Gå til innhold

hanne_and

Medlemmer
  • Innholdsteller

    58
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av hanne_and

  1. 90 for alle penga! [ATTACH]96612[/ATTACH]
  2. Ja, ikke sant! Jeg har vel i grunn de samme tankene rundt det, slik som du har skrevet her. Kjipt å møte veggen fordi man har vært overivrig, men jeg blir av og til så rastløs på hviledagene. greit med turer og slikt da! takk for svar LeanMachine!
  3. hanne_and

    Hvile?

    Skrev dette innlegget i min logg, men tenkte å skrive det her og for å se om jeg fikk litt mer tilbakemeldinger here goes: Våknet opp i dag til nydelig vær i Oslo! Tok liksågodt på meg skoa og gikk litt morgencardio i finværet! 1 time med 130 i puls. Syns det er litt vanskelig å holde pulsen på 130, da jeg blir litt for ivrig i oppoverbakkene hehe.. Jeg tenkte litt på det mens jeg gikk: jeg har i grunn hviledag i dag, samt én dag til i uken, vanligvis onsdager. Er det nødvendig med to hviledager hvis man føler man har god energi og vilje? Jeg kjører en 4-splitt: Mandag: ben T
  4. hanne_and

    ...

    Jeg har disse: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/pz-leather-straps Men så vidt jeg vet er disse like greie: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/lifting-straps-neoprene Det er bare å prøve seg fram! Husk at det er ikke så viktig hva "alle andre" tenker. alle er nybegynner på noe på et eller annet tidspunkt, så en plass må man jo starte!
  5. hanne_and

    ...

    Det er bra å høre Skjønner det! Prøv med løfteremmer. Jeg kjøpte nylig noen som jeg testet ut. Hjalp ganske bra. Eneste minuset er jo at man blir avhengig av de etter som man bruker de
  6. hanne_and

    ...

    med oppvarming selvsagt
  7. hanne_and

    ...

    Skjønner. Men hvis du vil øke må du ikke "prøve deg fram" hver gang du trener mark. Du må kjøre hardt og bestemt hver gang hvis du greier 6 reps på 70kg så bør du jaggu trene med 70kg alle 3-4 settene!
  8. hanne_and

    ...

    Bare av nyskjerrighet - hvorfor gjør du 6 reps på alle vektene? (60,65,67.5,70) Mulig det er jeg som ikke ser helheten her, men hvis du vil forbi 70kg må du jo pushe deg selv litt? Jeg tørr vedde på at 6x60kg ikke er like tungt for deg som 6x70kg er? Uansett, bra jobbet og stå på!
  9. Jeg bruker Star Nutrition Kreatin Monohydrat http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/creatine-monohydrate-500-g kjempebillig og veldig grei. Kjøpte tre poser før jul, er enda ikke halvveis i den første..
  10. bah, overså at det var brusepulver. vet ikke hvor mye man skal ta av den hver gang, men det jeg skrev over her gjelder pulverform
  11. og ja, husk for all del å drikk massssse vann. kreatin er en vanntyv uten like!
  12. Del opp i to "porsjoner" 2,5 gram tildlig på dagen/før trening og 2,5 gram senere på dagen/etter trening. Da slipper du å kaste i deg 5 gram i slengen og magen får det mye bedre dette tipset fikk jeg selv her inne, da jeg og ble skikkkkkelig dårlig i magen av kreatin. etter at jeg begynte med å dele opp til 2x2,5gram gikk det over
  13. Okei! Synes konsistensen var det værste da... Er det slik med all kasein?
  14. Tenker du Fairing da, eller generelt?
  15. Vil forresten tro den er verre! Har ikke smakt vaniljen, men denne, for meg, gikk ikke akkurat rett hjem..
  16. Jeg selger den rett og slett fordi jeg ikke klarer å like den! Derav tre scoops - tre forsøk! Men smaken er som baken, håper på å finne noen som liker den!
  17. Selger Sloow Protein kasein med smak av Vanilla Blueberry. Tatt tre scoops fra den. Ny veier den 750gram. Høystbydende
  18. Trenger jeg å "venne" kroppen til kreatin? Er dette noe jeg har i mitt hode, eller er det en grunn til at jeg tror det?
  19. Veien til fitness er ikke en sprint, men et maraton

×
×
  • Opprett ny...