Gå til innhold

Ann-K.J.

Medlemmer
  • Innholdsteller

    716
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    2

Ann-K.J. vant dagen sist 1. juni 2013

Ann-K.J. hadde mest likt innhold!

Om Ann-K.J.

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 06. nov. 1973

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Diveres rygg i 2013 - og forhåpentligvis blir 2014 bedre!
  2. En liten oppdatering:) Knebøy: 70x11x3, 85x4x4 Strakmark 80x12, 90x6-9 Markløft: 100x3-5 Hip thrust:120 Benkpress: 57,5x9x4 65x6x3 Skulderpress: 22,5 Benkpress manualer: 22,5 Incline bicepscurl:12,5 Chins: kv+15kgx4, kv+5x9 Pullups: 10
  3. Jadda, kokosboller come to me og M, og pops og.......
  4. 30g havregryn, stevia, melk+kokosmelk og en eggehvite , når ferdig topper med mer stevia også kanel
  5. Ferskfesk, lever og rogn!!!! Rapet transmak hele volleyballtreninga
  6. FLOTT TRÅD by the way Kvinne, 39 år, høyde: 164 cm, vekt 57. Føler at jeg begynner å få kontroll på treninga og hva som må til for å ha framgang, men det er vel kostholdet som holder noe tilbake/forvirrer meg til tider. Jeg kjenner til det "the basic" med tanke på kostholdet, men vanskelig å helt få det under kontroll. Føler også i perioder en del kvalme, og vurdert om det kan være i forhold til kostholdet, evt kombinasjon kosthold, trening i kombinasjon med lite søvn og mye jobb (barnevern). Målet for tiden: bygge mer muskler, før jeg reduserer fettprosent, og ikke nødvendigvis vekta
  7. Takker, skal sjekke det ut jeg er klar over det med tilvenning over tid, men har sansen for dette programmet, og nok for lite kunnskap til å endre så mye av meg selv. Har nok "grodd" litt inn i programmet for å si det sånn. Har likevel endret på noen øvelser her og der, men kanskje ikke gjort som mye i forhold til antall repp som DukeNukem skrev om oppfor her.
  8. Takker for bra tilbakemelding under har jeg lagt med siste økt på rygg/skuldre, og en annen ting og bemerke sees i første øvelse, kjører nok for hardt her til at det er hypertrofi har gjort dette hele veien egentlig, bare fordi jeg koser meg med dette Kan dette ha noe med det jeg "plages" med? Dag4 - rygg/skuldre - hypertrofi Markløft: 60kgx10 60kgx10 80kgx3 80kgx3 90kgx3 90kgx3 90kgx4 - opp 10kg og 1 repp 90kgx3 - opp 10kg Får bare lyst å kjøre på tyngst mulig, men holder litt igjen..... Hypertrofi dag jo Chins KVx9 . endelig!!!!!! 0-9 målet er nådd KVx8 -
  9. For min del har jeg lagt på på beindagene, men det på grunn av behov for å bygge ytterligere muskelmasse. Noe som har fungert bra. Har også lagt inn en ekstra øvelse på skuldrene, både på dag 1 og 3, men bare nylig så usikker på framgangen her fortsatt. I og med at underarmene fikk kjørt seg heftig med alle trekk øvelsene (mark, pullups, chins, o.l.), som var nytt, og så klart tungdagene med mye vekt, så har jeg måttet prøve meg fram i forhold til bicepsøvelser. Hammergrep funger, men ikke curls, så vært vanskelig å få kjørt seg skikkelig. Har ikke brukt reimer, men bruker det nå for å avlaste
  10. Synes selv det er "rart" om man kan si det sånn, men av ulike grunner synes jeg biceps/skuldre har stagnert. Ser fortsatt økning på vektene more or less, og på den andre siden kan det være andre grunner til stagnasjon her som ikke kan tilskrives programmet. Alt i alt vil jeg absolutt si at det er et heftig bra program Men kjekt å få tilbakemelding på andres erfaring med programmet.
×
×
  • Opprett ny...