Gå til innhold

Post dine former!


SandraLinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

form m1, f1 ( sen norr form, lat. forma, bet. 5 fra eng.)

1 omriss, skikkelse, fasong, preg

f-en på bordet, vasen / få, ta f- også: bli ferdig / vakre f-er

Jeg liker ikke at former har blitt et slags synonym, eller alibi til middels-til-høy fettprosent. I 2013 kan man kalle en spade for en spade. Det er ikke noe galt å ha litt over middels høy fettprosent, det er mange som liker det, og det er ingen grunn til å la være å fremelske denne type fysikk - poenget mitt er at jeg synes ikke det er riktig å påberope seg en rett til å reservere et ord som i utgangspunktet ikke er best egnet til akkurat dette formålet.

Helt enig med deg! Man sier fort at man har "former", mens man i sannheten egentlig har altfor mye magefett... Det er ikke å ha former. Da har man som regel brede hofter, men smal midje... Og gjerne også litt rompe og lår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg! Man sier fort at man har "former", mens man i sannheten egentlig har altfor mye magefett... Det er ikke å ha former. Da har man som regel brede hofter, men smal midje... Og gjerne også litt rompe og lår.

Finnes det strengt talt et superstrengt fasit-svar på hvordan former er definert? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det strengt talt et superstrengt fasit-svar på hvordan former er definert? o_O

http://www.chesstango.com/wp-content/uploads/2012/06/the-fatest-woman-in-the-world2.jpg

Den dama har utvilsomt former. Firkanter, rundinger og trekanter har også former. Når man snakker om "kvinnerlige former" snakker man dog som regel om timeglassfiguren med relativt slank midje, brede hofter, og rumpe og lår. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.chesstango.com/wp-content/uploads/2012/06/the-fatest-woman-in-the-world2.jpg

Den dama har utvilsomt former. Firkanter, rundinger og trekanter har også former. Når man snakker om "kvinnerlige former" snakker man dog som regel om timeglassfiguren med relativt slank midje, brede hofter, og rumpe og lår. :p

Så...om ei jente er smålubben og oppover, så har hun bare former, ikke kvinnelige former...? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så...om ei jente er smålubben og oppover, så har hun ikke kvinnelige former...? :p

Hvor i alle dager får du smålubben fra? Bildet..? :p Når man snakker om kvinnekropper betyr "former" som regel timeglassfigur, med rumpe, hofter, pupper, og midje som om den ikke er direkte smal, i allefall er smalere enn hoftene og brystet/skuldrene. Timeglassfigur. (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i alle dager får du smålubben fra? Bildet..? :p Når man snakker om kvinnekropper betyr "former" som regel timeglassfigur, med rumpe, hofter, pupper, og midje som om den ikke er direkte smal, i allefall er smalere enn hoftene og brystet/skuldrene. Timeglassfigur. (y)

Hahah, nei, ikke bildet^^

Tenker f.eks. som dette:

http://farm8.staticflickr.com/7127/7429621856_fe68b064ba_z.jpg

Syntes bare frøken Pia sin definisjon var litt merkelig. Kvinnelige former er vel ikke per definisjon mindre kvinnelige med en noe høyere fettprosent? Muskler er vel ikke en 'requirement' i seg selv for at det skal være kvinnelige former?

Om en eller annen her ikke synes det er attraktivt er ikke diskusjonen jeg er ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester

Dette blir siste påminnelsen om at dette er et treningsforum så "formene deres" bør i alle fall vises via treningsrelaterte bilder eller bilder som på annen vis viser fysikk som kan rettes mot trening/muskler osv og er av den harmløse og/eller morsomme slaget. Rene kløftbilder er ikke det som var ment, deiligst.no og lignende får gjøres en annen plass. Aspirerende glamourmodeller bør som et minimum ha trent for å si det slik.

-Mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir siste påminnelsen om at dette er et treningsforum så "formene deres" bør i alle fall vises via treningsrelaterte bilder eller bilder som på annen vis viser fysikk som kan rettes mot trening/muskler osv og er av den harmløse og/eller morsomme slaget. Rene kløftbilder er ikke det som var ment, deiligst.no og lignende får gjøres en annen plass. Aspirerende glamourmodeller bør som et minimum ha trent for å si det slik.

-Mod

Har det blitt slettet masse bilder, eller har du pms, eirich? Har nettopp gått gjennom tråden, og så liksom ikke noe jeg reagerte på... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Har det blitt slettet masse bilder, eller har du pms, eirich? Har nettopp gått gjennom tråden, og så liksom ikke noe jeg reagerte på... :huh:

Noe er borte, og det er ikke nødvendigvis min personlige mening alltid. Men kan si det slik da at brukere står fritt til å rapportere ting de reagerer på, så noen ganger blir det tatt til følge, andre ganger ikke. Så denne gangen ble noe tatt til følge, og la til en liten påminnelse. Vi har også 2 andre tråder med "post din kropp" og "før etter bilder" så "dine former" skal ikke bli "puppe, pikk og rumpetråden"

Ikke noe mer bak det en det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel hive meg på jeg og da! Former er kjempefint, så alle jenter.. vær stolte, det er hvertfall jeg :D Big booty bitch for life :)

Ett bilde av meg fra syden i sommer... noen kg mindre nå, men jeg ble sjokka når jeg fikk se bildet.. så får jeg heller bli kalt overvektig, i dont mind. :)

post-18946-14440935028618_thumb.jpg

.. Og ett med hvordan jeg ser ut til "normalt"

post-18946-14440935029225_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel hive meg på jeg og da! Former er kjempefint, så alle jenter.. vær stolte, det er hvertfall jeg :D Big booty bitch for life :)

Ett bilde av meg fra syden i sommer... noen kg mindre nå, men jeg ble sjokka når jeg fikk se bildet.. så får jeg heller bli kalt overvektig, i dont mind. :)

[ATTACH=full]99539[/ATTACH]

.. Og ett med hvordan jeg ser ut til "normalt"

[ATTACH=full]99540[/ATTACH]

DAT former! :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...