Gå til innhold

Ann-K.J.

Medlemmer
  • Innholdsteller

    716
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Alt skrevet av Ann-K.J.

  1. Diveres rygg i 2013 - og forhåpentligvis blir 2014 bedre!
  2. En liten oppdatering:) Knebøy: 70x11x3, 85x4x4 Strakmark 80x12, 90x6-9 Markløft: 100x3-5 Hip thrust:120 Benkpress: 57,5x9x4 65x6x3 Skulderpress: 22,5 Benkpress manualer: 22,5 Incline bicepscurl:12,5 Chins: kv+15kgx4, kv+5x9 Pullups: 10
  3. Jadda, kokosboller come to me og M, og pops og.......
  4. 30g havregryn, stevia, melk+kokosmelk og en eggehvite , når ferdig topper med mer stevia også kanel
  5. Ferskfesk, lever og rogn!!!! Rapet transmak hele volleyballtreninga
  6. FLOTT TRÅD by the way Kvinne, 39 år, høyde: 164 cm, vekt 57. Føler at jeg begynner å få kontroll på treninga og hva som må til for å ha framgang, men det er vel kostholdet som holder noe tilbake/forvirrer meg til tider. Jeg kjenner til det "the basic" med tanke på kostholdet, men vanskelig å helt få det under kontroll. Føler også i perioder en del kvalme, og vurdert om det kan være i forhold til kostholdet, evt kombinasjon kosthold, trening i kombinasjon med lite søvn og mye jobb (barnevern). Målet for tiden: bygge mer muskler, før jeg reduserer fettprosent, og ikke nødvendigvis vekta
  7. Takker, skal sjekke det ut jeg er klar over det med tilvenning over tid, men har sansen for dette programmet, og nok for lite kunnskap til å endre så mye av meg selv. Har nok "grodd" litt inn i programmet for å si det sånn. Har likevel endret på noen øvelser her og der, men kanskje ikke gjort som mye i forhold til antall repp som DukeNukem skrev om oppfor her.
  8. Takker for bra tilbakemelding under har jeg lagt med siste økt på rygg/skuldre, og en annen ting og bemerke sees i første øvelse, kjører nok for hardt her til at det er hypertrofi har gjort dette hele veien egentlig, bare fordi jeg koser meg med dette Kan dette ha noe med det jeg "plages" med? Dag4 - rygg/skuldre - hypertrofi Markløft: 60kgx10 60kgx10 80kgx3 80kgx3 90kgx3 90kgx3 90kgx4 - opp 10kg og 1 repp 90kgx3 - opp 10kg Får bare lyst å kjøre på tyngst mulig, men holder litt igjen..... Hypertrofi dag jo Chins KVx9 . endelig!!!!!! 0-9 målet er nådd KVx8 -
  9. For min del har jeg lagt på på beindagene, men det på grunn av behov for å bygge ytterligere muskelmasse. Noe som har fungert bra. Har også lagt inn en ekstra øvelse på skuldrene, både på dag 1 og 3, men bare nylig så usikker på framgangen her fortsatt. I og med at underarmene fikk kjørt seg heftig med alle trekk øvelsene (mark, pullups, chins, o.l.), som var nytt, og så klart tungdagene med mye vekt, så har jeg måttet prøve meg fram i forhold til bicepsøvelser. Hammergrep funger, men ikke curls, så vært vanskelig å få kjørt seg skikkelig. Har ikke brukt reimer, men bruker det nå for å avlaste
  10. Synes selv det er "rart" om man kan si det sånn, men av ulike grunner synes jeg biceps/skuldre har stagnert. Ser fortsatt økning på vektene more or less, og på den andre siden kan det være andre grunner til stagnasjon her som ikke kan tilskrives programmet. Alt i alt vil jeg absolutt si at det er et heftig bra program Men kjekt å få tilbakemelding på andres erfaring med programmet.
  11. Takk for svar Jeg opplever at jeg ikke får kjørt biceps og skuldre nok, lite økning i volum/muskelmasse for å si det sånn. Har derfor kjørt en høyrepp + supersett dag (en gang bare) på skuldrene, men opplever at mengde trening over tid tar på energilagrene så det er ikke noe jeg ønsker fortsette med. Ang. biceps, så har jeg måttet variert mye underveis pga utvikling av mye smerte langs innsiden på underarmen, noe som nok kan ha noe for framgangen her. jeg har måttet funnet andre øvelser enn feks dragcurl, som har tatt no jævli på underarmene. Når du endret til annet program, hva gikk du over
  12. Hei Jeg har trent PHAT i tilsammen ca. 6 mnd, og nå sitter jeg inne med noen spørsmål som kanskje andre som har trent samme program over tid kan svare på. 1. Hvor lenge har dere kjørt programmet sammenhengende? 2. Hvilke endringer har dere gjort i programmet underveis? 3. Noen som føler at noen muskelgrupper får for lite trening/ mister framgang? 4. Noen skader/problemer som dukka opp underveis? 5. Noen som kjører ekstra økter på enkelte muskelgrupper, og i så tilfelle hva/hvilken/hvorfor? 6. OG ET SPØRSMÅL LITT PÅ SIDA AV TRÅDEN: dersom man generelt ikke har vondt
  13. Ann-K.J.

    Tatoveringer

    In deed it is Takker!!!!!
  14. Ny pers i dag!!!!! Markløft 110kg, OG hadde mer å gå på..... 4kg fra målet - dobbel kroppsvekt
  15. Ann-K.J.

    Tatoveringer

    Tusen takk til dere begge Kjempe fornøyd med den!
  16. Ann-K.J.

    Tatoveringer

    No guts No glory!!!!!
  17. Knebøy: 60 - 80 Strak mark: 80 Hip thrust:120 hacksquat: 80 Benkpress: 50-60 Arnoldpress: 16 Benkpress manualer: 20 Biceps manualer: 10-12,5 Dips: kv+10x10 Chins: 8 Pullups: 8
  18. 164 cm, 57 kg, trent styrke til og fra i flere år, men alltid sluttet etter en stund fordi jeg følte meg stor/tykk. Nå føler jeg bare en store glede av å se økning, og ser fram til å se hvor sterk man kan bli, og så klart hvor stor RYP uke 1 Knebøy: 45-50 kg Skråbenk manualer: 10-14 kg Roing bredt: 40-42,5 kg Arnold press: 10-14 kg Bicepscurl: 7-10 kg Tricepspress: 17-20 kg Mage: 45-50 kg Ryp uke 3 Knebøy: 61,5-70 kg Skråbenk manualer: 14 kg x 3 Roing bredt: 52,5-55 kg Arnold press: 14-16 kg Bicepscurl: 10-14 kg Tricepspress: 22,5-25 kg Mage: 52,5-55 kg Så ble treni
×
×
  • Opprett ny...