p-piller i denne perioden..
  6. Ja, det jeg egentlig lurte på var at hvis jeg skal ligge 500 kcal ekstra på grunn av vektøkning, kan jeg da spare de opp til helgen? Hvis jeg spiser vanlig mandag til torsdag, men sparer de 2000 kcal til fredag og lørdag? Spiser de ekstra kaloriene da, eller blir det helt forferdelig galt? For jeg syns det er kjekt å kunne kose seg med godis i helgene, og det blir gjerne litt for mye av og til, men skal som sagt opp i vekt. Føler jo at det blir en feil måte å gå opp på, siden jeg spiser ganske mye godis. Elsker is og sjokolade... Så kan spise vanvittig mye av det. Det er bare det jeg lurte
  7. Så du mener at når man sitter mer i løpet av dagen og trener rundt 4-5 ganger i uka at man ikke trenger så mye mer enn 2000 kcal? For jeg går på skole, og det er en del sitting, men jeg trener 4-5 ganger i uken.
  8. Så godt å se at det er flere enn meg! Når jeg leser rundt omkring her inne så får jeg et inntrykk på at de fleste ligger under 2000 kcal pga dieeter osv. Men da er jeg ikke aleine! Selv ligger jeg over 2000 kcal og målet mitt er å gå opp i vekt og bygge mer muskler! Jeg teller, men jeg prøver å unngå å telle (da er det lettere å komme mye mer over 2000 kcal) Så innimellom lukker jeg igjen øyene og spiser mye god mat Musklene må jo ha mat for å vokse..
  9. Ja, kanskje et dumt spørsmål. Men når jeg leser rundt så virker det som de fleste jentene her inne spiser under 2000 kcal. Det er sikkert mange som ligger over dette tallet, men for meg virker det som at det er et tall man ikke skal bestige.. Derfor lurte jeg på om det er mange her av dere jentene som ligger over 2000 kcal, og hva er målene deres?
  10. Ja, men jeg føler at det er feil måte å gå opp på. At kiloene kommer for fort, at kroppen vokser for fort osv... Det er vel bare dumme bekymringer, for det er vel det samme om det er fra sunn mat enn det er fra usunn mat? Men, ja, jeg bekymrer meg litt for mye..
  11. Ja, overskriften sier sitt.. Det er Mart'n i helgen, og jeg hjelper til i butikken. Det blir mye gåing rundt om kring, men allikevel så eter jeg alt for mye føler jeg. Lunsjen blir en stor baguett som regel, så har jeg spist softis + kaker, skolebørd osv. Så middagen har vært enten hamburger med pommes frites eller en stor bakt potet med mye fyll og dressing osv.. Så kommer kvelden og da gafler jeg innpå med en halv pose potetgull, 100g med sjokolade, smågodt og karameller + at jeg må ha kveldsmat + at jeg mauler peanøttsmør og kalkunskinke.. Og denne kvelden har jeg klart å trøkke i meg en he
  12. Tusen takk for et fint svar Det åpnet et nytt syn for meg, for det er jo sant det du sier! Jobber med saken med å komme meg opp igjen, merker at kroppen skriker etter å komme tilbake til normalen for å si det sånn
  13. Å ja, okei. Så da bør jeg ikke ligge i underskudd dagen etterpå?
  14. Takk for svar Jeg tenker ikke å ligge så mye i overskudd hver helg, men sånn en gang i blant. Jeg har også vært usikker på om det er bare fett som har lagt seg eller om det er mye annet, så bra du nevnte noe om det Jeg veit det er lite, men jeg jobber meg oppover, men jeg vil helst at det ikke skal gå for fort heller. Så prøver meg på 0,5 kg i uken. Skader ikke at det går litt over noen ganger heller. Og ja, det blir en utfordring på å ikke straffe seg selv etter man har spist mye på en dag, men jeg kan ikke gå ned mer i vekt, så jeg er innstilt på at jeg må fortsette å spise i overskudd de
  15. Så hvis jeg legger meg på 1800 kcal dagen etter, er det lavt nok?
×
×
  • Opprett ny...