Gå til innhold

Post dine former!


SandraLinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gikk inn i tråden og tenkte at jeg kanskje skulle poste formene mine, siden de tross alt representerer en relativt sunn og sterk kropp. But then it hit me! Helt ærlig: Det ville være nærmest å selge kroppen min. Eller vent, gi bort som... Vareprøve. Ja - dere har flotte kropper, men i helvete, enkelte poseringer er i "hei, se på den seksualiserte kroppen min"-gata, ikke "se hva jeg har fått til med trening og kosthold"-gata. Kanskje jeg bare misforstod tittelen, hat meg gjerne.

/overogut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn i tråden og tenkte at jeg kanskje skulle poste formene mine, siden de tross alt representerer en relativt sunn og sterk kropp. But then it hit me! Helt ærlig: Det ville være nærmest å selge kroppen min. Eller vent, gi bort som... Vareprøve. Ja - dere har flotte kropper, men i helvete, enkelte poseringer er i "hei, se på den seksualiserte kroppen min"-gata, ikke "se hva jeg har fått til med trening og kosthold"-gata. Kanskje jeg bare misforstod tittelen, hat meg gjerne.

/overogut

Jeg som trådstarter kan jo ikke velge eller hvordan jeg skal ordlegge meg på hvilke "poser" folkene skal ha på bildene sine. Skal ikke si meg enig eller uenig, og føler det blir feil av meg å slette/ta bort bildene, folk er forskjellig og kanskje noen liker å ha disse sexy poseringene fordi dem føler seg sexy med sine former? At det er slik de føler å vise dem frem.

Jeg hater ingen på dette forumet, så vidt jeg vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på ingen måte ment som kritikk mot deg som trådstarter eller måten du ordla deg på, ordleggingen er helt nøytral og hva som postes i din tråd er jo ikke ditt ansvar :) Det var mer ment som at jeg ble mindblown av seksualiseringstendensen, ikke bare her forsåvidt, men i forumet generelt, når det i mine øyne kan postes former på en helt casual og naturlig måte. Jeg synes det er synd at kvinner føler behovet for å gjøre seg til for å få positive tilbakemeldinger, når alle sammen er fine i den formen de er. Om det er måten de vil vise seg frem på, så er det selvsagt deres valg og ikke et problem for meg, men det er ikke en utvikling jeg ønsker å være med på - uansett hvor god intensjonen kanskje er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var på ingen måte ment som kritikk mot deg som trådstarter eller måten du ordla deg på, ordleggingen er helt nøytral og hva som postes i din tråd er jo ikke ditt ansvar :) Det var mer ment som at jeg ble mindblown av seksualiseringstendensen, ikke bare her forsåvidt, men i forumet generelt, når det i mine øyne kan postes former på en helt casual og naturlig måte. Jeg synes det er synd at kvinner føler behovet for å gjøre seg til for å få positive tilbakemeldinger, når alle sammen er fine i den formen de er. Om det er måten de vil vise seg frem på, så er det selvsagt deres valg og ikke et problem for meg, men det er ikke en utvikling jeg ønsker å være med på - uansett hvor god intensjonen kanskje er :)

Bakgrunnen for at jeg startet på denne tråden er at jeg hører fler og fler jenter/kvinner er misfornøyde for formene dem har fått "utdelt", og dermed få folk til å legge til bilder av sine former så dem som ikke er så fornøyde med formene sine kan se at andre har det også, men som ikke er redde for å vise dem. MEN skal si meg enig at det er mye lettkledde bilder her på forumet generelt, men det syntes jeg skal være opp til dem som legger dem ut å ta ansvar for. Skjønner fult ut hva du mener, og syntes det er fint du sier hva du mener :) Synd du ikke ville være en del av tråden dog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig alltid vært en fyldig jente, med timeglass fasong, om jeg tør påstå det. Eier ikke pupper, så har derfor jobbet endel med rumpa! hehe :)

[ATTACH=full]98631[/ATTACH]

[ATTACH=full]98632[/ATTACH] [ATTACH=full]98633[/ATTACH]

Flotte hofter ^^ er sånt som er fint på damer og jeg ser da noe som ligner på pupper der også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...