Gå til innhold

Post dine former!


SandraLinnea

Anbefalte innlegg

Får vel hive meg på jeg og da! Former er kjempefint, så alle jenter.. vær stolte, det er hvertfall jeg :D Big booty bitch for life :)

Ett bilde av meg fra syden i sommer... noen kg mindre nå, men jeg ble sjokka når jeg fikk se bildet.. så får jeg heller bli kalt overvektig, i dont mind. :)

[ATTACH=full]99539[/ATTACH]

.. Og ett med hvordan jeg ser ut til "normalt"

[ATTACH=full]99540[/ATTACH]

overvektig=!"#/!"# :hungover::censored::pompous::bored::dead::finger::finger::finger::rolleyes::lol::playful:

say no more!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet jeg brukte et rimelig ekstremt eksempel, men det var kun for å fremheve argumentet om hofte/midje-ratio.

Personlig synes jeg denne definisjonen blir vanskelig. Pæreform, som StiligeCecilie nevner, er da vel også en kvinnelig kroppsfasong? Hvor relevant er det at brystene er oppblåste badeballer for å kompensere for brede hofter?

Jeg er pære, men ikke så stor som eksempelet ditt, så klart. Har jeg ikke former da, liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet jeg brukte et rimelig ekstremt eksempel, men det var kun for å fremheve argumentet om hofte/midje-ratio.

Personlig synes jeg denne definisjonen blir vanskelig. Pæreform, som StiligeCecilie nevner, er da vel også en kvinnelig kroppsfasong? Hvor relevant er det at brystene er oppblåste badeballer for å kompensere for brede hofter?

http://3.bp.blogspot.com/_ir6h9Q90O7g/TPlkw0bxOzI/AAAAAAAAAvI/qFb0wUmODAI/s1600/Marilyn_Monroe_10.jpg

Marylin Monroe, en av dem som har vært selve definisjonen på begrepet "kvinnelige former".

Hva er det egentlig du vil frem til? :p Du vet like godt som alle andre hva man legger i begrepet "kvinnelige former", eller "feminine former". Det som ble poengtert av noen andre lengre opp er at det er blitt alt for vanlig å høre kvinner (*host* Amerikanere) si "Jeg er ikke feit, jeg er formfull", også ser de ut som Zoidberg uten skallet sitt. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel hive meg på jeg og da! Former er kjempefint, så alle jenter.. vær stolte, det er hvertfall jeg :D Big booty bitch for life :)

Ett bilde av meg fra syden i sommer... noen kg mindre nå, men jeg ble sjokka når jeg fikk se bildet.. så får jeg heller bli kalt overvektig, i dont mind. :)

[ATTACH=full]99539[/ATTACH]

.. Og ett med hvordan jeg ser ut til "normalt"

[ATTACH=full]99540[/ATTACH]

litt av ei jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jeg begynte å ødelegge denne tråden med pjatt.

Det er ganske interessant å tenke over hvorfor kvinner ser ut som de gjør og hvilke estetiske underverk de er. Det vil si, menn er finjustert for å verdsette formene, proporsjonene, symmetrien, rundheten, femininiteten og estetikken som er foredlet gjennom utallige generasjoner med naturlig og seksuell seleksjon. Selv om jeg skjønner hvorfor kan jeg jo ikke unngå å bli bergtatt. De biologiske imperativ er sterke krefter.

TLDR: Fitness(bloggen)jenter representerer estetikkens høyborg. :X3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får vel hive meg på jeg og da! Former er kjempefint, så alle jenter.. vær stolte, det er hvertfall jeg :D Big booty bitch for life :)

Ett bilde av meg fra syden i sommer... noen kg mindre nå, men jeg ble sjokka når jeg fikk se bildet.. så får jeg heller bli kalt overvektig, i dont mind. :)

[ATTACH=full]99539[/ATTACH]

.. Og ett med hvordan jeg ser ut til "normalt"

[ATTACH=full]99540[/ATTACH]

Veldig fine forma og så digga eg tatoveringen din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...