Gå til innhold

Post dine former!


SandraLinnea

Anbefalte innlegg

Sjekket litt rundt her på forumet, og det er ingen (?) som har opprettet en tråd angående formene til oss jenter. Vi jenter burde være stolte av formene våres, men det er sjeldent vi respekterer dem. La oss se på the kardashians, spesielt Kim, hun har utrolig flotte former og er stolt av dem! :)

Jeg vil at alle dere jenter her inne poster formfulle bilder av seg selv. Former er lekkert spør du meg, spesielt om man har en fit kropp i tillegg.

Come and join! post-5345-14440931443134_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekket litt rundt her på forumet, og det er ingen (?) som har opprettet en tråd angående formene til oss jenter. Vi jenter burde være stolte av formene våres, men det er sjeldent vi respekterer dem. La oss se på the kardashians, spesielt Kim, hun har utrolig flotte former og er stolt av dem! :)

Jeg vil at alle dere jenter her inne poster formfulle bilder av seg selv. Former er lekkert spør du meg, spesielt om man har en fit kropp i tillegg.

Come and join! [ATTACH=full]96189[/ATTACH]

Vil du fortsatt kalle det former altså om man ikke har en fit kropp i tillegg? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du fortsatt kalle det former altså om man ikke har en fit kropp i tillegg? :p

spørs jo hva man definerer med fit kropp. Da tenker jeg jo ikke på definerte muskler osv, men en stram kropp. Er jo ikke bare former via fett som har lagt seg på rumpe og lår, men former ut ifra kroppstype eller åssen jeg skal ordlegge meg. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bygd med veldig brede hofter og har store pupper = markant timeglassform. Har for det meste brukt å skjule kroppen min fordi jeg ikke har vært helt fornøyd med formene mine. Typ, baggy klær, caps og sneakers. Men etter jeg begynte å trene styrketrening har jeg blitt litt mer komfortabel i kroppen min og føler meg vel i litt tightere klær :)

Flott speilbilde for anledningen, med dosetet oppe og greier. Nicenice.

[ATTACH=full]96259[/ATTACH]

du har ingen grunn til å skjule formene dine, Dwarniel! Syntes du ser stunning ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bygd med veldig brede hofter og har store pupper = markant timeglassform. Har for det meste brukt å skjule kroppen min fordi jeg ikke har vært helt fornøyd med formene mine. Typ, baggy klær, caps og sneakers. Men etter jeg begynte å trene styrketrening har jeg blitt litt mer komfortabel i kroppen min og føler meg vel i litt tightere klær :)

Flott speilbilde for anledningen, med dosetet oppe og greier. Nicenice.

[ATTACH=full]96259[/ATTACH]

For mange gutter er dette selve drømmen :) Du ser amazing ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nobro
Hu hadde bra form, ikke fine former..

form m1, f1 ( sen norr form, lat. forma, bet. 5 fra eng.)

1 omriss, skikkelse, fasong, preg

f-en på bordet, vasen / få, ta f- også: bli ferdig / vakre f-er

Jeg liker ikke at former har blitt et slags synonym, eller alibi til middels-til-høy fettprosent. I 2013 kan man kalle en spade for en spade. Det er ikke noe galt å ha litt over middels høy fettprosent, det er mange som liker det, og det er ingen grunn til å la være å fremelske denne type fysikk - poenget mitt er at jeg synes ikke det er riktig å påberope seg en rett til å reservere et ord som i utgangspunktet ikke er best egnet til akkurat dette formålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...